ניקוי ספות בד דוחה כתמים

שמדובר על ניקוי ספות בד דוחה כתמים, יש אבסורד מאוד גדול בתוך כל זה, אם הבד שלנו הוא דוחה כתמים, איך זה שבכל זאת הוא דורש ניקיון של כתמים.

או שמוכרים לנו שקר ואין דבר כזה בכלל בד שהוא דוחה כתמים, או שפשוט הבדים האלו שמכרים במחיר יותר גבוה לא באמת שווים את ההשקעה.

אז אם הסלון שלכם מרופד בבד דוחה כתמים ואתם רוצים בכל זאת לנקות את אותם כתמים, יש כמה דברים שכדאי להכיר.
בנוסף חשוב להבין שבאמת מדובר על תרכובת בד שונה ולכן גם הניקוי של הספה עשויה מבד דוחה כתמים הוא שונה. (מכיוון ומדובר בבד שיכול להיות שגם דוחה את חומרי הניקוי).

בד דוחה כתמים – דגשים לניקיון מושלם

אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע ניקיון היא פשוט לשמור עליו, שמרו על ניקיון הבד שלכם ועל ידי כך לא תצטרכו לנקות אותו חדשות לבקרים ולראות שהוא מאבד מהגוון שלו.

שמירה על המרקם :

לבד דוחה כתמים יש מרקם קטיפתי מאוד ועדין שרבים בוחרים בו לא רק בגלל הסיבה שהוא דוחה כתמים, אלא בגלל סוג הבד הנעים והמלטף.

ישנם חומרים שהשימוש בהם או אפילו שפשוף לצורך ניקוי יכול לגרום להריסה של המרקדם הנעים של הבד.

חברה מקצועית :

נסו להזמין אחת לשנה חברה שמתמחה בעיקר בביצוע ניקוי ספות של בד רחיץ.

אחת לשנה תזמינו חברה שתבצע עבורכם את העבודה הסכום הוא זניח, מעבר לזה שתקבלו את הסלון שלכם ממש כמו חדש, הוא גם יאריך חיים ויתרום לאווירה הנעימה בבית שלכם.

בשביל לנקות את בד דוחה הכתמים יש צורך במכשור מתאים, תהליך הייצור של הבד שונה מעט והוא כולל בתוכו עוד תהליך נוסף של טבילת הבד בחומר טפלון בכדי שימנע חדירת נוזלים שגורמים לכתמים.

קשיים בניקוי :

גם חברת מקצועית שתזמינו אליכם לבית לנקות את הספה תיתקל בקשיים, מכיוון והבד דוחה חדירה של נוזלים, חומרי הניקוי איתם עובדים לא מצליחים לחדור לבד ולבצע את התהליך של פירוק הכתם.

לכן, ברגע שהבחנתם בכתם על הבד דאגו מייד לנקות אותו ולא לתת לו להתייבש על הבד.

סיכום קצר על סוג הבד ודרך הניקוי :

למרות כל החסרונות שקיימים בד שאמור להיות עמיד בפני כתמים (וכמו שכבר הבנתם יש הרבה שחולקים על כך) הוא עדין נחשב לבד  מאוד מוצלח.

הבד מוצלח בגלל התרכובות שלו שהיא  גם בעלת שם מקצועי שנקרא גם אימפאלה המורכב משלושה חומרים והם פוליאסטר, פוליאמיד וכותנה, שכמות הכותנה תופסת את הנפח הקטן ביותר בתרכובת הבד.

בזכות הציפויים שלו בד האימפאלה עמיד מאוד בפני שחיקה, ספות רבות העשויות מבד אימפאלה מאריכות שנית הרבה יותר מאשר ספות בד רגילות.

בנוסף הצבע של הבד נשמר היטב ולא דוהה, בטוח שיותר מפעם אחת יצא לראות מקומות בהם הצבע של הבד דהה ונהיה בהיר יותר, במערכות ישיבה וספות לא תראו הבדלים בגוונים של הצבע גם אחרי חשיפה ישירה לשמש במשך זמן רב.

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע

6 התפקידים המרכזיים של HR

HR זה ממש לא מסתכם בלהביא דונאטס ממקום שווה להאפי האוור, וזה בטוח לא שם טרנדי ל׳׳מזכירה׳׳. עולם משאבי האנוש הוא עוגת שכבות מופלאה של

קרא עוד »
ביקורת מבנים לליקויים הנדסיים
בעלי מקצוע

זיהוי ליקויים הנדסיים: החשיבות של בדיקות מבנים לוידוא תקינותם

ליקויים הנדסיים בבניינים עלולים להוביל לסיכוני בטיחות משמעותיים, להפסדים כספיים ולחבויות משפטיות. חיוני לבצע בדיקות בנייה יסודיות כדי לזהות ליקויים פוטנציאליים ולוודא תקינות מבנית. מאמר

קרא עוד »
מזגן מרכזי
בעלי מקצוע

כך תוודאו שהמזגן המרכזי נקי

מזגן מרכזי הוא מזגן שמקרר מספר חללים בעזרת יחידת קירור אחת ומערכת צינורות, שמעבירה את האוויר אל כל החדרים אותם הוא ממזג. בניגוד למזגנים רגילים,

קרא עוד »
מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי
בעלי מקצוע

מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי?

למידה של מירוץ נכון במכונית קארט יזניק את כישוריכן כנהגים לרמות אסטרונומיות, אפילו בעת נסיעה בכבישים רגילים. כל זאת בזכות הכלים הרבים שקשורים לנהיגה שאותם

קרא עוד »