מעבר לצנצוץ: איך תכשיטים יכולים להגדיר את הסגנון שלך

התת מודע שלנו קולט כל מיני דברים ומתייג אותם ב"תיקיות" מסוימות, מבלי שאנחנו מודעים לכך. סדרת מדריכים שהעלינו לאחרונה לרשת, עוסקת בנושא זה ומציגה בכל פעם את האופן שבו הדבר בא לידי ביטוי. הפעם נרחיב בנושא זה בהקשר של תכשיטים. הישארו כאן ותגלו מה עובר לאחרים בראש כשהם רואים אתכם עם תכשיט מסוים ומה הקשר בין התרחיש הזה לסגנון שלכם.

 

הקדמה – תכירו את הסגנונות השונים

סביר להניח שמצאתם את עצמכם מתבוננים בנשים וגברים שעונדים תכשיטים מסוג מסוים ומיד עלתה לכם מחשבה בראש שנוגעת לאופי או הסגנון של הבן אדם. שכן, זה ידוע שאופן הלבוש שלנו והבחירות שאנו מבצעים בעת ענידת תכשיטים פותחת צוהר לאנשים שאנחנו. בשורות הבאות נציג בפניכם בהרחבה את 3 הסגנונות הנפוצים ביותר של תכשיטים ונסביר מהו הסגנון והאופי של מי שעונד אותם.

 

סגנון ראשון: עדין ויוקרתי

בחרנו לפתוח בסגנון הנפוץ ביותר שנראה בעיקר על נשים. מדובר בתכשיטים איכותיים שיש להם אופי עדין במיוחד. אלה עשויים בדרך כלל מזהב או כסף והם דקים ומעוצבים בקפידה. אם אתם רוצים לראות את הסגנון המדובר, עליכם להכיר את החנות המקוונת טרנטולה תכשיטים שמציעה מגוון רחב של אפשרויות שיגרמו לכם להיראות עדינים במיוחד. נשים שעונדות את התכשיטים הללו הן עדינות ונעימות סבר.

תכשיטים עדינים ויוקרתיים

סגנון שני: גס וצעקני

בעבר היה נהוג לענוד תכשיטים גסים וצעקניים. מדובר בעיקר בשעונים גדולים במיוחד, טבעות כסף עבות עם אבני חן בולטות וצמידים עבים. סגנון זה פחות נפוץ היום והוא נראה בקרב אנשים שרוצים להתבלט על פני הקהל הרחב. סביר להניח שתזהו אותם בקלות, ברגע שתראו מול עיניכם תכשיט שעונה על אחד או יותר מהקריטריונים שהוצגו לעיל.

 

סגנון שלישי: צבעוני ושמח

מדובר בסגנון חי ומיוחד שכולל שילוב של פלסטיק בצמידים, עגילים ושרשראות. יש כל מיני מעצבים שמרכיבים תכשיטים משילובים אלה, משום שיש להם קהל יעד רחב. ניתן למצוא לצורך הדוגמא שרשראות שעוצבו תוך שימוש בבובות מיניאטוריות שחוברו יחדיו על גבי שרשרת פלסטיק בעלת צבע אחיד (צהוב, ורוד, ירוק וכו'). יכול להיות שנתקלתם בעבר במישהו שעונד תכשיטים מסוג זה. אם כך, אתם יודעים שמדובר לרוב באנשים מיוחדים, שמחים ואומנותיים. אלה עוסקים לרוב בפיסול, ציור, מוזיקה או בכל תחום אחר שנוגע לאמנות.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את האופן שבו תכשיטים יכולים להגדיר את הסגנון שלכם. בשלב זה יש בידיכם את המידע הדרוש, כך שתצטרכו לבחור בסגנון המתאים ביותר ולהראות לעולם מעט מהאופי שלכם. שימו לב, תוכלו להעיף מבט בקטלוגים של חנויות תכשיטים, במידה ואינכם יודעים מהו הסגנון הנכון עבורכם נכון לעכשיו. שכן, אלה יציגו בפניכם את הפריטים הרלוונטיים לכל קטגוריה.

תכשיטי נשים צבעוניים ושמחים

אולי יעניין אותך גם

יהלומי מעבדה
תכשיטים

איך מייצרים יהלומי מעבדה?

המושג יהלומי מעבדה נכנס לחיינו ולא עומד לעזוב בעתיד הקרוב. יהלומי מעבדה הם לא זרקונים או אבני חן דמויות יהלום, אלא תוצר של התפתחות מואצת

קרא עוד »
תליון
תכשיטים

3 טרנדים חמים בעיצוב שרשראות

העיצובים של השרשראות עוברים גלגולים שונים, כך שבכל תקופה רבים מהם משתנים. יצאנו לבדוק באופן מעמיק מהם הטרנדים החמים בעיצוב של שרשראות שצפויים להישאר אתנו

קרא עוד »