שלושה רעיונות לערב עובדים

ארגון ערב עובדים או מסיבת עובדים, דורש מיומנות רבה, וכן הקדשה של לא מעט תשומת לב. זאת במטרה לארגן מסיבת העובדים המושלמת. המסיבה כאמור,  צריך לפגוע בטעם תל בעסק, ולגרום להם להנאה ושיזכרו את המסיבה לאורך זמן. מעסיקים רבים מבינים את החשיבות של ערב עובדים, ואת העובדה שערב כזה מהווה סוג של טעינת מצברים אצל העובדים. בשורות להלן נרחיב את היריעה על ארגון מסיבת העובדים, ונביא גם שלושה רעיונות לערב עובדים שיהפכו אותו למשהו יוצא דופן.

צוות עובדים

ארגון מסיבת עובדים –  מה זה אומר

כאמור לעיל, ארגון מסיבת העובדים מתחיל בחיפוש רעיונות שיאפיינו את מסיבת העובדים הספציפית. יש מסיבות עובדים שגרתיות,  אשר כוללות בדרך כלל ארוחת ערב חגיגית ועשירה, יחד עם הופעה של אומן אורח, או של להקה שתהיה אחראית על החלק הבידורי של הערב. אבל מארגנים המעוניינים להפיק מסיבת עובדים או ערב עובדים איכותי, צריכים לצאת מהריבוע ולחשוב על משהו אחר, מעניין ומושך יותר. בשלב הראשון, לאחר שנקבע התאריך והמקום שבו תיערך המסיבה, יש צורך לארגן את התפאורה הכיבוד והארוחה.  המארגנים חייבים להקפיד בשלב הזה על כל פרט,  ולהשתדל להבין את העדפות הכלליות של העובדים בעניין זה.  ככל שמספר העובדים גדול יותר,  כך הנטייה תהיה לפנות לכיוון היותר בנאלי הן מבחינת המראה והן מבחינת המנות שיוגשו באירוע.

רעיונות טובים למסיבת עובדים

לאחר שהושלם שלב הארגון של המנות של מקום האירוע, השלב הבא הוא מציאת רעיונות או אטרקציות ייחודיות למסיבה. רעיון מעולה שיח להפוך לשם דבר בקרב העובדים,  הוא ארגון הגרלה של פרסים בין העובדים.  אין  צורך בהגרלה ארוכה, הוא מספיק שיהיו בה חמישה עד עשרה פרסים איכותיים. אם ההגרלה נערכת בסוף הערב,  הדבר מבטיח מראש שמרבית העובדים לא ילכו הביתה לפניה. רעיון נוסף שיכול להיות חלק ממסיבת עובדים,  או במקרים מסוימים להפוך לחלק המרכזי שלה,  היא חוף איכות של עומר או קוסם לאירוע.  מדובב באחד בנושא שיכול למשוך ולעניין את כלל העובדים ואת משפחותיהם, שבת שבדרך-כלל משתתפות  יחד איתם במסיבה.  אומן חושים הוא בעל מקצוע בתחומו, המתמחה ביצירת אשליה של חוש שישי המתקיים אצלו. אומן החושים מביא את הצופים למצב שהם יאמינו שיש לו היכולת לצפות מראש תשובות של אנשים ספציפיים לשאלות שנשאלו מדובר רק בשיטה אחת מיני רבות, לייצר את אשליית החוש השישי רעיון נוסף שיכול למלא חלק ממסיבת העובדים, הוא מעין הופעת קריוקי,  כאשר עובדים מבצעים קטעי מוזיקה או הופעות שונות. מדובר ברעיון מעניין, שיכול להדליק את המסיבה ולהביא אותה למצב שהיא תהפוך לשיחת היום. עם זאת, יש לנהל את העניין בזהירות, על מנת לוודא את ההצלחה של הערב.

אם יש לך עניין בארגון מסיבת עובדים מושלמת, אשר כוללת גם הופעה של אומן חושים, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת וזיגי, אמן חושים לאירועים וקוסם, יסייע לך לבנות את ערב העובדים המושלם.

5 רעיונות לפנק את העובדים 

אולי יעניין אותך גם