ארבע סיבות למה חשוב שיהיה לכם שירות הסעה לחתונה

מזל טוב לכם! בשעה טובה, הגיע גם הזמן שלכם לצעוד אל החופה, וכמובן שתרצו לעשות זאת מוקפים בכל המשפחה, החברים והאוהבים. ומה הדרך הכי חביבה לדאוג שכולם יהיו נוכחים מבלי יוצא מן הכלל? לדאוג להם להסעה נוחה ומתחשבת, לחתונה, ובחזרה. בואו ונבדוק כמה מהסיבות שבגללן כל כך קריטי שתשכרו גם אתם שירות הסעה לחתונתכם.

 

אם שותים לא נוהגים – אבל לגמרי רוקדים

כשאתם דואגים לאורחים שלכם ומסדרים שירות הסעות לחתונה , אתם קודם כל דואגים לדבר הכי חשוב – הבטיחות והבטחון שלהם. כולם אוהבים לשתות, לרקוד ולהתפרע בחתונות, ולשמח חתן וכלה – אבל לעלות על ההגה אחרי זה? פחות מומלץ. שירות הסעות נותן לכם ולאורחים ראש שקט, כשמישהו אחר, אחראי, פיכח, ומקצועי – מופקד על הנהיגה. תחשבו כמה אתם שמחים כשאתם יוצאים ויש נהג תורן, ועכשיו הכפילו את השמחה הזו בלפחות חמישים איש. נהדר!

 

דרך מעולה למנוע איחורים, או לפחות למגר אותם

כשקובעים עם האורחים בנקודת ציון מסוימת ובשעה נקובה ממנה יוצאת ההסעה, כדאי לקחת מרווח איחורים של לפחות עשרים דקות. אבל ככה, תוכלו לדעת שאם אכן כל האורחים הגיעו בזמן להסעה, היא תצא לדרך בזמן, ועם חישוב נכון מראש של פקקים ולוחות זמנים – גם להגיע בזמן בדיוק להתרחשות! אנשים שיודעים שעליהם להגיע בשעה מסוימת להסעה יתעכבו פחות מאנשים שמגיעים עם הרכב הפרטי, וזה בדוק.

 

כי זה הדבר המתחשב ביותר לעשות עבור האורחים שלכם

מעבר לסוגיית השתייה, גם אדם פיכח לחלוטין לעיתים מעדיף שלא לנהוג שעות הלוך חזור כדי להגיע לשמחה. הפקקים מתישים, רובינו אנשים עובדים, ונהיגה בסוף היום לגמרי יכולה להוציא את המיץ גם מהאדם הרגוע ביותר.
מעבר לזה, למרבית מהאורחים הצעירים אין בכלל רכב משלהם, והסעה תחסוך מהם את כאב הראש שבחיפוש טרמפ, או ההוצאה הכספית הבכלל לא קטנה על מוניות. כשאתם מסדרים לאורחים שלכם הסעה בראש שקט – הם יגיעו לאירוע שלכם שמחים, רעננים ורגועים.

 

כי זה הדבר המתחשב ביותר לעשות, גם עבור כדור הארץ שלנו

המודעות לנזקים שאנו גורמים לסביבה רק הולכת וגדלה בשנים האחרונות, ובפרט לנזקים של הנסיעה ברכבים פרטיים על פני בחירה בתחבורה ציבורית או בנסיעות משותפת. תחשבו על כמות זיהום האוויר שחסכתם במו ידיכם כשבחרתם לרכז אורחים בהסעה אחת, במקום בחמישים רכבים פרטיים. ככה תרמתם גם לסביבה, גם למלחמה בפקקים, ועשיתם קצת טוב בעולם ביום חגכם. התחלה טובה, היינו אומרים.

חברת הסעות טובה תוכל לדאוג לאורחים שלכם לנסיעה בטוחה, נעימה, ואפילו מפנקת ומרגיעה. ואורח שהיתה לו דרך כיפית, יגיע שמח וטוב לב לחתונה, וישמח בשמחתכם אפילו כפליים. שיהיה במזל, ודרך צלחה לכם בדרככם החדשה!
שירות הסעות לחתונה

אולי יעניין אותך גם

אולם אירועים על הים
אירועים

אולם אירועים על הים

במהלך חיינו יש מספר אירועים משמעותיים שאנחנו רוצים לחגוג בצורה המיוחדת ביותר שאפשר עם האהובים והיקרים שלנו. ומה יותר מיוחד מלחגוג זאת באולם שמוקף ביופיו

קרא עוד »
אינסטהבלוק
אירועים

3 פריטים מקוריים לאירוע הבא

הפקה של אירועים הפכה בשנים האחרונות לעניין מורכב שמצריך היכרות עם הפרטים הכי קטנים. עובדה זו נודעה לנו לאחרונה, כשמצאנו את עצמנו מפיקים אירוע בר

קרא עוד »