שלוש דרכים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח

תכנון וארגון אירועים יכולים להיות משימה לא פשוטה, אבל עם חברת ההפקות הנכונה זו יכולה להיות חוויה מרגשת ומהנה. היבט אחד מכריע בתכנון האירוע הוא יצירת חלל נוח ומזמין לאורחים. כאן נכנסת לתמונה הזמנת אוהלים, גלמפינג ורהיטים. במאמר זה נחקור את היתרונות הרבים של שילוב אלמנטים אלו באירוע שלכם.

 

אירועים בטבע באוהלים או בגלמפינג

יש לכם אירוע ואתם רוצים שהוא יהיה בלתי נשכח? במקום עוד בית מלון או אולם אירועים, למה שלא תערכו את האירוע שלכם בטבע לאור הזריחה, השקיעה או תחת חופה של כוכבים? על מנת ליצור חוויה יוצאת דופן של אירוח מקורי ואותנטי, תוכלו להזמין ריהוט מיוחד כגון פופים ומרבצים, שטיחים אתניים, שולחנות, אמצעי הצללה כגון שמשיות ועוד, לפנק את האורחים שלכם באוהלים בסגנון אתני או מודרני לבחירתכם למטרת הצללה, ישיבה, הגנה מפני רוחות וגשם ועוד, או לארח את כל המשפחה והחברים לשנת לילה תחת הכוכבים בגלמפינג מדהים, כאשר לכל אורח אוהל משלו לישון בו בשלווה באויר הפתוח באיכות גבוהה ומפנקת במיוחד. לפרטים נוספים הכנסו לאתר של שנטיפי, השכרת ציוד אתני לאירועים, ותגלו עולם שלם של אירוח מפנק בטבע להנאת האורחים.

השכרת ציוד אתני לאירועים

שלוש דרכים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח

שנטיפי מזמינה אתכם לצאת אל הטבע ולחגוג אירוע בלתי נשכח תחת חופת הכוכבים. עם אוהלים לאירועים, ריהוט וציוד לאירועים המתאפיין בנגיעות אותניות ואקזוטיות, שולחנות, שמשיות ופופים מאריגים דקיקים ויפיפיים ועוד המון הפתעות מרגשות ומקוריות לאירוע מושלם של פעם בחיים. להלן שלוש דרכים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח עם הציוד המיוחד במינו של שנטיפי:

 

אוהלים להשכרה

אוהלים בגדלים וסגנונות שונים מאפשרים לכם הצללה, מחסה מפני גשם, רוח ושמש, ומבטיחים שהאורחים יחושו בנוח ללא קשר למזג האוויר. האוהלים גם מאפשרים אוורור טוב ומרחב נוח ונעים, ויוצרים אווירה נעימה ומרגשת, אותנתית ואקזוטית לכל הנוכחים.

אוהלים להשכרה

גלמפינג

החלטתם לערוך אירוע בטבע במקום מרוחק הנמשך עד השעות הקטנות של הלילה?  אל תקשו על האורחים שלכם בדרך חזרה הביתה, הזמינו אותם לישון איתכם בגלמפינג מדהים. בתוך כמה שעות כל שדה מוריק או נווה מדבר יכולים להפוך לבית מלון זמני עם אוהלים מפוארים ונוחים להפליא לשנת לילה טובה, או לחגיגה של סדנאות יוגה ומסאג'ים טיפוליים באוהלים פרטיים.

 

ריהוט אותנטי ואקזוטי לאירועים

באמצעות הריהוט האותנתי של שנטיפי תוכלו להפוך כל חצר וכל מגרש לחגיגה אותנתית אמיתית. שטיחים, פופים, כריות רכות, שמשיות ארוגות, שולחנות וכיסאות נוחים, כל אלו יכולים לאפשר לאורחים שלכם ליהנות מצל ומנוחות מירבית בכל מקום שבו תבחרו לערוך את האירוע שלכם.

 

לסיכום

אוהלים, גלמפינג וריהוט אותנתי ואקזוטי לאירועים מאפשר לכם מקוריות רבה, הגנה מפני פגעי מזג אוויר שונים כגון רוחות, שמש חזקה או גשם ונוחות רבה.  על ידי שילוב אלמנטים אלה בתכנון האירוע שלך תוכלו ליצור חוויה מרגשת, אסתטית ובלתי נשכחת עבור האורחים בין אם מדובר בחתונה, התכנסות לצורך נושא מסוים או פסטיבל טבע ובריאות.

את האירוע שלכם לבלתי נשכח

אולי יעניין אותך גם

אולם אירועים על הים
אירועים

אולם אירועים על הים

במהלך חיינו יש מספר אירועים משמעותיים שאנחנו רוצים לחגוג בצורה המיוחדת ביותר שאפשר עם האהובים והיקרים שלנו. ומה יותר מיוחד מלחגוג זאת באולם שמוקף ביופיו

קרא עוד »
אינסטהבלוק
אירועים

3 פריטים מקוריים לאירוע הבא

הפקה של אירועים הפכה בשנים האחרונות לעניין מורכב שמצריך היכרות עם הפרטים הכי קטנים. עובדה זו נודעה לנו לאחרונה, כשמצאנו את עצמנו מפיקים אירוע בר

קרא עוד »