פרסום עסק בגוגל – איך עושים זאת

החשיפה העיקרית לה זוכים עסקים כיום הינה באינטרנט וברשתות החברתיות. לכל עסק, בין אם מתחיל או מוכר, חשוב שיהיה מערך פרסום באינטרנט ובגוגל בפרט, כך שקהל חדש ורחב יותר ייחשף לעסק. במאמר זה נסקור כיצד מומלץ לעשות פרסום לעסק שלכם בגוגל.

 

למה לפרסם בגוגל

בניגוד לפלטפורמות פרסום אחרות, כמו רשתות חברתיות כגון אינסטגרם ופייסבוק, או באמצעים שונים כמו פרסומות בטלוויזיה, כאשר מפרסמים בגוגל מאפשרים לאנשים להגיע לבית העסק במהלך חיפוש רלוונטי. כאשר אדם זקוק לשירות כלשהו, הוא לרוב יחפש אותו בגוגל ואת בתי העסק הרלוונטיים באזור. בשלב זה, פרסומת העסק שלכם בגוגל תופיע לאותו אדם ועשויה למשוך אותו אליכם.

 

אילו סוגי אפשרויות פרסום קיימות

ישנם שני סוגים עיקריים של פרסום עסק בגוגל – פרסום ממומן ופרסום אורגני. פרסום אורגני הינו ללא תשלום וכולל פתיחת אתר אינטרנטי לבית העסק אשר יופיע בתוצאות החיפוש כאשר אנשים יחפשו דברים רלוונטיים. פרסום ממומן כולל תשלום לגוגל על כל קליק של גולש על דף האתר.

בפרסום ממומן, מנוע החיפוש של גוגל מקפיץ אקטיבית את בית העסק לתוצאות החיפוש הראשונות ומוסיף אותו למודעות פרסומיות בגוגל. על כל לחיצה על הפרסום הממומן, בית העסק משלם לגוגל לפי תעריף שנקבע מראש.

 

טיפים לפרסום אורגני

כאשר מפרסמים עסק בצורה אורגנית, הפופולריות שלו בשרת החיפוש של גוגל וכמות הכניסות לאתר העסק תלויה ישירות בתוכן שעולה לאתר ואיכותו. חשוב לכתוב תוכן איכותי, לפרסמו בצורה תדירה ולשמור על רמת כתיבה גבוהה. ככל שהתוכן אשר יעלה לאתר יהיה איכותי יותר, כך יותר אנשים יכנסו ויחזרו לאתר ותזכו בלקוחות פוטנציאליים.

 

טיפים לפרסום ממומן

כאשר שוקלים ביצוע פרסום ממומן, חשוב לשקול את התועלת אל מול המחיר. יש לבדוק את מספר הכניסות לאתר שלכם כאשר הפרסום הוא חינמי ואורגני בלבד, אל מול כמות הכניסות לאחר הוספת פרסון ממומן. במידה ומספר זה אינו גדל בצורה ניכרת, מומלץ שלא להשתמש בפרסום ממומן עקב העלות הכרוכה בכך.

 

פרסום בגוגל מפות

כלי נוסף וחשוב לפרסום בגוגל, הינו פרסום העסק בגוגל מפות. גוגל מאפשרת הוספת העסק למנוע של גוגל מפות ע״י סימון המיקום המדויק של העסק והוספתו למפה. אמצעי זה, יחשוף את בית העסק לאנשים הנמצאים באזור העסק ומחפשים את השירות שהעסק מספק באזור. חשוב לתת תיאור מדויק של המקום ודרכי ההגעה אליו על מנת להקל על הגישה של הלקוחות הפוטנציאליים.

 

היוועצות במומחים

טיפ נוסף לפרסום עסקים בגוגל הינו היוועצות במומחי פרסום ותוכן. אנשים אלו, אשר להם ניסיון רב שני וידע נרחב בכל הנושאים הקשורים לתחום, צפויים להקל עליכם משמעותית ולוודא שהעסק שלכם יפורסם בצורה מיטבית אשר תמשוך אליו קהל רחב. ניתן למצוא אתרים כגון sfb.co.il אשר ניתן למצוא בהם טיפים וייעוץ לפרסום אופטימלי בגוגל.

 

לסיכום

במאמר זה סקרנו מספר טיפים ושיטות לפרסום עסק בגוגל. פרסום העסק בגוגל הינו מומלץ במיוחד עקב הנגישות והפופולריות של גוגל בקרב הציבור הרחב והאופציות השונות בהן גוגל מאפשרת לפרסם את העסק. בין אם בפרסום אורגני או פרסום ממומן, חשוב לבחור את צורת הפרסום המתאימה והיעילה ביותר עבור העסק שלכם.

פרסום עסק בגוגל

אולי יעניין אותך גם