4 סוגי תחתונים שנשים אוהבות לשים ולמה

אמנם הלבשה תחתונה היא הכרחית עבור גברים ונשים כאחד, אבל כשזה מגיע לתחתוני נשים מדובר בקטגוריה שהיא תחום אופנה בפני עצמו.

הלבשה תחתונה לנשים צברה תאוצה מדהימה מבחינת איכות הבדים ובעיקר העיצובים האופנתיים.

אבל כמובן, מבין כל המגוון הרחב שרק הולך וגדל תמיד ישנם המנצחים הפופולריים, שאליהם אנו חוזרות פעם אחר פעם.

בשנים האחרונות נהייתה מודעות גבוהה יותר לנוחות ולרווחת האישה, אפילו כשזה מגיע להלבשה התחתונה שלה. מותגים ויצרנים מבינים את החשיבות באספקת מוצרים איכותיים לאישה, שאינם רק יפים לעין. לכן, נוכל לראות שישנו דגש על ארבעה טרנדים עיקריים בעיצוב וייצור תחתונים לנשים:

 

חוטיני

קשה שלא להתחיל עם קטגוריה זו. החוטיני הוא בין סוגי התחתונים הכי פופולריים שנמכרים עבור האישה. מדובר בתחתון אשר בחלקו האחורי הבד מתמעט לפס. העיצוב מאפשר לנשים להדגיש את הצד האחורי והוא מקנה להן תחושה מעט יותר סקסית ונחשקת. תחתונים מומלצים לנשים בקטגוריה זו יהיו לרוב עשויים מכותנה או סאטן, הבריאים לעור.

 

תחרה

תחתוני תחרה הם בעיקר קטגוריה עיצובית. משמע, נוכל למצוא מגוון צורות לתחתונים אבל כולם כמעט יכולים להיות מעוטרים בתחרה. לרוב, תחתונים המעוטרים בתחרה הם חוטיני, בקיני או ברזילאי. עיטור תחתונים בתחרה היא מסורת עתיקת שנים, עוד מתחילת המאה ה-19, והיא הוכיחה את עצמה פופולרית עד עכשיו.

התחרה מקנה נראות חושנית, סקסית, אבל בעיקר יוקרתית.

 

ללא תפרים

גם כאן מדובר באלמנט עיצובי בעיקר. במהלך השנים ובהתאם לצו האופנה, נשים רבות לובשות בגדים צמודים יותר שמדגישים את צורתן. לכן, עלה הביקוש בקרב האוכלוסייה לתחתונים שקווי המתאר שלהם לא ייראו בעת לבישת בגדים צמודים, כמו שמלות ובהתאם לסוג הבד.

ואכן התעשייה האזינה והחלה לייצר תחתוני ללא קווי תפר, המותאמים בדיוק לגופה של כל אישה. לכן, כיום תחתונים מסוג זה הם פופולריים ביותר, היות והתגלה שהם גם לא לוחצים או משאירים סימנים על הגוף.

 

גזרה גבוהה

תחתוני גזרה גבוהה גם הם סטייל עיצוב ותיק. תחתונים מסוג זה באים לתת פתרון עבור לבוש בגזרה גבוהה כמו ג'ינסים, אבל בעיקר עבור נשים שמחפשות לחטב מעט את צורתן, או עבור אלה המחפשות נוחות מרבית. נוכל למצוא שתחתונים מסוג זה יכולים להיות ללא תפר, עם או בלי תחרה ועוד. משמע תחתון זה יכול להוות פתרון נוח ויעיל למספר תלבושות.

 

לסיכום

תחתוני נשים הם לא רק פריט לבוש הכרחי אבל יש להם גם יד גדולה במידת הביטחון והדימוי העצמי שיש לאישה. הם עוזרים לנו להרגיש נחשקות, סקסיות ויפות, גם אם זה בשביל עצמנו בלבד. בהתאם לכך, קיים בשוק מגוון רחב ביותר של אופציות רכישה, החל מגזרות בקיני, חוטיני או ברזילאי. בנוסף, נוכל למצוא גזרות גבוהות ועיצובים ללא תפרים להקניית הנוחות המירבית.

תחתון

 

אולי יעניין אותך גם

פמוטים
אופנה

שימוש בפמוטים לאירועים

יש לכם אירוע משמח או ארוחת ערב חגיגית במיוחד? רוצים שהבית והשולחן הערוך ייראו קסומים ויוקרתיים במיוחד? הכנסו לאתר של קנדל קלאב והתרשמו משפע הפמוטים

קרא עוד »