יעוץ זוגי- על תפקיד יועץ הזוגיות

תפקידו של יועץ הזוגיות הוא לגשר בין בני זוג ולהוביל אותם לעבר נתיב שבו יוכלו לגשר על קונפליקטים וכעסים אשר הצטברו במהלך זמן הזוגיות. במאמר זה נסביר על תפקידו של יועץ הזוגיות, וכיצד הוא יכול לתרום באופן ממשי לשיקום ושיפור מערכת יחסים זוגית.

 

מהו התפקיד של יועץ זוגית?

יועץ או יועצת זוגיות הם אנשי מקצוע אשר הוסמכו לעבוד בתחום הייעוץ הזוגי, ולעיתים גם ייעוץ משפחתי. תפקידו של היועץ הוא להוות גורם אובייקטיבי אשר מתווך בין בני הזוג במהלך תהליך של טיפול זוגי, בהתאם לסיבות לשמן פנו בני הזוג. למעשה, באמצעות יועץ זוגיות ניתן לקבל כלים וסיוע לצורך התמודדות עם משברים, חילוקי דעות וכן לשקף את המציאות ללא משוא פנים אשר בסופו של דבר יכולה להוביל לשיקום מערכת היחסים ובמקרים מסוימים להחלטה על פרידה, בהתאם לרצון שני הצדדים. ניתן לראות כי כיצד בשנים האחרונות הביקוש בעבור יעוץ זוגי עלה, כתוצאה ממפורסמים מהארץ ומהעולם אשר דיברו בגילוי לב על יעוץ זוגי אשר אליו פנו, במטרה לשקם ולהציל את מערכת היחסים. גם זוגות צעירים אשר עתידים להינשא פונים לייעוץ זוגי במטרה להגיע להסכמות לגבי העתיד, ולכן תפקידו של יועץ הזוגיות הוא חיוני לצורך יצירת חיים משותפים אשר מבוססים על תקשורת פתוחה. כיצד התהליך מתבצע? להלן הפרטים.

 

כיצד ייעוץ זוגי מתנהל וכיצד תפקידו של יועץ הזוגיות בא לידי ביטוי?

יועץ זוגי אשר הוא בעל ניסיון רב יכול לסייע באופן ממשי לצורך התמודדות עם משברים, וזאת באמצעות מיפוי האופי של בני הזוג וכן הכנת תוכנית הדרכה פרטנית (אותה יש לבצע גם בבית באמצעות משימות זוגיות משותפות או של כל אחד מבני הזוג בנפרד) אשר מאפשרת לבני הזוג לנהל שייח פתוח. את הטיפול ניתן לבצע הן בקליניקה של המטפל או בביקורי בית, אולם ההמלצה הגורפת של מטפלים זוגיים היא להגיע לקליניקה מתוך הבנה כי מדובר במקום נטרלי אשר מאפשר לכם כבני זוג להתמודד עם הסיטואציות אשר עולות במפגש באופן טוב יותר, מאשר בבית אשר נחשב למקום מוגן ומבצר. לרוב מדובר בסדרה של פגישות אשר במסגרתן ניתן לפתח זוגיות בריאה, באמצעות ייעוץ זוגי וייעוץ נישואין אשר מותאם באופן אישי למצבכם הזוגי.

 

ייעוץ זוגי בליווי של יועצת זוגיות מוסמכת – זה הזמן להכיר את אוראל שופן

אוראל שופן היא יועצת זוגית מומחית אשר מלווה בשנים האחרונות מאות זוגות בתהליך של ייעוץ זוגי פרטני, בהתבסס על מודל ייחודי אותו פיתחה. אם אתם חשים מיצוי ממערכת היחסים או תחושה כי אתם לא מקבלים את המקום הראוי לכם, אנו מזמינים אתכם לפנות כבר עכשיו באמצעות האתר הרשמי לצורך תיאום פגישת ייעוץ לקראת תהליך של טיפול זוגי.

אולי יעניין אותך גם

מכונות אריזה
הורות

למה משמשת מכונת אריזה?

מכונת אריזה כפי שניתן להבין מהשם שלה, נועדה לאריזה וסגירה של מוצרים שונים. מכונות אריזה משמשות במגוון תחומים בתעשייה, החל מאריזות של מזון וכלה באריזות

קרא עוד »