רשלנות בהריון – מה חשוב שתדעו? 

נשים רבות חוות הליך של רשלנות בהיריון והן בכלל לא מודעות לכך. מומחים בתחום הפסיכולוגיה ציינו בפנינו כי יש מי שקוראות למצב שעברו "טראומה" והן בוחרות, בלית ברירה, להשאיר אותה מאחור. שכן, מדובר בסיטואציות מורכבות שקשה לנפש להכיל. מצב עגום זה גרם לנו לצאת ולבדוק מה חשוב לדעת על רשלנות בהיריון. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאי אפשר להמשיך בלעדיהם את שגרת היום יום.

 

תכירו תחילה את הנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל נשים שיודעות דבר או שניים על רשלנות בהיריון. שכן, אלו נשים שהצליחו לעמוד בגבורה אל מול הטראומה הקשה שחוו. הן פנו אל מי שעוסקים בתחום וקיבלו ייעוץ שאפשר להן בסופו של דבר לתבוע ולקבל פיצויים על עגמת הנפש וכל שאר הדברים הקשים שהן עברו במהלך ההיריון.

הגענו אל הנשים הללו לאחר שפרסמנו סקר מעמיק בנושא בקבוצה שכוללת נשים בלבד ולהפתעתנו, ענו עליו מעל ל – 500 נשים. כך שקיבלנו הרבה דברים חשובים שכדאי לדעת ובחרנו בסופו של דבר את ה – 3 שנראו לנו החשובים ביותר. זו ההזדמנות שלנו להודות לכל מי שלקחה חלק בסקר. שכן, בזכותה, המדריך רואה אור והוא צפוי לשנות את חייהן של נשים רבות.

רשלנות בהריון

רשלנות בהיריון – הדבר ה – 1 שחשוב שתדעו

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על רשלנות בהריון נוגע לעובדה שהיא מתרחשת בתדירות גבוהה. כלומר, אין מדובר כאן בעניין נדיר. נשים רבות חוות רשלנות והן לא תמיד יודעות מה ההגדרה שלה. הנה כמה מקרים שעשויים להיות מוגדרים כרשלנות במהלך ההיריון:

  • אי שליחת האישה ההריונית לבדיקה חיונית
  • ביצוע בדיקה באופן שאינו מעמיק מספיק
  • אבחון שגוי של תופעה רפואית כלשהי שאירעה במהלך ההיריון

 

רשלנות בהיריון – הדבר ה – 2 שחשוב שתדעו

הדבר ה – 2 שחשוב לדעת נוגע לעובדה שיש אפשרות גם להגיש תביעה בסיבוך לידה. כן, יש נשים שחוות סיבוך בלידה והן לא יודעות שבכלל מגיע להן כסף בעקבות כך. יש מצבים שבהם אפשר להגיש תביעה ולקבל פיצויים שיאפשרו לאישה להרגיש מעט יותר טוב לאחר שחוותה את הטראומה הקשה במהלך ההיריון או הלידה עצמה.

רשלנות בהריון

רשלנות בהיריון – הדבר ה – 3 שחשוב שתדעו

הדבר ה – 3 שחשוב לדעת נוגע לבחירה נכונה של עורך דין. אם אתם סבורים שאירעה למישהי שקרובה אליכם רשלנות במהלך ההיריון, עליכם לבדוק באופן מעמיק כי אתם פונים אל עורך דין מומלץ, מוסמך ובעל ניסיון בתחום. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שיש לו את היכולת להשיג עבורכם את הפיצויים המגיעים לכם במלואם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים באמת על רשלנות בהיריון. כעת, כשיש לכם את המידע, עליכם רק לפנות לגורם מקצועי שילווה אתכם.

רשלנות בהריון

אולי יעניין אותך גם