פותחים את שנת 2022 עם מתנות ממותגות לעובדים

בעלי עסקים רבים בוחרים לפתוח את שנת 2022 עם מתנות מפנקות וממותגות לעובדים.

אם החלטתם לפנק את העובדים שלכם אבל לא הצלחתם לחשוב על מתנות שישווקו את העסק וגם ישמשו את העובדים שלכם, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות ולגלות מהן המתנות הממותגות שהעובדים שלכם ישמחו להיראות איתם.

להלן רשימת המתנות החמה של שנת 2022:

 

מתנה מספר 1 – נעלי בית

אם יש משהו חוץ מגלידה שכולם אוהבים זה נעלי בית. הן אלו שגורמות לכל אחד להרגיש בבית גם במקומות שהם לא הבית. לכן, מדובר במתנה מושלמת לעובדים שלכם. אתם יכולים להיות בטוחים שהם יעשו שימוש בנעלי הבית לא רק בבית, אלא בנסיעות לחופשות, לימי מילואים ומה לא בעצם. כך שאתם תרוויחו כפול. גם תאפשרו לעובדים שלכם ליהנות ממתנה מפנקת וגם תהיו בטוחים שהמותג שלכם ייראה בכל מיני מקומות מלבד הבית הפרטי של העובדים.

 

מתנה מספר 2 – גרביים

אנחנו לא נשכח לעולם את עידו, עורך הדין שלנו שתמיד נהג להגיע למשרד עם גרביים מיוחדות. מצד אחד, הוא תמיד היה מחויט, עם עניבה מסודרת וחולצה מגוהצת. אבל בין נעלי הלק לבין המכנסיים המסודרים למשעי, תמיד בצבצו להם גרביים צבעוניות. פעם אחת אלו היו גרביים עם נקודות. פעם אחרת הן היו עם פסים. כך בעצם, בכל ביקור אצל עורך הדין, התעניינו קודם בעיצוב הגרביים ואחר כך בתביעה שלנו. זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם לפתוח את 2022 עם גרביים ממותגות. תעודדו את העובדים שלכם להגיע איתם למקום העבודה ותרוויחו לא רק מיתוג, אלא גם פאן.

 

מתנה מספר 3 – עטים

יכול להיות שאתם חושבים שאנחנו בנאליים עכשיו בגלל שזה ידוע שעטים הם הקטגוריה המוכרת ביותר בכל הנוגע לתחום של מתנות ממותגות ואתם צודקים. בחרנו בעטים (למרות שהם נחשבים לבנאליים) בגלל הסיבות הבאות:

  • כל עובד צריך אותם לשימוש במשרד, בבית, במוסך, בסופר ובעצם, בכל מקום
  • הם מאפשרים לכל מותג לפרסם את עצמו בדרך הקלה ביותר
  • הם נמצאים על דש הבגד של מרבית העובדים ומביאים לחשיפה גבוהה במיוחד של הסמל שלכם

 

מתנה מספר 4 – ספלים

כל אחד פותח את הבוקר שלו עם כוס קפה או תה. בבית, במשרד, בחופשה בארץ, בחו"ל ואם היה אפשר אז גם בחלל החיצון. שתייה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ולכן, אתם צריכים להעניק לעובדים שלכם ספל, כי זו תהיה מתנה שימושית שתאפשר להם להתנחם עם שתייה חמה או קרה בכל רגע נתון.

 

סיכום

את שנת 2022 פותחים עם המתנות הממותגות לעובדים שצוינו ממש לעיל. כך מאפשרים לכל עובד ועובדת להגיע בכל בוקר אל מקום העבודה עם מתנה ממותגת אחת לפחות שמשמשת אותם על בסיס יום יומי ומאפשרת להם ליהנות ממנה.

מארז מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם