איך לבחור חברה למימון רכבים

פתרונות המימון לרכישת רכב הם רבים מספור. כל חברת אשראי וחברת מימון תשמח שתפנו דווקא אליה כדי לקבל מימון לרכישת רכב החלומות שלכם. אבל לכם חשוב להכיר את הנקודות החשובות בבחירת חברה למימון הרכישה. בדיוק בשבילכם ריכזנו כאן את כל הפרטים. מוזמנים להמשיך איתנו.

מה חברת המימון מציעה?

חשוב לבחור חברת מימון המציעה מימון רכבים אך גם נותנת מעטפת מעבר לכך. אתם רוצים לקבל ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרכישה, אתם רוצים להנות מרכב טוב ויעיל וגם את המקדמה, לא מעט פעמים תרצו לחסוך… אז מה חשוב לבדוק?

מימון לרכב

הנקודות שכדאי לבדוק על חברת המימון

האם החברה מציעה ייבוא מקביל של רכבים?

בדקו אם חברת המימון אליה פניתם מציעה ייבוא מקביל של מותגי רכב מובילים. כך תוכלו לחסוך כסף רב ולהנות מאחריות יצרן הרכב.

 

מה גובה המימון שתקבלו?

מרבית חברות המימון מציעות כ-75% מימון. הסיבה לכך פשוטה. ערך רכב חדש יורד בכ-15% ברגע שהוא יוצא מאולם התצוגה. לכן לא כל חברת מימון מאפשרת מימון מלא ובמרבית חברות המימון תצטרכו לשלם מקדמה שנעה בין 25 ל-30 אחוזים. לעומת זאת, ישנן חברות מימון המציעות 100% מימון ללא צורך בתשלום מקדמה. כך שאם אין לכם אפשרות לשלם מקדמה, כדאי לבדוק גם את הנתון הזה.

 

אילו מסלולי מימון חברת המימון מציעה?

מסלולי המימון הנפוצים הם מסלול בלון ומסלול שפיצר. מסלול בלון הוא הלוואת בלון במסגרתה אתם רוכשים רכב, מקבלים אותו אך משלמים אותו רק לאחר תקופה. לעומת זאת, מסלול שפיצר הוא מסלול בו רוכשים את הרכב ומייד מתחילים לשלם ולהחזיר את ההלוואה שניתנה למימון הרכישה. במסגרת בדיקה זו בדקו מה אורך התקופה המרבית המוצעת על ידי חברת המימון והאם המימון מפחית את מסגרת האשראי הנוכחית.

 

על אלו רכבים מוצע המימון?

חברות מימון שונות מגבילות את מבחר הרכבים עליהן הן מאפשרות מימון. בדקו את מבחר הרכבים בחברת המימון. אם אתם צריכים רכבים מסויימים כמו רכב עבודה, רכב מסחרי, רכב שטח וכדומה, חשוב לבדוק זאת כבר בהתחלה.

 

האם תקבלו ליווי מקצועי?

חשוב לבחור בחברת מימון המציעה ליווי אישי לכל אורך הדרך. חשוב שתוכלו להתייעץ עם מומחים בתחום, להבין את כל נתוני העסקה ולהגיע אליה שלמים, בראש שקט. אתם רוצים לדעת שיש מישהו מקצועי שאפשר לסמוך עליו. חשוב לבדוק זאת בבחירת חברת מימון.

 

לסיכום

קיימות מגוון חברות מימון שכל אחת מהן תשמח שתיקחו את המימון לרכישת הרכב שלכם דרכה. אתם חייבים לבדוק את הנתונים שסקרנו כאן כדי למנוע אי נעימויות וכדי שתקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם. חשוב להבין כי פעמים רבות חברות המימון גמישות ואם תציבו דרישה מסוימת, הן יכולות להיענות, אתם רק צריכים לדעת לבקש. אז שיהיה בהצלחה.

מימון לרכב

אולי יעניין אותך גם

תשלום מס שבח
פיננסים

מי פטורים מתשלום מס שבח?

מי שאינו בקיא בענייני הנדל"ן עלול לא להכיר את החוקים הנוגעים למס שבח. החוק קובע שעל כל רווח שנוצר בעקבות עסקת נדל"ן על המרוויח לשלם

קרא עוד »
דולרים
פיננסים

המדריך המלא לקרנות פנסיה

בעולם אידאלי, כולנו היינו לומדים כמה שנים, מתחילים לעבוד ואחרי 40 שנה פחות או יותר יוצאים לגמלאות. את המשכורת שקיבלנו באותן 40 שנה, תחליף קצבה

קרא עוד »