על טרנד המועדונים לבת מצווה – מתי זה התחיל

טרנד המועדונים לבת מצווה, התחיל לפני מספר שנים והוא רק מתגבר.

שכירת מועדון כדי לחגוג את מסיבת בת המצווה, היא אפשרות אהובה ועכשווית, בה ניתן לערוך את החגיגה עם כל החברים, ואם רוצים – גם עם המשפחה.

עכשיו כל מה שנותר הוא, לבחור את המועדון המתאים עבורכם ביותר.

 

התאמת המועדון לחגיגה

על מנת לבחור מועדון המתאים עבורכם ביותר לחגיגת בת המצווה, צריך לוודא מספר דברים. לאחר שסקרתם מועדונים לבת מצווה, כדאי לברר אלו פונקציות יש למועדון, והאם הן מתאימות לחגיגה שדמיינתם. לדוגמה: האם קיימות פינות ישיבה, שירותים, אזור לריקודים ובכלל כמה מוזמנים יכולים להיכנס אליו. חשוב לוודא כי קיימת במת הופעות קטנה, כדי שכלת השמחה תוכל להופיע עליה בשירה או בריקוד, ושהמקום עצמו כולל גם קייטרינג, תקליטן שאחראי על המוסיקה, צלם, ואת כל הפעילויות הנוספות החשובות לכם.

 

כניסת כלת השמחה

כדי שכלת השמחה תוכל להיכנס אל המועדון באופן מרשים, חשוב לבדוק את הכניסה למועדון, כדי לוודא את התאמתה, לרעיון הכניסה של כלת בת המצווה. ניתן גם לברר עם בעל המועדון, אלו אפשרויות מומלצות לביצוע כניסה מרשימה, ולהתאים את הכניסה על פי בקשת הילדה. אחת הכניסות המרגשות והמשמחות כאחת, הן קפיצת כלת השמחה מתוך קופסת מתנה, הנפתחת בהפתעה ומלאה בבלונים.

 

מיקום העמדות השונות

חגיגות בת מצווה כוללות בדרך כלל גם עמדות משחקים שונות, ובנוסף גם עמדות נוספות כגון: עמדת איפור, קעקועי חינה, ועוד, ואף עמדות של משחקי טכנולוגיה, כגון: פלייסטיישן. צריך לבדוק היכן ניתן למקם עמדות אלו, כך שלא יפריעו לשאר הפריטים המוצבים בחלל המועדון, ולשאר הפעילויות.

 

האוכל המוגש בחגיגה

חשוב שהאוכל המוגש בחגיגה, יתאים לאופייה של החגיגה, אולם, חשוב לארגן סוגים שונים של כיבוד, כדי שכל המוזמנים יוכלו למצוא לעצמם דבר מאכל, שהם אוהבים. כדאי לארגן שולחן שעליו מונחת כל התקרובת, באופן זה יכול כל אחד לבחור לעצמו בנוחות מהשולחן, את המנות שהוא רוצה. אולם אם החגיגה משלבת גם מבוגרים, כדאי לדאוג בנוסף, גם למזון איכותי ומגוון.

 

בדיקה של סביבת המועדון

מעבר לבדיקת המועדון עצמו, חשוב גם לבדוק את הסביבה, מקומות לבת מצווה, מבחוץ. כדאי לבדוק: האם קיימת למועדון חנייה מספקת בחינם, האם הכניסה לחנייה משולטת כך שניתן למצוא אותה בקלות, האם יש מקום ישיבה מחוץ למועדון, האם יש מאבטחים  במועדון. בנוסף, כדאי גם לברר האם מספק המועדון גם הסעה בחינם למוזמנים המגיעים מחוץ לעיר.

 

לסכום

כדי לבחור מועדון לחגיגת בת מצווה, כדאי לברר אלו פונקציות יש למועדון, והאם הן מתאימות לחגיגה שדמיינתם. חשוב לבדוק שהכניסה, מתאימה לכניסה מרשימה של כלת השמחה, האוכל מתאים לאופי החגיגה, ושיש במקום תקליטן, וצלם.

 

רחבת ריקודים

אולי יעניין אותך גם

אולם אירועים על הים
אירועים

אולם אירועים על הים

במהלך חיינו יש מספר אירועים משמעותיים שאנחנו רוצים לחגוג בצורה המיוחדת ביותר שאפשר עם האהובים והיקרים שלנו. ומה יותר מיוחד מלחגוג זאת באולם שמוקף ביופיו

קרא עוד »
אינסטהבלוק
אירועים

3 פריטים מקוריים לאירוע הבא

הפקה של אירועים הפכה בשנים האחרונות לעניין מורכב שמצריך היכרות עם הפרטים הכי קטנים. עובדה זו נודעה לנו לאחרונה, כשמצאנו את עצמנו מפיקים אירוע בר

קרא עוד »