קרקע חקלאית מהי? והאם פרויקט דורות עילית מתאים להשקעה?

רכישה של קרקע חקלאית היא השקעה משתלמת לכל הדעות, ובייחוד כאשר מדובר ברכישה של קרקע בפרויקט דורות עילית. מהי קרקע חקלאית ומדוע מדובר בהזדמנות מדהימה להשקעה? כל הפרטים – במאמר הבא.

 קרקע חקלאית – מהי?

קרקע חקלאית היא לרוב קרקע אשר מיועדת לצרכי חקלאות, אולם בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד יותר ויותר קרקעות אשר מיועדות לחקלאות מופשרות לטובת בנייה של נכסים למגורים או למסחר. במדינת ישראל קיימות נכון להיום אלפי דונמים של קרקעות חקלאיות, כאשר חלקן נמצאות בתהליך הפשרה מואץ ע"י וועדות התכנון והבנייה כמו גם הוועדות המקומיות, וזאת על מנת לתת מענה למצוקת הדיור החריפה במדינת ישראל. עתודת הקרקעות הנמוכה במדינה מחייבת חשיבה מחודשת כמו גם נקיטת צעדים מתקדמים בכדי לפתור את הבעיה, ולכן ניתן לראות כיצד משרדי הממשלה וכן שרים בכירים מביאים לאישור הממשלה הפשרה של מאות דונמים לחקלאות, לטובת הציבור. יחד עם זאת, חשוב לציין כי הפשרה של קרקע חקלאית היא הליך מורכב אשר עשוי לקחת לא מעט שנים, ולכן אם אתם מתעניינים ברכישה של קרקע חקלאית עליכם לשים לב כי אתם מתקשרים עם חברה אשר מחזיקה בכלל האישורים הנדרשים, כל זאת על מנת שתוכלו להתחיל בהשקעה ולהיות בטוחים כי בעתיד הנראה לעין, תקבלו רווחים נאים אשר עשויים להגיע גם לעשרות אחוזים.

שטח ירוק

מדוע פרויקט דורות עילית מתאים לצורך רכישת קרקע חקלאית?

דורות עילית הינו פרויקט אשר זוכה להתעניינות עצומה בקרב ציבור המשקיעים, וזאת בשל העובדה כי מדובר באחד הפרויקטים המרשימים ביותר מבחינת היקפם. הפרוייקט, אשר מיועד בעבור המגזר החרדי והדתי מהווה את חוד החנית כיום בתחום רכישת קרקעות חקלאיות, וזאת משום שמדובר בעיר עתידנית אשר מיועדת בעבור המגזר החרדי, כמו גם בעבור בעלי עסקים אשר מעוניינים להקים את העסק שלהם במרכז מסחרי עצום. למעשה, על קרקעות חקלאיות בהיקף של 3,000 דונמים ייבנו מרכזי מסחר ותעסוקה, כאשר ביתר הקרקעות ייבנו ע"פ תוכניות ממשלה מאושרת אלפי יחידות דיור למגזר החרדי והדתי. לכן, העיר החדשה דורות עילית מהווה הזדמנות אדירה בעבורכם להיכנס לשוק הנדל"ן ולבצע רכישה של קרקע חקלאית, כל זאת בעלות כספית אשר מתחילה ב 94,000 ₪ בעבור 100 מ"ר מרובע.

שמרו על מקומכם – צרו קשר עוד היום עם נציגי חברת אפיקים רוזנטלר

את רכישת הקרקעות ושיווקן מבצעת חברת אפיקים רוזנטלר, חברה מובילה בתחומה אשר בעלת מוניטין של שנים רבות בענף. באמצעות נציגי החברה תוכלו לבצע רכישה של קרקע מופשרת במחיר מצוין,כך שתוכלו גם אתם להצטרף למאות המשקיעים אשר כבר רכשו קרקע חקלאית. לקבלת מידע נוסף וביצוע רכישה,צרו קשר עם נציגי החברה במספר 0722-555666 או באמצעות האתר הרשמי של החברה בכתובת https://dorot-illit.co.il.

אולי יעניין אותך גם

תשלום מס שבח
פיננסים

מי פטורים מתשלום מס שבח?

מי שאינו בקיא בענייני הנדל"ן עלול לא להכיר את החוקים הנוגעים למס שבח. החוק קובע שעל כל רווח שנוצר בעקבות עסקת נדל"ן על המרוויח לשלם

קרא עוד »