מתנות מושקעות במיוחד שירגשו את בן הזוג

יום הולדת, יום נישואין ויום האהבה הם הזדמנויות נהדרות להפגין אהבה לבן או בת הזוג ולפנק במתנות מושקעות, בין אם ההשקעה היא חומרית ובין אם רגשית.

אם קצת נמאס לכם ממתנות בנאליות ושחוקות, הכנו עבורכם רשימה של מתנות שוות במיוחד שתוכלו לפנק בהן את בת או בן הזוג.

בין אם אתם מחפשים לחגוג באמצעות קולינריה מקומית ובין אם בלהוסיף ירוק מעורר השראה לבית, תוכלו למצוא כאן רעיונות מעניינים

 

  1. ארוחות שף ביפו

בין אם אתם גרים במרכז ובין אם לא, אנחנו ממליצים בחום על ביקור ביפו הנהדרת ובפרט על ארוחות השף ברזיאל. מדובר במתחם יוצא דופן שהקימו השף רן וייס והמפיק יעקב בהרב, כאשר כל אחד מביא מהעולם שלו כדי ליצור חווית אירוח שלימה ונהדרת. רזיאל מציעה ארוחות שף במתחם בתפריט עם ארבע מערכות המבוססות על חומרי גלם מהים ומהשדה, וכמובן קינוחים מפנקים והרבה אלכוהול. אנחנו ממליצים מאוד על ביקור במתחם ביפו כי באמת מדובר במתחם יוצא דופן וכל זמן הוא זמן טוב לעשות טיול ביפו, אך אם אתם מעוניינים בערב רומנטי בבית שלכם  רזיאל מציעה גם ארוחות שף פרטי.

 

  1. השמנים שפותחים את החושים

אם קצת התעייפתם מיציאות ואתם בכל זאת רוצים לשדרג את היום המיוחד שלכם בבית אנחנו ממליצים על ליין השמנים של חברת האנטי אייג'ינג והתזונה Jeunesse Global. הליין נקראה EVOK ויש בו דגש מיוחד על ריחות, וההבנה כיצד ריחות משפיעים על הרגשות והחוויה הכללית. הליין כולל חמש תרכובות שונות, כאשר כל תרכובת בעלת השפעה שונה וייחודית ולה מטרה אחרת. כבונוס תוכלו להפיץ את השמנים בחדר באמצעות מפיץ ריח מיוחד שפותח בדיוק לשם כך.

 

  1. מתנות לאוהבי הירוקים

יותר ויותר מאיתנו מבינים שאין באמת דבר כזה יותר מדי עציצים בבית. טרנד העציצים והצמחייה הפנים ביתית תופס תאוצה בשנים האחרונות בין אם מדובר בדירות שותפים תל אביביות, בבתים משפחתיים או במשרדים. מעטים האנשים שלא אוהבים חללים גדושי צמחיה שפותחים את הלב ומעוררים השראה. לכבוד יום האהבה, יום נישואין או יום הולדת אנחנו ממליצים על ביקור במשתלה הקרובה לביתכם כדי להוסיף עוד קצת ירוק לבית שלכם כי בנינו – אין כמו מתנות משמעותיות כאלו הנשארות לשנים ארוכות. לא תתחרטו.

 

  1. פנקו את עצמכם גם במיטה

המיטה היא אחד המקומות החשובים ביותר לזוגות, וכמעט כל זוג יוכל לספר על האופן בו הם אוהבים להתכרבל ולהירדם יחד (ולא אמרנו שום דבר על סקס). יום אהבה, יום הולדת או יום נישואין הם הזדמנות נהדרת לפנק אתכם ואת בן או בת הזוג שלכם בסט מצעים נעים במיוחד שישדרג את חווית השינה של שניכם וכמובן את כל מה שמסביב, כי מה יותר נחמד מללכת לישון ולהתעורר במצעים רכים ונעימים?

 

חמש מתנות

אולי יעניין אותך גם