שלושה מוצרים שיסייעו לך לאחר הלידה

מתכוננת ללידה? בקרוב מגיע הרגע המיוחל והמרגש? וואו! איזה כיף !  לידה היא כנראה האירוע המשמח ומהרגש ביותר שיש בחיים האלה, אך הוא דורש הרבה הכנה נפשית אך לא רק. אם תטיבי להתכונן היטב גם מבחינה טכנית, תראי שזה תורם לך הרבה גם מבחינה רגשית. כשאנחנו מוכנות לקראת משהו ומרגישות מאורגנות,  אנחנו הרבה יותר רגועות מבחינה נפשית.

לכן חשוב לאין שיעור להכין תקין מסודר ומאורגן ללידה. למעשה, חשוב להכין שני תיקים – אחד ללידה עצמה והשני כל מה שאת צריכה לאחר הלידה. החלוקה לשני תיקים תקל עליך מאד למצוא הכל. במאמר הזה נתמקד במה צריך אחרי הלידה. בחרנו עבורך את שלושת המוצרים הכי חשובים. וודאי שיש לך אותם מוכנים וארוזים היטב ותהיי מוכנה לשלב של אחרי הלידה.

 

תחתוני או חיתול לספיגה

נתחיל במוצר הכי חשוב: תחתונים לספיגה אחרי הלידה. נכון, זה לא כיף גדול לחשוב על זה לפני הלידה אבל חשוב שתהיי מודעת שגם אחרי הלידה הדימום ממשיך כמה ימים ולפעמים הוא עלול להיות מסיבי ורציני יותר מהדימום של הווסת. כאן נכנסים לתמונה תחתוני ספיגה.

חשוב לבחור מוצרי ספיגה למבוגרים מעולים שיקלו עליך את שלב הדימום הלא סימפטי אחרי הלידה. זה שלב שעלול להמשך זמן מה ולכן חשוב לבחור במוצר איכותי ללא פשרות. גם ככה האיזור מאד רגיש אחרי הלידה, וחשוב לבחור במוצר שהאיכות שלו תהיה ללא עוררין כדי לתמוך בהחלמה נכונה של האיזור.

מתכוננת ללידה

 

בגדים נוחים וקלים

ביגוד לאחרי הלידה הוא ממש חשוב. מצד אחד חשוב שתרגישי בנוח, הגוף חווה טראומה לא פשוטה. גם אם הלידה הלכה מעולה (טפו טפו חמסה) הגוף נמצא כרגע במצב שעליו להחלים מהלידה. במצב כזה חשוב לתת לו תחושת נוחות מרבית. תוכלי להשיג אותה עם בדים משוחררים מטריקו או חומר אחר נעים. לצד התחושה הנוחה והטובה סביר שתרצי להרגיש יפה ואולי אפילו קצת סטייל.

אז כמובן שאנחנו לא תומכים בג׳ינס צמוד, אבל שמלה טריקו קלילה ונעימה יכולה להיות ממש כיפית לימים שאחרי הלידה. חשוב לבחור בשמלה שאפשר לשלוף ממנה שד בקלות, כך שאם בחרת להניק, הבגד יהיה מותאם. חשוב שגם המכנסיים או השמלה שתבחרי יתאימו לספיגה לה תזדקקי. אולי זה לא החלק הכי יפה של כל הסיפור ומי בכלל רוצה לדמיין חיתולים למבוגרים,  אבל לצד כל הדברים הלא נעימים האלה,  יקרה לך הדבר הכי יפה ומרגש בחיים!

 

קרם או משחה לתפרים

קיימים בשוק מוצרים מצוינים לטיפול בתפרים שאחרי לידה. חשוב מאד להתארגן על כך מבעוד מועד שכן סביר להניח שאת תצטרכי קרם או שמחה לטיפול בתפרים כבר החל מכמה שעות לאחר הלידה. בחרי מוצר איכות שיוכל לעזור לך במצב הרגיש. אז קחי בחשבון את שלושת ההצעות החשובות האלה, כמובן שיש עוד דברים אך לדעתנו אלה הם הכי דחופים ואסור לוותר עליהם! שתהיה לך לידה קלה! איזה מרגש!

תחתונים או חיתול

אולי יעניין אותך גם