עדיין אין לך מרכזיה בעסק? 3 סיבות שאתה חייב לרכוש כזו עוד השבוע

במסגרת ניהול עסק מכל סוג ישנם אלמנטים רבים שנראים שוליים, אבל הם בעצם מהווים את מאגר הדברים הקטנים שמשדרגים את חווית הלקוח ובמקביל את יעילות ושביעות הרצון של העובדים שלנו.

שני הדברים הבסיסיים הללו עובדים בהרמוניה יחד ועל מנת שיתפקדו כראוי חייב לדאוג לאיכות הדברים הקטנים, אשר חלק אינטגרלי מהם הוא כמובן מרכזיית הטלפון של החברה.

לא משנה איזה סוג עסק אנחנו מובילים, תקשורת היא תמיד חלק חשוב מאד מהתנהלות בסיסית. לרוב אנו נבצע אותה כמובן באמצעות שיחות טלפון בין העובדים וכמובן עם הלקוחות שלנו. איכות התקשורת הזו יכולה לקבוע במידה מאד גבוהה איזה סוג שירות אנו מספקים ללקוח, מהי ההוצאה עבור השירות, וכמובן את שביעות הרצון והנוחות של המועסקים אצלנו. על מנת לשמור על כל אלה ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת, הגיע הזמן להתקדם למרכזיית ענן.

 

מהי מרכזיה

מרכזיות בבתי עסק בעצם מרכזות את התקשורת הטלפונית בין כלל הגורמים בחברה. בעבר, מרכזיות אלו התבססו על שרתים שהוקמו ממש במשרדי החברה ותפסו מקום לא קטן. אבל, כיום קיימת מרכזיה בענן שמעניקה לבתי עסק שימוש חכם, מהיר ויעיל בשירותי השיחות ואפילו שירותים נוספים. בפועל נראה שדרוג ברמת השירות והוצאות תקציביות נמוכות יותר.

 

למה אני צריך מרכזיה בענן

גמישות

מרכזיה חכמה בענן מאפשרת לנו לבצע מגוון פעולות תקשורת שלא יכולנו לבצע עם מרכזיות מקומיות. העובדים שלנו יוכלו לבצע את עבודתם, כמו פעולות מכירה בשטח, מרחוק ובתיאום עם המשרדים. כמו כן, נוכל למנף את השירות לביצוע הפניות שונות לוואטסאפ, דואר אלקטרוני ועוד.

בעצם, נוכל במידת הנדרש לייעל את המרכזייה לצרכי המערכת.

 

שביעות רצון

ההתייעלות במסגרת רכישת מרכזיה בענן בעצם מביאה לשביעות רצון הרבה יותר גבוהה בקרב הלקוחות והעובדים שלנו. העובדים שלנו יכולים ליהנות מתקשורת ופעילות הרבה יותר חלקה וסדירה, עם הרבה פחות תקלות, ויותר אפשרויות.

מהצד השני, הלקוחות שלנו מקבלים שירות מהיר וממוקד יותר, הנותן להם אפשרויות פנייה נוספות וניתוב הרבה יותר מקצועי.

 

עלות

לבסוף, נוכל לראות כי לרכישת מרכזיית ענן יש יתרונות מהותיים בהוצאה. כבר לא נצטרך לבצע תחזוקה שוטפת למרכזיות מקומיות ולא נצטרך למצוא עבורן אזור ענק ויעודי להקמתן. כמו כן, התשלום בעבור המרכזייה הוא חודשי ובתוכו נמצא את כלל השירותים שיש למרכזיה לתת לנו במחיר מאוחד, אבל ללא הוצאות תפעוליות.

השילוב בין אלמנט זה לבין שביעות רצון הלקוחות מביא יחד לחסכון ענק לטווח הרחוק.

 

לסיכום

איכות המרכזיות בבית העסק שלכם אולי נדמתה לכם כשולית עד כה, אבל כעת ניתן לראות בבירור שרכישת מרכזיית ענן תאפשר לכם לחסוך בהוצאות, להתגמש בפעילות העסקית ולהביא לשביעות רצון אצל העובדים והלקוחות שלכם.

נציגת מכירות

 

אולי יעניין אותך גם