5 רעיונות חגיגיים להרמת כוסית לפסח במשרד

פסח מתקרב, ואתם רוצים לגוון קצת את הרמת הכוסית המסורתית בחרה שלכם. בדיוק בשביל אנחנו פה.

כאן תקבלו מספר רעיונות שיאפשרו לכם להפוך את האירוע המסורתי של הרמת הכוסית למשהו קצת מעבר.

הרמת כוסית היא הזדמנות מצוינת לשבור קצת את השגרה השוחקת ואין שום סיבה שלא תנצלו את ההזדמנות הזו.

 

הרמת כוסית לפסח – איך להפוך אותה לאירוע מרענן?

הרמת הכוסית לפסח הפכה להיות במקרים רבים אירוע שכל העובדים רק מחכים שהוא ייגמר. הנאומים הבנאליים הפכו את הרמות הכוסית לאירוע קצת מיותר. אבל יש כמה שינויים קטנים שאתם יכולים לעשות בהרמת הכוסית שלכם כדי להפוך אותה להרבה יותר טובה.

 

הנה 5 רעיונות מקוריים איך לשנות קצת את הרמת הכוסית של פסח שתהיה הרבה יותר מעניינת:

מתנה מקורית

אפשר ללוות את הרמת הכוסית בחלוקה של שי מקורי לחג. לרשותכם קיימות מגוון רחב של מתנות מקוריות, החל ממשחקי חשיבה ועד למתנות עם הדפסים אישיים. הקפידו על מתנה שתבטא יחס אישי לכל עובד ולא מתנה שבלונית שנראית אצל כולם אותו דבר. העובדים שלכם עבדו קשה, מגיע להם שתחזירו להם קצת השקעה.

 

סדנת גיבוש חווייתית

סדנאות גיבוש מאפשרות לכם לצאת קצת עם העובדים שלכם מחוץ למחרב העבודה ולחוות משהו קצת אחר. ניתן לקיים סדנאות להעמקת היצירתיות, סדנאות גיבוש ואפילו משחקי ODT. כל אלו יאפשרו לכם לחוות אם העובדים שלכם משהו שקצת ישבור את השגרה האפורה, ולא יגרום לכולם רק לחכות לרגע שבו הרמת הכוסית תיגמר.

 

ארוחה מושקעת

במקום הרמת כוסית שבה תגישו את האוכל שנשאר מסוף השבוע במשרד, השקיעו בארוחה טובה. אורחה טובה תמיד מתקבלת ברצון ויש בה גם אלמנט שיצור קרבה בין העובדים שלכם. אתם יכולים לקיים את הארוחה במסעדה שקרובה למקום העבודה שלכם, או אפילו לאת לפארק ולהזמין קייטרינג שיארגן לכם את הארוחה.

 

יום טיול לעובדים

מזג האוויר האביבי בארץ אפשר לכם להוציא את כל העובדים ליום טיול חווייתי עוד לפני החג. הטיול מאפשר קצת לראות טבע ולצאת מהמרחב הסגור שבו אנחנו שוהים ברוב שעות היממה. בארץ ניתן לקיים מגוון רחב של טיולים, ומה יותר מקורי מלערוך את הרמת הכוסית המסורתית בפסגה של הר גבוה?

 

סדנה יוצרת

זה אולי נשמע לכם קצת ילדותי, אבל מגוון רב של סדנאות יכולות להתאים גם לעובדים שלכם. ניתן להזמין סדנאות לייצור בירה, פיתוח של כלים מיוחדים ועוד. אתם רק צריכים לחשוב מה יכול לעניין את העובדים שלכם.

 

לסיכום:

הרמת כוסית לפסח ממש לא חייבת להיות האירוע המשעמם שהיא הפכה להיות במקומות רבים. אתם יכולים לנצל את ההזדמנות של פסח כדי לערוך אירוע מושקע שבמקום העבודה שלכם יעריכו הרבה יותר. הרעיונות המוזכרים יאפשרו לכם לערוך הרמת כוסית שלא יפסיקו לדבר עליה.

כוסות שמפניה

 

אולי יעניין אותך גם

אולם אירועים על הים
אירועים

אולם אירועים על הים

במהלך חיינו יש מספר אירועים משמעותיים שאנחנו רוצים לחגוג בצורה המיוחדת ביותר שאפשר עם האהובים והיקרים שלנו. ומה יותר מיוחד מלחגוג זאת באולם שמוקף ביופיו

קרא עוד »
אינסטהבלוק
אירועים

3 פריטים מקוריים לאירוע הבא

הפקה של אירועים הפכה בשנים האחרונות לעניין מורכב שמצריך היכרות עם הפרטים הכי קטנים. עובדה זו נודעה לנו לאחרונה, כשמצאנו את עצמנו מפיקים אירוע בר

קרא עוד »