אתם רוצים לצאת לטיול בארץ אבל אין לכם את הרכב המתאים? הכירו את חברת חושן קאר!

אנשים רבים מוצאים את עצמכם לקראת חופשה משפחתית גדולה, טיול שטח פרוע או נסיעה ארוכה במיוחד- אך ללא הרכב המתאים והבטוח עבור אותה הרפתקה. חברת חושן קאר מונה מספר סניפים בערים שונות ומציעה לכם מגוון רחב של רכבים להשכרה, במחיר משתלם ובשירות אדיב ומהיר.

אז הגיע הרגע בו אתם רוצים לצאת לטיול בארץ, לבדכם או עם חברים ומשפחה, אבל אין לכם את הרכב המתאים? אל דאגה, בחברת חושן קאר קיימות מספר אפשרויות זמינות שיאפשרו לכם ליהנות מחופשה מהנה ומרגשת בארץ.

 

1. רכב שטח קומפקטי

רכבי שטח קומפקטיים הם בחירה מצוינת לטיולים קצרים וימים כיף בשטח. דגמים כמו הסוזוקי ג'ימני, הפורד אקו-ספורט והמאזדה CX-3 קלים לתפעול, צרים מספיק לדרכי עפר מאתגרים ויכולים גם לנוע בנוחות בעיר ובדרכים הבין עירוניות. עם זאת, הקיבולת המוגבלת שלהם מגבילה אותם לטיולים קצרים באופן יחסי.

 

2. רכב שטח גדול

עבור יציאה לטיולים ממושכים ולמשפחות גדולות, רכבי השטח הגדולים יותר כמו הפורד אקספלורר, הטויוטה RAV4 והסובארו אאוטבק מספקים נוחות רבה, מרחב פנימי גדול ויכולות שטח משופרות. אלו גם נהנים מצריכת דלק יעילה יחסית למידותיהם. עם זאת, הם פחות קומפקטיים ועשויים להתקשות בכבישים צרים או במסלולי שטח מאתגרים במיוחד.

חברת חושן רכב

3. רכב פנאי (SUV)

אם אתם מתכננים טיול שטח ארוך במיוחד או נוסעים עם ציוד רב, רכב פנאי ענק כמו הפורד אקספדישן, השברולט סובורבן או הניסן ארמדה יהיה המתאים ביותר. רכבים אלו מציעים קיבולת ענקית, כוח גרירה ויכולת שטח מרשימה, אך הם גדולים מאוד, צורכים יותר דלק וקשים יותר לתמרון עבור נהגים שאינם מנוסים עם רכבים מסוג זה.

 

4. מיני-וואן

רכבים מסוג מיני-וואן כמו הונדה אודיסיי, קרייזלר פאסיפיקה וקיה קרניבל עשויים להיות אופציה נפלאה עבור משפחות גדולות היוצאות לטיולי שטח או טיולי אתרים. למעשה, רכבים אלו מציעים מרחב פנים ענקי ונוחות מרבית לכל הנוסעים וגם מסוגלים לנסיעה קלה על כבישי עפר. למרות זאת, חסרונם הוא שהם אינם רכבי שטח ייעודים ואמיתיים ולכן יכולותיהם בתנאי שטח מוגבלות מאוד.

 

5. רכב פרטי

עבור מי שמתכנן טיולי יום קצרים או נסיעות קלות בדרכים, רכב פרטי קומפקטי כמו הטויוטה קורולה, הונדה סיויק או היונדאי אלנטרה יכול להיות אופציה פשוטה ונוחה. אלו רכבים זולים יחסית להפעלה, קומפקטיים, קלים לתפעול, אמינים ובטוחים. עם זאת, יכולותיהם בשטח מוגבלות מאוד ולא כדאי לקחת אותם לטיולי שטח כלל. למעשה, הם אינם מותאמים עבור תנאי שטח קשים ולא יציבים.

 

לסיכום

כשבוחרים רכב לטיול, חשוב להביא בחשבון משתנים קריטיים כמו סוג הטיול, מספר הנוסעים, הציוד אותו תצטרכו לנשוא ברכב, תקציב הדלק ורמת הנוחות הרצויה. יחד עם זאת, בישראל הקטנה קיים מגוון רחב של שטחים מרתקים לחוויות טיול שונות – כך שבוודאי ניתן למצוא את הרכב המתאים לחופשה משפחתית, לטיול ג'יפים או לכל יעד אחר.

מיני-וואן

אולי יעניין אותך גם