פתרונות הקצה של שפיכה מהירה

שפיכה מהירה הינה מושג שכיח ביותר בשנים האחרונות, בעיקר לאור שינוי התפיסה במושג זה. בעוד שבעבר התייחסו למקרים מהסוג הזה בזלזול או בחוסר רצינות, כיום מקרי שפיכה מהירה מקבלים יחס זהה לחלוטין כמו כל מחלה כזאת או אחרת. שינוי זה בא לידי ביטוי בעיקר בכמות המחקרים והתרופות החדשות שהומצאו על מנת לנסות ולטפל בבעיה (הסטטיסטיקה מדברת על גבר אחד מכל שלושה גברים שחוה בעבר או חווה במהלך חייו אירועי שפיכה מוקדמת באופן שכיח). אנו נתמקד בהיבט הטיפולי ובאופציות שעומדות לפניכם כאשר אתם מעוניינים לטפל בבעיה זו.

זוג מאוהבים

מהם פתרונות הקצה של שפיכה מהירה ומדוע אנשים ⁹בוחרים בהם?

יצרים מיניים מקבלים חשיבות מרכזית במיוחד כאשר מדובר במין הגברי ללא יוצא מן הכלל. במרבית המקרים בהם גבר נחשף מספר פעמים לאורך חייו למקרי שפיכה מהירה, הוא יכול לקחת את זה בצורה קשה שתשפיע עליו פסיכולוגית וריגשית. סיבה זו ועוד סיבות אחרות שנתמקד בהן בהמשך, מביאות לא מעט גברים לחפש פתרונות שיסייעו לחדול את התופעה, שאף רבים מהם מכנים כ-"מביכה ביותר".

עודף המידע הקיים ברשתות האינטרנט וברשתות החברתיות בנושא זה, עשוי לבלבל לא מעט אנשים שסובלים מהתופעה. יתר על כן, ישנם לא מעט חברות שמציעות פתרונות שלא הוכחו בהכרח כפתרונות יעילים ודורשים עבורם סכומי כסף גדולים.

על מנת להימנע ממקרים כאלה בהם אתם מוציאים סכומי כסף גדולים על תרופות וטיפולים בנושא, אנו ממליצים לכם לפעול במספר מישורים.

ראשית, נסו להבין באמת האם השפיכה המהירה מפריעה לחיי המין שלכם או לפרטנר שלכם. ישנם מקרים בהם הגבר "מחליט לפעול" על בסיס דאגות לא מוצדקות.

בהנחה ומדובר במקרה שמצריך טיפול, ישנם מספר מישורי טיפול בהם תוכלו להשתמש. אם תחליטו לבחור במשחות שמיועדות למריחה על איבר המין הגברי ותפקידן ליצור אלחוש ובכך לעכב את תהליך השפיכה. אופציה נוספת שמשתמשים בה היא ביצוע "אימונים" שיסייעו להימנע משפיכה מהירה. כך לדוגמא מציעים מספר גורמים, טרם השפיכה של הגבר (בזמן תהליך אוננות) להפסיק את הפעילות ולהפעיל לחץ על איבר המין. כך למעשה ניתן להאריך במידה מסוימת את אורך חיי השפיכה.

פתרון קמה נוסף שבו משתמשים לא מעט גברים כיום הוא טיפול תרופתי. בין אם מדובר בטיפול תרופתי על בסיס הצומח או על בסיס אחר, המחקרים מדברים על אחוזי הצלחה גבוהים של 70 אחוזים.

ישנם לא מעט פתרונות המוצעים לגברים הסובלים מתופעת השפיכה המהירה ומעוניינים לטפל בה, אותם תוכלו למצוא כאן.

חשוב לציין ולהדגיש שוב שמדובר בתופעה שכיחה בקרב המין הגברי- אחד מכל שלושה סובל מתופעה זו. יתר על כן, כיום ישנה מודעות רבה יותר לנושא וכתוצאה מכך השיח הציבורי בנושא הוא פתוח ומקבל יותר.

אולי יעניין אותך גם

6 עובדות שלא הכרתם על אוזמפיק!
בריאות

6 עובדות שלא הכרתם על אוזמפיק!

קיימת תרופה פופולארית להרזיה שנרכשת בשנים האחרונות. עם התקופה הזו של עמידות וגיוס נתונים, חשיבותה של תרופה זו במאבק בהשמנה ובשמירה על משקל תוכל להתבטא

קרא עוד »