עיצוב מחדש של המטבח במחיר משתלם

המטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. זה המקום בו מבשלים ארוחות ובו המשפחה מתכנסת ויושבת לדבר.

ישנן דרכים רבות לעיצוב מחדש של המטבח על מנת להפוך אותו למזמין וחם. להלן מספר טיפים כיצד לקשט את שלך.

 

השתמש בצבע כדי שיהיה נעים

אם אתה שומר על הגוונים הלבנים במטבח, אתה מסתכן במטבח קר שמשרה אווירה של בית חולים. הוסף כמה צבעים בהירים ועליזים כדי להעניק תחושה חמימה, חיה ואוהבת.

 

בחר נקודות מסוימות לצביעה

פינת הישיבה? התאורה? האזור של השיש? בנוסף, אל תרגיש לחץ להיצמד לגוון אחד בלבד – גוונים שונים של אותו צבע עובדים היטב יחד – אז אפשר להפסיק עם הלחץ למצוא את הגוון הנכון בדיוק.

 

שדרג את המגנטים של המקרר

לאלו מאיתנו שאין להם תקציב עצום להתקנת משטחי זהב בכל רחבי המטבח, דרך מהנה לשנות את האווירה במטבח היא לגוון במגנטים של המקרר! יש המון אפשרויות מהנות זמינות שתוכל להביא במיוחד אשר מתאימות לאופי ולאישיות שלך ושל בני הבית.

לפעמים זה הדברים הקטנים בחיים. קנו חבילה שלמה של אותיות מגנטיות והשאירו למשפחה שלכם הודעה על זה ששתיתם את הקולה האחרונה, או אפילו הניחו מגנטים על גבי תמונות אהובות. אם זה נדבק, זו אפשרות.

 

השתמש בטקסטורות לטובתך

כאשר יש לך סגנון אחד של טקסטורה במטבח (כנראה חלק ושטוח), זה יכול להראות חד ממדי ובלה. כדי להוסיף ריגוש נוסף לחלל הבישול, שדרג גם את הטקסטורות. לך על קופסאות וצנצנות עם טקסטורה, מפות שולחן עם טקסטורה ווילונות עם מרקם מיוחד.

 

הוסף רהיטים בלתי צפויים

הימים בהם המטבח היה רק ​​המטבח חלפו כבר מזמן. עכשיו, הסלון הוא חדר האוכל, המטבח הוא האזור המשותף, וחדר האוכל יכול אפילו  להיות רק לתצוגה. למרות שאינך צריך לאמץ את אורח החיים הזה, שקול להוסיף למטבח שלך חלקים שלא בדיוק המיועדים למטבח.

ארון חרסינה הוא דרך טובה להתחיל להרחיב את מראה המטבח. אם יש לך רהיט עתיק ונהדר, הפוך אותו למוקד. הוסף מדפי ספרים, ספסל לישיבה או חלקים אחרים רב תכליתיים כדי לסיים את העבודה. אחרי הכל, זה המטבח שלך.

 

הוסף חיפוי זכוכית

אם אתה מחויב לקירות לבנים, אתה עלול להרגיש שמשהו חסר במטבח שלך. הוסף חיפוי לאחד מאזורי המטבח על מנת לשדרג אותו ליצור אווירת יוקרה. הכי קל להיצמד לצבע אחיד, אך שקול גם אריחים ודוגמאות שונות. אריחים יכולים להוסיף טקסטורה נוספת לקיר חלק אחרת.

 

איפה לקנות מוצרי עיצובי מחדש למטבח?

אנו ממליצים על מטבחי דניאל לצורך רכישת מוצרים שונים שיוכלו לתרום בשדרוג המראה של המטבח שלך. אם אתה מעוניין להחליף לחלוטין את המטבח שלך, הם מציעים מטבחים במבצעים. כך לא צריך לחשוב יותר מדי כי המטבח כבר מגיע מוכן.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

חלל ביתי
עיצוב

על ערך התמונות בעיצוב הסלון

ישנם דרכים רבות לעצב את הסלון שלנו. אחת הפעולות החשובות ביותר אמנם שאנחנו צריכים לשקול בעת עיצב הסלון הוא הצבת תמונות במקומות מרכזיים וכמובן בחירת

קרא עוד »