3 סיבות לקנות דירה להשקעה בבאר שבע דווקא עכשיו

נדל"ן בבאר שבע – סקירה קצרה

הנדל"ן בכל הארץ מתייקר, אך מידת ההתייקרות שונה בין אזורים וערים שונים. בבאר שבע ניתן היה לראות כעשור של עליית מחירים מואצת במיוחד, שאפשר לומר שהמונח זינוק מתאים לה יותר מהמונח עלייה. בשנים האחרונות הזינוק נמצא בתקופת רגיעה, כלומר, יש עליית מחירים אבל היא מתונה יותר. ההתמתנות נובעת כנראה מפיתוח מואץ של פרוייקטים בעיר, שריסן את הזינוק. זה אומר שהנדל"ן בעיר עדיין לא הגיע למחירים (המטורפים ללא כל היגיון יש לומר!) של נדל"ן במרכז ובירושלים.

בקיצור – אפשר לקנות שם עדיין דירות, לא מאוחר.

מצד שני, ההתמתנות בעליית המחירים של דירות בעיר לא תימשך לעד – נראה שבעתיד הקרוב הנדל"ן בבאר שבע עתיד לעלות, וההשקעה בעיר תוכיח את עצמה כחכמה ומשתלמת.

 

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן? התנאים

השאלה "איפה כדאי להשקיע בנדל"ן בישראל" היא אחת מהביטויים הכי נפוצים בחיפושי גוגל בעברית. אז מה התשובה – מה הופך מקום לאטרקטיבי להשקעה? הנה הקריטריונים:

  1. כדאי להשקיע בעיר שבה יש ביקוש גבוה לשכירות – ביקוש גבוה לשכירות מבטיח לנו יציבות בהכנסה החודשית מהדירה וגם ביקוש לרכישה ע"י משקיעים (בדיוק כמונו) לכשנרצה למכור את הדירה .
  2. כדאי לקנות בעיר מתפתחת, עיר שמשקיעים בה על בסיס חזון לעתיד – כי כך אנו יודעים שהיא תהפוך להרבה יותר אטרקטיבית בעתיד, והמחירים בה ילכו ויעלו.

 

3 דברים מדהימים שקורים בבאר שבע

אז הנה 3 סיבות שעונות בדיוק לתנאים הללו, ובגללן כדאי להשקיע בבאר שבע – דווקא עכשיו, כשהעיר מתקרבת לשיא הפוטנציאל שלה אבל יש לה עוד כברת דרך עד אליו:

 

1.    באר שבע = מרכז אקדמי

סטודנטים.ות רבים בבאר שבע לומדים באוניברסיטת בן גוריון הידועה בעיר או במכללות אחרות בבאר שבע.

מה זה אומר?

לרוב סטודנטים לא רוכשים דירות בעיר הלימודים אלא חיים בשכירות. ריבוי הסטודנטים בעיר מבטיח ביקוש גבוה לשכירות, יציבות בהכנסה חודשית מהדירה וגם ביקוש גבוה לרכישת הדירה ע"י משקיעים שאף הם רוצים להנות מביטחון בשכירות… ואכן, היעד הפופולרי ביותר להשקעה בבאר שבע הוא שכונת הסטודנטים.

 

2.    באר שבע = מרכז טכנולוגי חדשני

בבאר שבע ישנו פארק שאולי לא כולנו שמענו עליו, אבל הוא מהווה את מרכז הסייבר הלאומי בישראל: פארק ההייטק גב ים. זהו פארק חדשני שמשתרע על פני 200 דונם ובו כ-60 חברות הייטק וסטארטאפים בעלי מוניטין בינלאומיים בתחום הסייבר. חדשנות טכנולוגית = שוב, ביקוש לדירות ע"י הייטקיסטים שהולכים ומתרבים בארץ כפטריות אחר הגשם.

 

3.    באר שבע = מרכז מודיעיני

ואם כל זה לא הספיק – התכנית להקמת קריית מודיעין בבאר שבע עדיין מתבצעת! מתווכים בבאר שבע רואים בתכנית את עתיד העיר – במסגרת התכנית בסיסים של חיל המודיעין יועברו לבאר שבע, מה שעתיד למשוך אלפי משרתים ועובדי צה"ל לעיר.

מפתחות ובית

 

אולי יעניין אותך גם

תשלום מס שבח
פיננסים

מי פטורים מתשלום מס שבח?

מי שאינו בקיא בענייני הנדל"ן עלול לא להכיר את החוקים הנוגעים למס שבח. החוק קובע שעל כל רווח שנוצר בעקבות עסקת נדל"ן על המרוויח לשלם

קרא עוד »
דולרים
פיננסים

המדריך המלא לקרנות פנסיה

בעולם אידאלי, כולנו היינו לומדים כמה שנים, מתחילים לעבוד ואחרי 40 שנה פחות או יותר יוצאים לגמלאות. את המשכורת שקיבלנו באותן 40 שנה, תחליף קצבה

קרא עוד »