על טיפולי האסתטיקה שלנו וכמה פעמים צריך לבוא בשביל להשלימם

MY ART LOOK מרפאת טיפולי האסתטיקה שלנו עוסקת במגוון טיפולים אסתטיים באמצעות צוות מומחים מן השורה הראשונה. המאמר יפרט על אילו טיפולים מדובר וכמה פעמים תצטרכו להגיע למרפאה כדי להשלים אותם.

 

כמה פעמים צריך להגיע לטיפולי פנים?

אם אתן חושקות בניתוח פנים וצוואר, הרמה ומתיחה, מילוי או טשטוש קמטים התדירות של הטיפולים שונה בהתאם לסוג הפרוצדורה אותה בוחרים במרפאת מייארטלוק. למשל, טיפולי בוטוקס לצורך טשטוש הקמטים במצח, בין הגבות או בצדי העיניים נעשה בתדירות של כל 3 חודשים ובמשך הזמן אף תבקרו במרפאה שלנו כל 9 חודשים.

לעומת זאת, טיפול בחומצה היאלורונית למילוי נעשה במסגרת של 2-3 טיפולים בכל שנה או שנתיים בהתאם למטופלת. לטיפולי מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית יש להגיע בכל חצי שנה – שנה לטיפול חוזר.

 

כמה פעמים מגיעים לטיפולים בחזה או באף?

טיפולים נוספים הנעשים במרפאה שלנו הם הגדלת, הקטנת או הרמת חזה. מדובר על פרוצדורה ניתוחית חד פעמית שדורשת מפגש הכנה וביקורת. בדומה לניתוחי אף אסתטיים, אם לא מגיעים לתוצאות טובות או הניתוח כשל עקב חוסר מקצועיות, יש לבצע את הניתוח שוב.

אך ככל שמדובר במרפאה שלנו מספיק לעבור את הטיפול פעם אחת ולהיות באחריות ומעקב מאחר והתוצאות יהיו חיוביות כבר מהיום הראשון לאחר ניתוח החזה. את התוצאות של ניתוח האף תוכלו לראות רק לאחר מספר חודשים כשתעלם הנפיחות.

 

טיפולי שיניים בליווי צמוד

טיפולי שיניים כמו יישור, עיצוב או הלבנת שיניים נעשים לצורך אסתטי והמטופלים מצפים שלא יצטרכו לחזור עליהם במהלך חייהם. אצלנו במרפאה ניתן לקבל ליווי צמוד ולבצע את הטיפולים בחו"ל. לאחר מכן אנו נהיה אחראים למעקב בארץ. כמו כן, לפני הטיפולים הביקור במרפאה שלנו יכלול פגישת ייעוץ, אבחון, צילומים ובדיקות. בכל מקרה התוצאות ידברו בעד עצמן ולכן מדובר בהצלחה לטווח ארוך.

 

ביקור אחד והשאר בחו"ל – השתלות שיער

לפני שמתחילים בתהליך של השתלת שיער יש להגיע למרפאה שלנו לצורך אבחון ובדיקות על מנת להתאים את הטיפול הטוב ביותר. את הפעולה הכירורגית עצמה עוברים בטורקיה אך לא לבד. המרפאה מצמידה למטופל מלווה שדואג לכל מרגע היציאה מן הארץ ועד לחזרה. בנוסף, החבילה כוללת בית מלון בדרגה של 5 כוכבים, אפשרות למימון במידת הצורך וכמובן אחריות לכל החיים. מדובר על טיפול של פעם בחיים אשר נעשה בצורה המקצועית ביותר.

 

כל טיפול מותאם בול

כאשר מחליטים לעבור טיפול אסתטי ישנה חשיבות עליונה למקום אליו פונים, לתדירות התחזוקה של הטיפול וכמובן לתוצאות. אך בראש ובראשונה חשוב לבחור במרפאה שיודעת להתאים את הטיפול האסתטי הרצוי לכל אדם על מנת שבסוף יהיו הישגים. לסיכום, אל תהססו ובחרו בטיפולי האסתטיקה המומלצים שלנו וקבלו שירות מעולה.

טיפולים אסתטיים

אולי יעניין אותך גם

הרמת גבות טבעית
אסתטיקה ויופי

הרמת גבות טבעית

הגבות שלנו הן כנראה הדוגמא הטובה ביותר לעד כמה שינוי קטן יכול להיות בעל השפעה גדולה. הגבות שלנו אחראיות על חלק גדול מהמבע שלנו וממראה

קרא עוד »
סוד היופי
אסתטיקה ויופי

מהו סוד היופי? יצאנו לחקור

השאלה מהו סוד היופי היא שאלה מורכבת. התשובה עליה כוללת מרכיבים שונים המעכבים הזדקנות ומטפחים את עור הגוף, הפנים, השיער וכיוצא בזה. במאמר זה נספק

קרא עוד »