שלום חבר – מה מומלץ לקנות לעובד או עובדת בעת הפרישה

בין אם הם עוברים למקום חדש, בוחרים באפיק קריירה אחר או פורשים לפנסיה, יהיו עובדים שיחליטו לעזוב את החברה שלכם. הענקת מתנות לעובדים היוצאים מאפשרת לסיים את הקשרים המקצועיים בתנאים טובים ולתת לעובד הרגשה טובה ורצון לשבח את החברה. בנוסף, גם לכם הדבר מספק מעין סגירת מעגל אשר תהיה חשובה בקליטת עובדים אחרים.

 

מדוע לתת מתנות לעובדים שעוזבים

מתן מתנות לעובדים שעוזבים את החברה, כמו גיפטקארד, תכשיטי זהב או אביזרי משרד, היא דרך מצוינת להראות להם כמה אתם מעריכים את התרומה שלהם לחברה. כך, חשוב לסיים את הקשר המקצועי עם העובדים בתנאים טובים. בעזרת שימוש במתנה ניתן לאחל להם בהצלחה בדרכם החדשה. בנוסף, העובדים הנוכחיים עשויים להעריך את המעשה, דבר שיגורם להם להרגיש גאים להיות חלק מסביבת עבודה מעודדת ובהתאם להיות יותר מסורים לעבודה.

 

פרמטרים לבחירת המתנה

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים על מתנות לעזיבת עובד, כגון מספר השנים בחברה, סיבת העזיבה והקשר שלהם עם עובדים אחרים. לכן אנחנו מציעים לשקול מספר רעיונות:

 

1. מתנות בתחום בו עוסקת החברה

דרך לעודד את העובד שלך לעזוב עם מחשבות חיוביות על החברה, היא לתת לו שקית עם מתנות בתחום של החברה. כך, אפשר למלא שקית בסחורה ממותגת ובפריטים משרדיים משמעותיים אחרים כדי להזכיר להם את החברה ואת ההזדמנויות שסיפקה להם. סחורה זו יכולה להעניק את תחושת ההיכרות והנוחות שהיו להם פעם כשעבדו במשרד שלך.

 

2. מתנות לעובד

אם מעניקים מתנה לעובד שעבד בחברה הרבה שנים, אנחנו ממליצים לתת לו גאדג'טים מגניבים, כמו מקרר בירות לעבודה הבאה או לחלופין סט של האלכוהול אותו אוהב עם כוסות מעוצבות. מתנות כאלו הן בלתי נשכחות ומבטיחות שיזכרו את מקום העבודה לחיוב.

 

3. מתנות לעובדת

אם היתה לכם עובדת הרבה שנים, אנחנו ממליצים ללכת על מתנה קלאסית שתמיד קולעת – תכשיטי זהב. מדובר במתנה מכובדת, שיכולה לנוע בטווח רחב של מכירים בהתאם למידת ההשקעה שאתם מעוניינים והיא מבטיחה שכשהעובדת תקבל מחמאות על התכשיט, היא תציין שקיבלה זאת מכם. כך, אנשים חיצוניים יתרשמו ובנוסף החברה תמיד תלווה אותה.

 

4. פרחים וכרטיס פרידה

אם המתנה מיועדת לעובד שלא הצלחתם לבלות איתו הרבה זמן, כדאי להעניק לו מתנה רשמית יותר, כמו זר פרחים וכרטיס פרידה. בהתאם, כדאי לבקש לחתום על הכרטיס לאחל לעובד בהצלחה ולהודות לו על עבודתם הקשה. בנוסף, רצוי לשקול להוסיף תוספות כמו בקבוק שמפניה או שוקולדים כדי להפוך את המתנה למיוחדת ומושקעת יותר.

 

לסיכום

עמדנו על חשיבות רכישת המתנות לעובדים שהולכים, ואף סיווגנו את סוגי המתנות שכדאי לקנות, לפי מידת הזמן והשקעה של אותו עובד בחברה. מאחלים לכם המון בהצלחה וגיוס עובדים חדשים בקלות.

שרשרת

 

אולי יעניין אותך גם

יהלומי מעבדה
תכשיטים

איך מייצרים יהלומי מעבדה?

המושג יהלומי מעבדה נכנס לחיינו ולא עומד לעזוב בעתיד הקרוב. יהלומי מעבדה הם לא זרקונים או אבני חן דמויות יהלום, אלא תוצר של התפתחות מואצת

קרא עוד »
תליון
תכשיטים

3 טרנדים חמים בעיצוב שרשראות

העיצובים של השרשראות עוברים גלגולים שונים, כך שבכל תקופה רבים מהם משתנים. יצאנו לבדוק באופן מעמיק מהם הטרנדים החמים בעיצוב של שרשראות שצפויים להישאר אתנו

קרא עוד »