סוגי הגנרטורים להשכרה המובילים לשנת 2021

מה שמניע רבים מאיתנו כיום הוא הצורך בצמצום הוצאות כספיות.

עובדה זו מתכתבת באופן מושלם כאשר שוכרים גנרטורים, לעומת החלופה – רכישה של גנרטורים, שתחייב אתכם בעלויות גבוהות לשווא.

אין כל הגיון לרכוש גנרטור כאשר אתם צריכים להשתמש בו למיזם אחד או שניים, כמו גם לאירוע, והכי משתלם כמובן להשכיר אותו.

בל נשכח את ההכרח להשקיע המון כסף עבור אחזקה של הגנרטור, דבר שנחסך מכם במידה ותשכרו אותו.

 

כיצד תתאימו את סוגי הגנרטורים להשכרה המובילים לשנת 2021 לצרכים שלכם ?

באם גמלה ההחלטה שלכם לשכור גנרטור עבור אירוע שממשמש ובא או עבור פרויקט עתידי –משמעותי ביותר שתהיו מודעים למספר אלמנטים כמו למשל – כמה רעש מייצר הגנרטור כאשר הוא פועל, מה התפוקה שלו, כמה דלק צורך הגנרטור,  מה יציבות הזרם שלו, מה נתוני המשקל של הגנרטור השכור, וכיוצא בזאת. כדי שלא ינסו לתמרן אתכם בחנות, נציג לפניכם להלן את הפרמטרים החשובים ביותר:

  1. השכרת גנרטורים אפקטיבית תלויה בתוצרת שלהם – כאשר מעוניינים להשכיר גנרטור, כדאי לבחור יצרן מוכר וטוב על מנת להבטיח שלא יהיו לכם תקלות.
  2. החשיבות של הספק הגנרטור – קיימת חשיבות מרובה לתפוקת החשמל של הגנרטור, שעל פיה ייקבע איזה מכשירים אפשר לחבר לגנרטור, וצריך לקחת זאת בחשבון מלכתחילה.
  3. בהשכרת גנרטור יש לשים לב לעוצמה של הרעשים – מומלץ להשכיר גנרטור בעל עוצמת רעשים מועטה עד כדי מזערית. באם לא הצלחתם למצוא אחד כזה או אם זה כרוך בפער מחירים משמעותי, אפשר להציב את הגנרטור הרחק ממרכז האירוע.

 

טיפים להתאמת הגנרטורים להשכרה

  1. השכרת גנרטורים חייבת לקחת בחשבון מערכת של ייצוב מתח. במידה ואתם מעוניינים להשכיר גנרטור על מנת לתמוך בהפעלה של מוצרים חשמליים, כמו לדוגמה מחשבים או טלוויזיות, תהיו מודעים לעובדה שבגנרטור חייבת להיות מערכת שאמונה על ייצוב מתח, על מנת שחלילה אף אחד לא יתחשמל.
  2. מה הן צריכות הדלק לפי סוגי הגנרטורים- גנרטורים עם ארבע פעימות, שיש בהם מקום לבנזין לחוד, כמו גם מקום לשמן לחוד, מאוד שכיחים כיום. מאידך, השוק מציע כיום סוג גנרטור שמתאפיין בצורה אחרת בצריכת דלק – גנרטור עם שתי פעימות, אשר מחייב מהילה של בנזין ביחד עם שמן.
  3. השכרת גנרטור מושכלת מתבטאת במשקל – הכי מומלץ להשכיר גנרטור שלא שוקל הרבה, כי כך הרבה יותק קל להעביר אותו מאזור לאזור או לסחוב אותו.

 

מהם סוגי הגנרטורים להשכרה המובילים לשנת 2021 ומה מאפיין אותם 

  1. השכרת גנרטורים גז – מאופיינים באמינות, אפקטיביות ובטיחות שהוא מעניק.
  2. השכרת גנרטורים מושתקים – מסביבם מקימים חופה אקוסטית, שבזכותה הרעש כמעט אפסי.
  3. גנרטורים חשמליים – ניתן באמצעותם לייצר ולהפיק חשמל באופן עצמאי.
  4. גנרטור חירום – נהוג לשכור את גנרטור החירום באם יש נפילה לא צפויה בחשמל. מפעילים אותו מיד כאשר המערכת של החשמל הראשית אינה מתפקדת יותר, ובאופן הזה האירוע יכול להתנהל כשורה.
  5. השכרת גנרטורים מדיזל – לעומת גנרטור שמונע על ידי בנזין, הרבה יותר משתלם כלכלית לתפעל גנרטור מדיזל, אך הספק העבודה של שניהם דומה.

 

מנורה

אולי יעניין אותך גם

אולם אירועים על הים
אירועים

אולם אירועים על הים

במהלך חיינו יש מספר אירועים משמעותיים שאנחנו רוצים לחגוג בצורה המיוחדת ביותר שאפשר עם האהובים והיקרים שלנו. ומה יותר מיוחד מלחגוג זאת באולם שמוקף ביופיו

קרא עוד »
אינסטהבלוק
אירועים

3 פריטים מקוריים לאירוע הבא

הפקה של אירועים הפכה בשנים האחרונות לעניין מורכב שמצריך היכרות עם הפרטים הכי קטנים. עובדה זו נודעה לנו לאחרונה, כשמצאנו את עצמנו מפיקים אירוע בר

קרא עוד »