נעלי צעד ראשון – כמו ללכת בלי נעליים בכלל

הקטנצ'יק שלכם התחיל ללכת! איזה רגע מרגש! אנחנו מתרגשים בהתרגשות שלכם ושמחים שאתם קוראים ומחכימים לקראת האירוע המרגש: קניית נעלי צעד ראשון לתינוק.

שכן לפעמים באירועים מרגשים כמו מהסוג הזה, במיוחד כשמדובר בילד שלנו שהוא הדבר הכי חשוב לנו בעולם, קשה לנו להפריד רגש ושכל ואנחנו פועלים מתוך התלהבות והתרגשות.

ריכזנו לכם כאן דגשים שחשוב וצריך לדעת לפני שקונים נעלי צעד ראשון ובכך למנוע בעיות בגב, פלטפוס ועוד מחלות ובעיות מבאסות שקורות עקב צריכה של נעליים לא מתאימות.

 

כמה עובדות חשובות על נעליים ובני אדם

  1. בשנים הראשונות של כל אדם, הרגליים גדלות ומתפתחות במהירות רבה ולכן כל כמה חודשים תצטרכו לרכוש לתינוק שלכם נעל במידה גדולה יותר, על כן אל תמהרו ותפריזו עם כמות הנעליים מהתרגשות, יהיה לכם מספיק נעליים לקנות לו בהמשך.
  2. את יום קניית נעל הצעד הראשון, צריך לתכנן בראש כך שבשעה שתלכו התינוק לא יהיה: רעב, עייף או עצבני. אתם צריכים אותו בשעת המדידה עומד ותפקד ולא עצבני ועייף כי כך לא תוכלו לדעת אם הנעל מתאימה או נוחה. מעבר לזה, לקראת סוף היום הרגליים של כולנו מתרחבים בכ- 5% ובגיל כזה זה משמעותי.
  3. מומלץ לבחור נעל צעד ראשון טובה, שעשויה מחומרים רכים (לדוגמא עור) התאפשרים לעור כף רגלו של התינוק שלכם לנשום. כדאי להימנע בנעלי צעד ראשון עשויות חומרים סינתטיים בחלקן העליון.
  4. סוליות נעלי הצעד הראשון צריכות להיות גמישות, קלות ובעלות חריצים נוגדי החלקה. סוליות גומי לדוגמא הן מומלצות בבחירת נעלי הצעד הראשון לתינוק שלכם.
  5. נעלי צעד ראשון גבוהות יתמכו בקרסול של התינוק שלכם כאשר הוא נופל, מטפס או מתרוצץ בחוץ.
  6. את מדידת נעלי הצעד הראשון שלו רצוי לעשות בעמידה, ואם אפשר שיתרוצץ וישחק איתה עד כמה שניתן. לאחר מכן, הורידו ממנו את הנעלים והסתכלו על רגליו, אם הנעליים השאירו לו סימנים – הן לא מתאימות לו במידה. ילדים הם לא כמו מבוגרים, הם לא צריכים לרכך את הנעל עם הזמן מכיוון שהרגל שלהם עדיין עדינה ובשלבים קריטיים של ההתפתחות שלה, בחרו מידה גדולה יותר או נעל צעד ראשון אחרת.
  7. מבנה נעל הצעד הראשון צריך להיות כזה, שהוא רחב במקום בו אצבעות הרגליים מונחות, וצר באזור העקב, כך נעלי הצעד הראשון מאפשרות פריסה של אצבעות כפות הרגליים בתוך הנעל ותמיכה של העקב ובצורה כזו הן תמוכות ומחזקות את שיווי המשקל והיציבות של הילד שלכם.
  8. נסו להימנע מפיתויים של עיצוב או מותגים גדולים, בחרו נעלי צעד ראשון תומכות, נעימות שתינוק שלכם נוח ונעים איתן. יהיה לכם את כל החיים לקנות לו נעלים ממותגות ואופנתיות, זה הזמן לבריאות והתפתחות.

 

נעל אופנתית

אולי יעניין אותך גם

6 עובדות שלא הכרתם על אוזמפיק!
בריאות

6 עובדות שלא הכרתם על אוזמפיק!

קיימת תרופה פופולארית להרזיה שנרכשת בשנים האחרונות. עם התקופה הזו של עמידות וגיוס נתונים, חשיבותה של תרופה זו במאבק בהשמנה ובשמירה על משקל תוכל להתבטא

קרא עוד »