דלקן – חיסכון עצום בזמן, והוצאה מוכרת לחברה

דלקן אוניברסלי מאפשר לציבור הנהגים אשר מחזיקים ברכב מטעם החברה לתדלק בכל תחנת דלק, באופן מהיר וזול בהרבה. כל הפרטים במאמר הבא.

דלקן – אופרציה אשר משנה את פניה

הדלקן האוניברסלי, פרי פיתוח ישראלי מאפשר לבעלי עסקים אשר ברשותם ציי רכב לקבל חיסכון משמעותי בכסף אשר מושקע לטובת הדלק, וזאת משום שכיום ניתן להתקין ברכב באופן קל ופשוט טבעת אוניברסלית אשר מאפשרת לתדלק בכל תחנת דלק בארץ, באופן מהיר ויעיל. חשוב לזכור כי מדובר בהוצאה מוכרת, ועל כן בזכות הדלקן האוניברסילי ניתן לתדלק ולשלם רק בסוף החודש, בגין התדלוקים אשר בוצעו, בניגוד לעבר בו התשלום התבצע עוד במעמד הרכישה. יתרה מכך, בעבר בעלי עסקים רבים התמודדו עם שוק מונופוליסטי בו ארבע חברות הדלק הגדולות בישראל חייבו אותם להתקשר באמצעות חוזה בלעדי לצורך דלקן, אולם מאז שאושרה רפורמת הדלקנים רשאי כל בעל עסק לחתום על חוזים עם כמה חברות דלק במקביל, מה שגורם באופן ישיר להוזלה של העלויות באופן משמעותי.

משאבת דלק
markusspiske / Pixabay

מה היתרון של דלקן אוניברסילי?

לדלקן אוניברסלי יתרונות רבים, כאשר הבולט בהם הוא העובדה כי ניתן לתדלק בכל תחנת דלק בארץ, ולא לשלם במעמד עצמו, אלא רק במועד אשר נקבע מול החברה. בנוסף, מדובר בדלקן אשר קל מאוד להתקנה, וזאת משום שמדובר בטבעת אשר מתחברת באופן מהיר ויעיל, מה שגורם לכך שפועלת התדלוק מתקצרת באופן משמעותי. מאז החלה הרפורמה של הדלקנים, כלל תחנות הדלק בארץ הותאמו לדלקנים האוניברסליים ובעתיד הרפורמה אמורה להתרחב גם לציבור הפרטי, אך עם זאת חשוב לזכור כי ככל שמדובר במספר אנשים רב יותר – כך יכולת המיקוח עולה. לכן, אם אתם בעלי עסקים אשר רוצים לספק לעובדים שלכם רכב מטעם החברה אך גם לחסוך בכסף, מומלץ לבצע התקשרות עם מספר חברות דלק ולהתקין את הדלקן האוניברסלי בכל רכב חברה, מה שיאפשר שקיפות מלאה הן מצד הנהג והן מצד חברות הדלק אשר מספקות את הדלק אך גם דו"ח חודשי אשר מפרט את מקום התדלוק, הכמות וכו'.

עדיין לא התקנת דלקן אוניברסלי ברכב? כעת זה הזמן

ע"פ ההערכות, מאז נכנסה רפורמת הדלקנים האוניברסליים לתוקף יש למעלה מ 300 אלף רכבים אשר עדיין לא הותקן בהם דלקן אוניברסלי. למעשה, החל מחודש ינואר האחרון לא ניתן יותר לתדלק באמצעות דלקן רגיל, ולכן חשוב לבצע את המעבר לדלקן האוניברסלי בהקדם האפשרי, כך שתוכלו גם לחסוך בתצרוכת הדלק וגם לקבל בסוף השנה החזר, וזאת לאור העובדה כי מדובר בהוצאה אשר מוכרת לצרכי מס. למידע נוסף לגבי הדלקן האוניברסלי, היכנסו לאתר בכתובת https://www.dalkan.net ובכך תוכלו גם אתם להתקדם לבשורה הגדולה ביותר בעבור ציבור הנהגים אשר התרחשה בעשור האחרון בענף.

אולי יעניין אותך גם