קריר לעובדים עם מתנות ממותגות לקיץ

ועדי עובדים ומעסיקים רבים מחפשים את המתנה המקורית והמיוחדת לעובדיהם במהלך השנה. לא הכול נחוץ לעובדים, אך כשיש להם מבחר מתנות ממותגות הם בוודאי ימצאו את המתנה המושלמת. המאמר יעסוק במבחר מתנות ממותגות לקיץ המתאימות בעיקר לתרבות הפנאי.

 

מדוע חשוב להשקיע בעובדים?

מתנות לעובדים ניתנות כאות תודה והערכה מהמעסיק או מוועד העובדים. כאשר מעניקים מתנות לעובדים, תפוקת העבודה והמוטיבציה שלהם משתפרות.

העובדים מרגישים שהם חלק מהארגון ומזדהים עמו.

למעשה נוצרת תחושה של משפחה אחת גדולה התומכת אחד בשני ועובדת בהרמוניה. העובדים משקיעים את כל מרצם וזמנם, והמעסיק או הוועד מתגמלים אותם.

התגמול יכול להיות כספי או בצורת מתנה, המסמלים את ההערכה לעובד.

במילים אחרות, כשיש ארגון העומד מאחורי העובד, הדבר גורם לכך שעבודתו משמעותית ואפקטיבית יותר, שכן הוא מרגיש שייכות וקבלת תמורה על עבודתו.

המתנות ניתנות בדרך כלל בחגים כמו: ראש השנה ופסח ועובדים רבים מצפים להן.

מתי הם לא יצפו להן? בקיץ.

אז זה הזמן להפתיע. מתנות סמליות לעובדים בקיץ ירוממו את רוחם ויעניקו להם קיץ קריר ונעים.

 

מתנות לטיולים ופנאי

עובדים רבים ישמחו לקבל מתנות לקראת הקיץ ולעשות בהן שימוש בחופשה. הילדים סיימו את הקייטנות, והעובדים יוצאים גם הם לחופשה כדי לבלות עם משפחתם בחיק הטבע או בים. מוצרי פרסום לקיץ מציגים מבחר גדול של מתנות ממותגות לקיץ קריר ופעיל. משפחה שאוהבת לטייל ולצאת לקמפינג תוכל לבחור מוצרים כמו: צידנית, ערכת בישול, ספה מתנפחת, מחצלת וכד'.

בילוי בים או בבריכה בעונת הקיץ עם המשפחה הוא משהו שקשה לוותר עליו. מומלץ לרכוש מתנות היעילות גם לתחום פנאי זה. מתנות כמו: מטקות, כובעים, בנדנות, מגיני זיעה, מזרני ים ועוד. אחד המוצרים המומלצים הוא מגבת דרייפיט אותה ניתן לקפל בתיק והיא מתייבשת תוך זמן קצר מאוד. המגבת מתאימה גם לתרבות הספורט יחד עם ציוד ממותג כמו: בקבוק השומר על הקור, מזרני יוגה ועוד. בנוסף, תוכלו להעניק לעובדים שלכם מזוודת טרול ממותגת שת שרת אותם בחופשה שלהם. המבחר הרב מאפשר לעובדים לבחור מתנה סמלית ולדעת שמעריכים אותם על עבודתם הקשה.

 

מתנות מקררות נוספות

ישנן מתנות נוספות שיעשו את הקיץ לעובדים ואשר מתאימות לשימוש בבית. למשל: סט כוסות לשתייה קלה, פותחנים לבקבוקי יין או גאדג'טים שניתן למצוא אצל גיל גיפט. ישנם עובדים המעדיפים לבלות את חופשת הקיץ בבית לצד המזגן ולשחק במחשב. גאדג'טים כמו: אוזניות, עכברים, דיסק און קי ומוצרים נוספים יכולים להוות מתנות סמליות לקראת היציאה לחופשה. אלו הן מתנות מקוריות וזולות שניתן לארוז יפה ולהעניק כאות הערכה. מעסיקים המעוניינים להשקיע יכולים גם לחרוט את הלוגו של החברה על המוצרים או לעצב אריזה עם הלוגו. העובדים יוכלו להשתמש במתנות הללו במשרד או בבית לבחירתם, וליהנות מהן.

 

מתנות בגדלים שונים

אולי יעניין אותך גם