6 סיבות לקניית תחפושות לתינוקות לפני פורים

ילדים לאורך הדורות נהנו ללבוש תחפושות ולעסוק במשחקי תפקידים דרמטיים. בין אם ילדכם דרקון, נסיכה או פיה, מוח ילדכם עובר הילוך גבוה כשהוא לובש תחפושת!

ולמרות שזה עשוי להיראות לכם כמשחק פשוט, כאשר ילדכם עוטה את הכתר או תלבושת הפיראטים, מוחו מתפתח בדרכים רבות מכפי שתוכלו לדמיין. ילדים נהנים מבחינה קוגניטיבית, פיזית, חברתית ורגשית באמצעות תחפושות. אז מדוע כדאי לקנות תחפושות לתינוקות לפני פורים?

 

מדוע לקנות תחפושות לתינוקות?

  1. פיתוח המוח

תחפושות עוסקות במוח הילד ובזיכרון. משחק דרמטי מחייב את הילדים לזכור מה הם ראו או שמעו. הם זוכרים כיצד אמם מתנהגת בעת ביצוע עבודות ביתיות כאשר הם מחקים אותה. או שהם נזכרים בפרטי סיפור אגדה ששמעו לפני שביצעו זאת.

 

  1. בניין אוצר מילים

תחפושות תורמות בבניית אוצר מילים כשהילד מחליט מה הדמות שלו הייתה אומרת. זה נותן להם הזדמנות להרחיב את אוצר המילים שלהם במילים וביטויים שאולי שמעו בסיפורים, אך בדרך כלל לא היו משתמשים בהם. לאחר מכן, ילדים עשויים להתחיל להשתמש במילים החדשות הללו בשיחות.

 

  1. פתרון בעיות

מי הולך להיות הרופא? מי הולך להיות המטופל? ילדים חייבים לקבל החלטות כאשר הם עוסקים בהתחפשות. הם מתרגלים פתרון בעיות כאשר הם מחליטים על אילו אלמנטים ותלבושות כל דמות צריכה בכדי לפעול לפי התרחיש שהמציאו.

 

  1. אמפתיה

כשילדה עוסקת במשחק תפקידים, זה עוזר לה לראות את העולם דרך עיניו של אחר מה שמגביר את האמפתיה – בין אם הוא מתחזה להורה שמטפח תינוק, רופא המטפל בחולה שנפגע, או כבאי שמכבה אש. משחק דרמטי עוזר לילדים להבין את התפקיד שממלאים עוזרים בחיינו.

 

  1. התפתחות רגשית

ילדים מתמודדים כל הזמן עם מצבים מפחידים שהם לא מבינים – בין אם הם עדים לתאונה בחיים האמיתיים, או רואים תמונות אלימות בטלוויזיה. ילדים מעבדים את הפחדים שלהם באמצעות משחק, שעוזר להם להבין את העולם, ולהתגבר על רגשות חוסר האונים שלהם.

בכך שאנו מאפשרים לילדים לממש את הפחדים שלהם באמצעות התחפשות ומשחק תפקידים, אנו עוזרים להתפתחות הרגשית שלהם.

 

  1. מיומנויות מוטוריות

ילדים מפתחים מיומנויות מוטוריקה עדינות על ידי לבישת תחפושות, בין אם הם מכפתרים חולצה, מכווצים מכנסיים או קושרים בנדנה של פיראט.

הם משתמשים בכישורים המוטוריים הגדולים כאשר הם עוסקים במשחק תפקידים, בין אם הם קופצים כמו גיבור על, רצים כמו שחקן בייסבול או מסתובבים כמו בלרינה.

 

מדוע לקנות את התחפושות לפני פורים?

פורים זו כמובן שהתקופה הפופולרית ביותר לרכישת תחפושות. אם תלכו יום לפני חגיגות הפורים לרכוש תחפושת בחנות, סביר להניח שכמעט כולן כבר ייגמרו. השנה במיוחד ידוע כי לא יהיה מלאי זמין אצל היבואנים. לכן, וודאו כי תקנו את התחפושת זמן מסוים לפני החג.

 

תחפושת של ארנב

אולי יעניין אותך גם

אופניים
צרכנות

איך בוחרים אופניים חשמליות?

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שחושבים שרכישה של אופניים חשמליות זה עניין פשוט ואלו שיודעים שמדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם פרטים

קרא עוד »
מיקרוסופט
צרכנות

הכירו את סטטיטק

רכישה של ציוד למעבדה דורשת מכם מחשבה רבה. החשיבות של הציוד נעוצה לא רק בכך שבלעדיו לא תוכלו לעבוד בנוחות במעבדה, אלא גם בבטיחות שלכם

קרא עוד »
אנשים
צרכנות

שש דרכים להתכונן לכנס מקצועי

כנסים מקצועיים הם הזדמנות מצוינת להתחכך באנשי מפתח מהתעשייה.  כנסים מקצועיים הם גם כלי חשוב להתפתחות מקצועית וניתן לשאוב בהם רעיונות לפיתוחים חדשים, לחשוף מוצרים

קרא עוד »
רולטה
צרכנות

3 משחקי אונליין אהובים

המדריך הנוכחי מתאים בעיקר לאנשים כמונו, שעובדים במשרד במשך שעות רבות ולעתים מוצאים את עצמם תרים אחר משחקים שיעבירו להם את הזמן. בימים האחרונים מצאנו

קרא עוד »