מתגעגעים לקיץ? כך תתכוננו לעונה הכי מהנה בשנה!

אפשר לומר שקיץ במדינת ישראל היא העונה הכי שמחה – חופש גדול מהלימודים ומהעבודה, מזג אוויר מעולה לאטרקציות וזמן איכות עם המשפחה.

בין אם בא לכם להתאבזר לטיול קמפינג, להתארגן על טיול אבובים מאתגר או פשוט להפוך את החצר בביתכם לחצר שאפשר לארח בה את כל החברים לברביקיו של צהריים מבלי להיצלות בעצמכם – אם אתם מכינים את עצמכם לקיץ עם הכל לים לא תישארו בידיים ריקות ומהר מאוד תוכלו להצטייד לקראת הקיץ השמח!

 

למה לי להתכונן לקיץ?

בין אם אתם הורים לילדים שעוד מעט יוצאים לחופשה המיוחלת וידרשו ממכם לא מעט תשומת לב, לבין אם אתם יוצאים לחופשת קיץ בעצמכם – הייתם רוצים להתארגן על הכל מראש, ובמזג אוויר חם לחשוב רק על טבילה בים הקריר או על אטרקציה מהנה עם החברים או המשפחה.

גם מבחינת מחירים, מוצרי צריכה שקשורים לעונת הקיץ לעולם יהיו יקרים יותר בעונה עצמה, לכן יהיה כלכלי בהרבה יותר לעשות תכנון מראש ולהבין למה אתם זקוקים כדי שהעונה הזאת תעבור לכם בצורה הכי חלקה ומהנה שיש, לפני חזרה לשגרה וכניסה לעונת החגים.

למה לי להתכונן לקיץ?

שלבי פעולה בהכנות לקיץ המיוחל

  1. תכנון מראש – קודם כל, הבינו מה הם הצרכים שלכם לקיץ הקרוב. האם אתם מתכננים חופשה לחו"ל, בארץ, איך החופשה שלכם תראה (יציאה לקמפינג ארוך, בית מלון מפנק וכו'), לכמה זמן – האם יש ברשותכם זמן רק לגיחות בסופשים או לחופשה אחת ארוכה ומה ההעדפות שלכם.
  2. הבנה של מספר האנשים איתם פחות או יותר אתם הולכים להעביר את החופשה גם עוזרת. אם אתם משפחה גדולה עם הרבה ילדים לבין אם אתם קבוצת חברים קטנה, ההתארגנות שונה.
  3. לאחר הבנה של איך חופשת הקיץ שלכם תראה (פחות או יותר – גם אנחנו דוגלים בספונטניות) – תוכלו להבין מה אתם צריכים. לדוגמא, אם רק רביצה בים מעניינת אתכם כנראה שתצטרכו להתארגן על שמשייה או צילייה טובה, משחקי חוף כמו מטקות, שש-בש וכו', כסאות ומחצלת, צידנית ועוד.
  4. פעילויות חינוכיות – אם ברשותכם ילדים, חשוב לתכנן פעילויות חינוכיות במהלך החופשה. גם שבחצי הראשון של החופשה יש קייטנות, עדיין תצטרכו לספק לילדיכם מענה באטרקציות מגניבות וגם חינוכיות שיעשירו את ילדכם האהובים.

שלבי פעולה בהכנות לקיץ המיוחל

זמן לשיפוץ ושדרוג הבית והחצר

הזמן שלפני הקיץ הוא זמן מצויין לשפץ ולשדרג מה שרציתם בבית וגם בחצר. אם תמיד חלמתם על גינה עם מיטת אפיריון מפנקת, מנגל ברביקיו גדול ואפילו בריכה קטנה – התחילו כעת! הקיץ הוא הזמן הטוב ביותר לחנוך חצר שכזו, רק אל תשכחו לדאוג להצללה ראויה בהתאם לגודל החצר, בין אם זה גזיבו או רשת צל איכותית.

 

לסיכום

קיץ היא העונה התוססת בשנה, עונה שכיף לשכוח מהדאגות ולאפשר לעצמכם לשבור שגרה – כל אחד בתחום הנאתו ותחביביו. כדי לדאוג לרווחה אידיאלית בעונה, ביצוע מחשבה והכנות מראש יכולות לשדרג לכם את הקיץ אל מעבר לציפיות שלכם. אז שיהיה קיץ חם ונעים!

מתגעגעים לקיץ כך תתכוננו לעונה הכי מהנה בשנה!

אולי יעניין אותך גם