הכירו את רשימת הצעצועים לחתולים הטרנדית לשנת 2021

מי שהוא בעל לחתולים וותיק יודע כי יש אינספור אמצעים וצעצועים לשחק עם חתולים.

יחד עם זאת בהרבה מהמקרים חתולים לא תמיד משתפים פעולה עם המשחקים שהבעלים השקיעו מחשבה בחיפוש וקנייה עבורם ובאנו כאן לעזור לכם.

הכנו לכם רשימה עם הצעצועים החדישים ביותר וצעצועים שאמנם פחות וותיקים ויותר מסורתיים אך פועלים באורח אפקטיבי.

מעכברים מרשרשים ועד לייזר אינטראקטיבי.

 

עכברים מרשרשים

כן, עכברים מרשרשים למרות שהם אולי הצעצוע המוכר ביותר עבור חתולים מוכיח שוב ושוב גם כאחד הצעצועים האהובים על חתולים. יש סיבה למה זה נשאר איתנו וכמעט בכל בית עם חתול אתם תראו עכברים מרשרשים. חלקם יהיו פשוטים יותר וחלקם מתקדמים יותר, כאלו שעושים קולות ופועלים על בטריות.

 

חכה עם נוצה

חכה עם נוצה היא גם אחד הצעצועים האפקטיביים ביותר עבור חתולים. אחד הצעצועים האהובים ביותר על ידי חתולים. הוא יהפוך את החתול שלכם, רזה או שמן, למתעמל אומנותי מדרגה ראשונה כאשר הוא יקפץ במטרה לצוד את הנצה על החכה.

ישנם חכות מתקדמות יותר שפועלות באורח מסוים באופן אוטומטי אך חכה עם נוצה פשוטה אמורה לעשות את העבודה.

 

קרוסלת נוצות חשמלית

בואו נתקדם לצעצועים המתקדמים והחמים ל2021. למה שתשתמשו בחכה עם נוצה כשאתם יכולים לקנות מכשיר עם נוצות שמזיז אותם באופן אוטומטי ופשוט עבור החתול שלכם?

 

דג זהב חשמלי

אחד הצעצועים המודרניים והאהובים על חתולים הוא דג זהב חשמלי שמקפץ ברחבי הבית והחתול שלכם מיד רודף אחריו.

 

בריכת דגים רובוטים

אם אתם מחפשים לעשות פעילויות לחתול שלכם גם מחוץ לבית הצעצוע הזה בשבילכם. כן, אתם קוראים נכון. בריכה עם דגים בדמות צעצוע ששוחים בבריכה קטנה והחתולים שלכם מנסים לצוד אותם.

אם לא תקנו את זה עבור החתול שלכם זה יכול להיות מתנה נהדרת עבור חתולים של אחרים. מי שקונה לחתול שלו צעצוע כזה ככל הנראה באמת אוהב את החתול שלו.

 

לייזר אינטראקטיבי

אם הצעצוע המגניב ביותר לשנת 2021 נסיים את המאמר הזה. מכשיר שעושה לייזר באופן אוטומטי עבור החתול שלכם. לייזר הוא אחד המשחקים האהובים ביותר על חתולים, ובמקום שתריצו את החתול שלכם עם לייזר ידני תוכלו לעשות זאת פשוט באמצעות קניית לייזר אינטראקטיבי.

וואו, איזה צעצועים מגניבים יש לחתולים. כשיצאנו לחפש עבורכם צעצועים לחתולים שלכם לא ציפינו לכמות הצעצועים שמוכרים היום בשוק לחתולים וכמה מתקדמים הם יכולים להיות.

אנחנו מקווים שנתנו לכם כאן קצת השראה, תסתכלו על תמונות של המשחקים שהצגנו כאן ותראו איך זה נראה במציאות. תוכלו לראות בזמן אמת משחקים שונים לחתולים שנוסו על ידי גורמים שונים בערוצי היוטיוב.

אם אתם מחפשים מוצרים ומאכלים לחתולים שלכם בישראל אתם מוזמני להיכנס ללינק הבא, בטוחים שתוכלו למצוא שם משהו שיוכל להתאים לצרכים שלכם! https://chowchow.co.il

 

ראש של חתול

אולי יעניין אותך גם

כמה עולה גור
בעלי חיים

כמה עולה גור שיצו גזעי?

כלב מסוג שיצו הוא כלב מאוד פופולארי במחוזותינו, וגור שיצו גזעי הוא עוד יותר פופולארי. רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? כאן תמצאו את כל

קרא עוד »