שש דרכים להתכונן לכנס מקצועי

כנסים מקצועיים הם הזדמנות מצוינת להתחכך באנשי מפתח מהתעשייה.  כנסים מקצועיים הם גם כלי חשוב להתפתחות מקצועית וניתן לשאוב בהם רעיונות לפיתוחים חדשים, לחשוף מוצרים ושירותים ולאתר שותפים וספקים רלוונטיים. מלבד הפיתוח המקצועי, תערוכות וכנסים מספקים הזדמנויות לשיווק. באירועים כאלו ניתן להבין מה בדיוק עושים המתחרים, על מה הם עובדים כיום ומהן ההתרחשויות האחרונות בשוק. על כיצד להתכונן במאמר שלפניכם.

 

לבוא מוכנים מראש

כאשר מתכננים ללכת לכנס מקצועי או תערוכה חשוב לדעת שלא ניתן להספיק הכול ולתעדף מהם הדברים החשובים ביותר לכם. כדאי להבין איך מתחם התערוכה או מקום הכנס מחולק ולסמן לעצמכם מהם החלקים שיותר מעניינים אתכם. חשוב להבין מי יציג שם או איזו הרצאה או מצגת חשובים לכם ולסמן את הזמנים הרלוונטיים ביומן. על מצגות באנגלית ראו כאן.

 

מי האנשים הרלוונטיים

כאשר אתם מתכוננים לכנס מקצועי נסו להבין מיהם האנשים שחשוב לכם לפגוש שם. במידה ולקוחות שלכם יהיו שם קבעו איתם מראש על מנת שתהיו פנויים אליהם ולא תתקלו בהם על הדרך. כאשר אתם מתעניינים בביתן מסוים וודאו מיהם הדמויות שיציגו בביתן. חשוב להבחין במחלקה המדוברת מכיוון שסוג המידע שניתן לקבל שונה בין אנשי השיווק וההנדסה למשל.

 

הכינו חומרי שיווק

במידה ואתם מנסים לקדם מיזם או רעיון ספציפי חשוב לבוא מוכנים. התאמנו על ההצגה העצמית שלכם והכינו חומרי המשך שתוכלו למסור יחד עם כרטיס ביקור בעת הצורך. הכינו תוכנית פעולה לגבי יצירת קשרים ושמירה עליהם ושימו לב שאתם לא מבזבזים אנרגיה על דברים לא רלוונטיים. ודאו שברשותכם מספיק חומרים שיווקיים מתאימים.

 

פנו את היום הראשון והאחרון

הימים הללו לרוב ממוקדים בגיוס לקוחות חדשים או במשיכת לקוחות פוטנציאליים. אלה לרוב אלו אינם ימים בהם ניתן לנהל שיחות עומק ויש לצפות בעיקר לשיחות קצרות. נסו לתאם את פגישות העבודה לימי הביניים כאשר הפרטנרים שלכם יותר פנויים לכך. ייתכן שביום האחרון תוכלו לדלות מידע ששימושי לצורכי מודיעין, אך יתכן וחלק מהשחקנים כבר לא יהיו במקום.

 

הכינו מצגת למסירה

מלבד הכנת הצגה עצמית מהירה, ישנם מקרים רבים שכדאי להכין גם מצגת מורכבת יותר למקרה של זיהוי הזדמנות רלוונטית בכנס. החשיבות של המצגת העסקית תלויה כמובן בתוכן המוצג בה. חשוב שהמצגת תהיה מעניינת ותעביר את התמצית של העסק שלכם או כל מידע רלוונטי נדרש למי שאתם עומדים להציג בפניו.

 

סיכום הכנה לכנס מקצועי

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בנושא של כיצד להתכונן לכנס מקצועי. כפי שציינו,  הכנה ומחקר הם הדבר החשוב ביותר. תכננו את לוח הזמנים שלכם כך שתצליחו להפיק את המיטב ואל תבזבזו זמן מיותר על ריצות ממקום אחד למשנהו. נסו לקבוע כמה שיותר פגישות מראש כאשר הדבר אפשרי אך השאירו לעצמכם מספיק זמן למינגליינג אקראי.

אולם אירועים

 

אולי יעניין אותך גם

אופניים
צרכנות

איך בוחרים אופניים חשמליות?

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שחושבים שרכישה של אופניים חשמליות זה עניין פשוט ואלו שיודעים שמדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם פרטים

קרא עוד »
מיקרוסופט
צרכנות

הכירו את סטטיטק

רכישה של ציוד למעבדה דורשת מכם מחשבה רבה. החשיבות של הציוד נעוצה לא רק בכך שבלעדיו לא תוכלו לעבוד בנוחות במעבדה, אלא גם בבטיחות שלכם

קרא עוד »
רולטה
צרכנות

3 משחקי אונליין אהובים

המדריך הנוכחי מתאים בעיקר לאנשים כמונו, שעובדים במשרד במשך שעות רבות ולעתים מוצאים את עצמם תרים אחר משחקים שיעבירו להם את הזמן. בימים האחרונים מצאנו

קרא עוד »