11 מתנות יצירתיות ללקוחות

כל בעל עסק, על מנת לשמר את לקוחותיו ולתת להם תחושה שבעל העסק שממנו הם קונים מוקיר להם ומשקיע בהם, יכול לקנות ללקוחות מתנה קטנה

האומרת תודה על הבחירה.

זה יכול להיות כל דבר, אבל חשוב לבחור משהו שיכול להיות שימושי מצד אחד אך יצירתי מצד שני.

אפשר גם לבחור במתנה עם מיתוג של בעל העסק, כך שדרכה הלקוחות ירגישו מצד אחד שהם קיבלו מתנה ומצד שני המתנה הזאת תשווק את בעל העסק.

אז אילו מתנות תוכלו להביא ללקוחות שלכם?

 

לעובדים במשרד

אם רוב הלקוחות שלכם עובדים במשרדים שונים, נסו לחשוב על מתנות שיוכלו להיות במשרד וישמשו אותם בשהייתם במשרד.

עט ממותג – כל עובד משרד משתמש המון פעמים בעטים, אנשים במשרד כותבים המון. תוכלו להזמין עט עם השם של העסק שלכם ולבקש שיהיה בתוך העט ברכת המזון. המון פעמים אנשים נתקעים בלי ברכת המזון ולשבת במשרד וכשיש להם עט עם ברכת המזון פותר להם בעיות. תוכלו גם לוותר על ברכת המזון ולתת להם עט רגיל עם מיתוג שלכם, גם זה מעולה ורעיון נפלא.

משטח לעכבר – אנשים במשרד עובדים על המחשב שעות רבות. הם מחפשים נוחות ובדרך כלל יהיה להם משטח לעכבר המחשב שלהם. משטח עכבר ממותג זהו רעיון מעולה וכך כל פעם שהם יגעו בעכבר המחשב הם יוכלו לראות את המשטח הממותג שהם קיבלו.

דיסק און קי בצורות – הכי כיף זה דיסק און קי מקורי ושונה מהדיסק און קי הרגיל שלכולם יש. המון פעמים במשרדים אנשים מראים מצגות שהם עשו בשביל החברה\הלקוחות והם זקוקים לדיסק און קי עם נוכחות על מנת שהוא לא יאבד וכל העבודה הקשה שהם עמלו תלך לפח. דיסק און קי בצורות ממותג זה רעיון יצירתי ומעולה.

כוס קפה – אנשים במשרד יושבים כל היום על כיסא ובדרך כלל מול מחשב. הם צריכים להתעורר ולהיטען באנרגיה ולכן הם שותים המון משקאות חמים. כוס קפה ממותגת היא פתרון יצירתי לאנשי המשרד.

 

למטיילים

בקבוק נירוסטה שומר חום\קור – אנשים מטיילים ישמחו לקבל בקבוק שומר חום\קור, ככה שבמידה והם שמו מים קרים בבוקר והם רוצים שהמים ישארו קרים גם חמש שעות לאחר מכן, בקבוק נירוסטה זהו פתרון מצוין.

צידנית אישית\משפחתית – בכל טיול צריך אותה. היא שומרת על המוצרים הנדרשים לקירור. צידנית ממותגת היא פתרון מעולה למשפחות המטיילות.

תיק גב – מטיילים משתמשים המון בתיקי גב, הם מאחסנים שם אוכל, מים, קרם הגנה, כובע ועוד. תיק גב ממותג זהו פתרון מצוין.

כובע מצחיה – מטיילים שוהים המון בשמש והם זקוקים לכובע שיגן עליהם ממנה. כובע ממותג זהו מתנה מצוינת.

 

למטבח

סט סכיני מטבח – במטבח משתמשים כל הזמן בסכינים. סכינים ממותגים זהו פתרון מעולה לשוהים במטבח.

קופסת עץ לתיונים – כולם שותים תה, בין אם בקיץ ובין אם בחורף. קופסה לתיונים זהו פתרון מעולה.

משקל דיגיטלי למטבח – כולם צריכים במטבח שלהם משקל דיגיטלי כדי למדוד את משקל המוצרים. משקל דיגיטלי מעוצב זהו רעיון כיפי ויצירתי.

חשוב שתחליטו מה התקציב שלכם כבעלי עסק וכמה תרצו להשקיע בלקוחות. שיהיה בהצלחה.

 

מארז

אולי יעניין אותך גם