עבודת יד – הכירו את הקונדיטוריה באילת שתתאהבו בה!

מי שמתגורר בעיר הדרומית ביותר בארץ ומי שמגיע אליה לביקור קצר צריך להכיר מקרוב את הקונדיטוריה הטובה ביותר שקיימת בה. ביקרנו שם בחופשה האחרונה שלנו והתאהבנו. כשחזרנו הביתה, הבנו שהמטעמים שהיו במקום והשירות הלבבי הם אלה שגרמו לחופשה שלנו להיות מושלמת.

החלטנו להחזיר להם טובה ולכתוב עליהם מדריך מקיף, שיאפשר לאחרים להכיר את הקונדיטוריה שמשאירה טעם טוב אצל אלו שבאים בשעריה.

 

תכירו את עוגה צ'אגה – הקונדיטוריה האילתית הטובה ביותר

אי אפשר להגיע לאילת ולא לבקר בעוגה צ'אגה. מדובר בקונדיטוריה שהוקמה בשנת 1999 על ידי אנשים שאוהבים את המקצוע שלהם. שיחה עם הבעלים אפשרה לנו להבין כי הם בני זוג שעבדו במשך שנים בתחום הקולינריה במלונות בעיר.

לאחר שהם התמקצעו בתחום, הם החליטו לפתוח מקום משלהם ומאז הכול הפך להיות היסטוריה. אנו מוכרחים להודות שהגענו אל המקום לאחר שקראנו חוות דעת שנכתבו עליו ברחבי הרשת. שכן, זה כלל אצלנו – אנו תמיד בודקים את הביקורות של המקומות הטובים ביותר ביעד שאליו אנחנו עתידים לנסוע.

עוגת צ'אגה

מה יש בעוגה צ'אגה?

ביקור במקום יגלה לכם שיש בו מגוון עצום של קינוחים ועוגות פס, קפה איכותי, עוגות יום הולדת חגיגיות ושירות חמים שלא תקבלו בשום מקום אחר. עוגה צ'אגה קונדיטוריה באילת מאפשרת ללקוחות שלה ליהנות ממאפים ועוגות שמוכנים מידי יום במקום. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר במאכלים טריים שהוכנו במיוחד עבורכם.

 

אפשר גם לקבל את המתוקים שלהם במשלוח

אם אתם כמונו, אנשים שאוהבים את האוכל שלהם קרוב קרוב, כדאי שתדעו שאפשר לבצע משלוחים מהקונדיטוריה הישר אל בית המלון, הצימר, האכסניה או הבית. ביום שבו תכננו לצאת מהעיר ולחזור אל המרכז, החלטנו להזמין עוגה שתשאיר לנו טעם טוב. לכן, יצרנו קשר עם הקונדיטוריה והזמנו עוגה טעימה ששמרנו לילדים בבית (הם כמובן טרפו אותה ברגע שנכנסנו בדלת).

 

בואו נתמקד במתוקים – מה בדיוק תוכלו למצוא בקונדיטוריה?

חשוב מאוד שתדעו מה הם המתוקים שיוגשו לכם בעת ההגעה אל המקום. אנחנו מכירים כבר בעל פה את רוב התפריט, כך שנוכל לומר לכם שאלו המתוקים הכי מומלצים לדעתנו:

  • עוגיות מלוחות
  • פאדג' שוקולת
  • עוגת מוס
  • עוגת שמרים

מי מכם שרוצים לשמור על המשקל וודאי ישמחו לשמוע שיש גם עוגות, עוגיות וכל מיני מאפים שאין בהם סוכר.

 

כמה מילים אחרונות לסיום

רגע לפני שהמדריך המתוק הזה יסתיים, אנו רוצים לאחל לכם, קוראים יקרים, שתבחרו נכון. אנו מקווים שתעשו את הצעד המתאים ביותר ותגיעו אל הקונדיטוריה הכי טעימה באילת. אנו ממליצים לכם להיכנס בחיוך ולספר לאנשים בדלפק שהגעתם אחרי שקראתם את ההמלצה שלנו. סביר להניח שהם לא יידעו בדיוק במה מדובר כי יש להם מאות המלצות, אבל אנחנו נדע שאת שלנו עשינו.

מַמתָקִים

אולי יעניין אותך גם

שלוש קומות של עוגה
אוכל

איך להכין עוגת שכבות יפיפייה

ישנם שני סוגים של קונדיטורים חובבים, היצירתיים ואלו שאינם יצירתיים. התוודה ואומר, לצערי הרב, אני שייכת לקבוצה השנייה. העוגות שאני אופה יוצאות טעימות ברמות (או

קרא עוד »