צ'ק ליסט לחגיגת יום האהבה- מה אסור לשכוח

אמנם אנחנו ביוני, אבל הזמן עובר מהר ובלי שנרגיש יגיע החופש הגדול תקופת יולי-אוגוסט.

אז באמת החודשיים האלה מעלים בנו הרבה מחשבות של מה לעשות בחופש? איפה נהיה עם הילדים? איך נסבול את החום? אבל למי שלא זוכר, יש את יום

האהבה בט"ו באב.

אז כבר מעכשיו צריך לחשוב על מה נקנה ליקירנו ואיך נפנק אותם.

מתנה ליום האהבה צריכה לתת את ההרגשה של אהבה כמובן, לצד השני שמקבל את המתנה וזה לא משנה אם מדובר בזוגיות קצרה או ארוכה.

בנוסף, תמיד טוב אם המתנה היא גם במחיר סביר ולא יקרה מידי.

 

אז איך חוגגים את יום האהבה

הדבר הראשון שיש לעשות בצ'ק ליסט הוא כמובן לזכור את היום ולא לתכנן תוכניות אחרות בטעות. תהיו בטוחים שבת הזוג שלכם זוכרת את היום כבר חודשים מראש.

אז רשמתם ביומן ועכשיו הגיע היום, מה עושים? מתחילים בנשיקת בוקר טוב. אם אתם בחופש אז אפשר להתחיל בארוחת בוקר טובה ואם אתם עובדים אז תשתדלו לשתות את הקפה של הבוקר ביחד ולצאת לעבודה בחיוך. כנראה שכמו רוב הזוגות, גם אתם תכננתם את הערב עם בילוי רומנטי כמו ארוחת ערב במסעדה טובה או פיקניק שקיעה. ואת כל היום הזה כדאי לסגור עם מתנה טובה ומשמחת.

 

רכישת מתנה

אז אחרי שתכננתם את היום והערב הרומנטיים כמובן שצריך גם מתנה ופה המבחר הוא באמת אינסופי: תכשיטים, בגדים, פרחים, שוברי חופשה ויש כאלה שישמחו לקבל גדג'טים. אנחנו חושבים שלא משנה מה אתם קונים תמיד כדאי להוסיף בובת דובי קטנה כתשומת לב או אפילו ללכת עד הסוף על דובי ענק.

אפשר למצוא דובי ענק במבחר צבעים וגדלים. את הדובי הגדול אפשר לתת כמתנה בפני עצמה הרי שמדובר במתנה שמראה על תשומת לב, חיבה ואהבה. הדובי עצמו מפנק וכיף לישון איתו ולהתכרבל איתו ובינינו אין מישהו שלא אוהב בובת דובי. גם אם הלכתם על דובי קטן כתוספת למתנה אחרת עדיין תשמחו את בנות זוגתכן.

 

אז מה היה לנו

אם אנחנו בענייני צ'ק ליסט אז בואו נסכם ונראה שאכן אנחנו מוכנים לפנק את אהובינו ביום האהבה הקרוב, הלוא הוא ט"ו באב, כאשר השנה זה יוצא ביום שישי 23 ליולי, כך שהרווחנו גם את שישי בערב וגם את יום האהבה. אז בין כל הבישולים של שישי והתרוצצות עם הילדים, למי שיש, לא לשכוח לאחל יום אהבה שמח ולחתום בנשיקה. זה גם הזמן לתת את המתנות שבחרתם, בין אם זה הדובי הענק או דובי קטן או כל דבר אחר שקניתם. בערב, אחרי ארוחת שישי מסורתית או כחלק מארוחת ערב לבלות ערב רומנטי ולשכוח לרגע משגרת היומיום המעייפת שלנו.

גם אנחנו מאלחים לכם ט"ו באב שמח

 

לב

אולי יעניין אותך גם

אולם אירועים על הים
אירועים

אולם אירועים על הים

במהלך חיינו יש מספר אירועים משמעותיים שאנחנו רוצים לחגוג בצורה המיוחדת ביותר שאפשר עם האהובים והיקרים שלנו. ומה יותר מיוחד מלחגוג זאת באולם שמוקף ביופיו

קרא עוד »
אינסטהבלוק
אירועים

3 פריטים מקוריים לאירוע הבא

הפקה של אירועים הפכה בשנים האחרונות לעניין מורכב שמצריך היכרות עם הפרטים הכי קטנים. עובדה זו נודעה לנו לאחרונה, כשמצאנו את עצמנו מפיקים אירוע בר

קרא עוד »