מה הקשר בין הר הביטוח ובין האפשרות לחסוך בכל חודש?

אתם מרגישים שאתם עובדים מאוד קשה אבל לא ברור לכם לאיפה הכסף נעלם? רגילים לראות את אותם תשלומים שיורדים באופן קבוע מהחשבון שלכם אבל אתם לא באמת יודעים לומר על מה אתם משלמים? אם כך, כדאי שתדעו שיכול להיות שגם אתם, כמו אזרחים רבים אחרים במדינה, משלמים על ביטוחים מיותרים. זה אומנם נכון שהרבה פעמים ביטוח זה הדבר היחיד שיגן עלינו, ייתן לנו פיצוי ויאפשר לנו לממן את חיינו, אך מצד שני, האם זה אומר שעלינו לשלם על ביטוחים כפולים? האם באמת יש טעם לשלם פעמיים על ביטוח דירה? או על ביטוח רכב? הגיע הזמן להבין שלפעמים, דווקא בגלל שיש כל כך הרבה חברות ביטוח ומוצרי ביטוח שונים, זה עלול להיות מבלבל. זה מה שמוביל רבים מאיתנו לשלם כפול על מוצרים כאלה ולכן הגיע הזמן שתעשו סדר בדברים.

כסף אבוד

יעילות המערכת

אם עד היום מעולם לא עצרתם כדי לעשות סדר בכל הביטוחים שלכם כי לא הייתה לכם סבלנות לפנות אל חברות הביטוח השונות כדי לעשות בירורים, אתם לא לבד. זה בדיוק מה שקורה לרוב האנשים וזה מה שמוביל לכך שבפועל הם ממשיכים לשלם את אותם ביטוחים מיותרים לאורך שנים. למען האמת, כאן בדיוק באה לידי ביטוי הגאוניות של הר הביטוח, שכן מדובר על מערכת ממוחשבת מאוד מתקדמת שמחוברת להרבה מאוד חברות ביטוח מוכרות וידועות בארץ. במילים אחרות: המערכת הממוחשבת הזאת תעשה עבורכם את החיפוש שעד היום התעצלתם לעשות בעצמכם, אז למה שלא תנצלו זאת?

מה זה דורש מכם בפועל?

האמת היא שזה כמעט ולא דורש מכם כלום. אתם רק נכנסים למערכת, משאירים בהר הביטוח את הפרטים האישיים שלכם והמערכת כבר תבדוק עבורכם כל מה שצריך. מדובר על פרטיים בסיסיים כמו שם ושם משפחה, כך שכמובן שאתם לא צריכים להשאיר את מספר חשבון הבנק שלכם או כל מיני נתונים אחרים שעלולים לעורר חשד. קחו בחשבון שאחרי שתקבלו את הדוח של הר הביטוח תוכלו להחליט מה אתם עושים, שכן יש לכם אפשרות לבטל חלק מהביטוחים, לשנות אותם או להשאיר את המצב כמו שהוא. מה שבטוח זה שהגיע הזמן לעשות סדר בדברים ולפחות לדעת לאיפה הכסף שלכם הולך בכל חודש מחדש. הרבה אנשים במדינה כבר השתמשו בהר הביטוח ובצורה כזאת הצליחו לחסוך לא מעט כסף, אז למה שלא תעשו זאת גם אתם?

אולי יעניין אותך גם

תשלום מס שבח
פיננסים

מי פטורים מתשלום מס שבח?

מי שאינו בקיא בענייני הנדל"ן עלול לא להכיר את החוקים הנוגעים למס שבח. החוק קובע שעל כל רווח שנוצר בעקבות עסקת נדל"ן על המרוויח לשלם

קרא עוד »