מתי כדאי להזמין דוכני מזון לאירוע שלכם?

דוכני מזון – יאמי, הדוכנים המשמחים ביותר את לב האדם. נוכל להיתקל בדוכני מזון באירועי עבודה, בימי הולדת, מסיבות בר/בת מצווה ואף בחגיגות סיום הסמסטר באוניברסיטה. כשאנחנו מקיימים אירוע, לא תמיד נדע האם להזמין דוכני מזון, האם זה מתאים לכל מפגש ולכל חגיגה, ובאופן כללי – אם מזמינים דוכני מזון, אז איזה דוכן להזמין? אם עלתה בכם השאלה מתי כדאי להזמין דוכני מזון לאירוע שלכם, אנחנו כאן כדי להסביר מתי זה מתאים ומה הכי מומלץ.

 

באיזה אירוע מדובר?

לפני שנקפוץ למים, צריך ליישר קו. מה האירוע שאתם חוגגים? האם זה יום הולדת לילד? או תחילת עבודה חדשה? האם מדובר בבת מצווה מושקעת? או סתם מפגש חברים? דוכני מזון מתאימים כמעט לכל אירוע ולכל חגיגה משמחת.

גם אם זאת קבוצה של 50 נערות, או רק 10 ילדים, דוכני מזון הם הפתח לליבו של כל אדם – דרך הקיבה. נדירות הפעמים בהם דוכני מזון אינם מתאימים לאירוע עצמו, זאת במידה וקיימים מגוון אנשים אלרגניים ברשימת המוזמנים או שמא מדובר באירועי אקסטרים שיכולים לגרום לאוכל לצאת החוצה בדרכו הלא טבעית.

 

איזה דוכן בא לנו?

לפני שנצלול פנימה, עלינו להבין שדוכני מזון הם עולם ומלואו. זה לא רק כי יש עשרות סוגי מזון שניתן להקים בדוכנים, אלא כי המגוון רחב והעיניים תמיד רוצות עוד. דוכני מזון שונים מתאימים לאירועים שונים. במידה ואתם מקיימים אירוע חברה, נסו להזמין דוכנים שיתאימו לקהל מבוגר יותר ואנין טעם, חשבו אפילו על סדנת הכנת אוכל ביחד.

סדנת פיצות או טורטייה היא תמיד מהנה ומוסיפה ערך מוסף. במידה ומדובר באירוע ילדים, שניצלים, צ'יפס ונקניקיות הן תמיד התשובה המושלמת עבור כלל הילדים, גם עבור אלה הבעייתים באוכל. דוכני המבורגרים, פלאפל, שווארמה ועוד מאכלי עדות הם גם תשובה טובה לאירועים שונים. נסו לצאת מהקופסה ולחשוב מי הם האורחים שלכם ומה יהיה הכי טעים וכיף לכולם, לא רק במובן האוכל, אלא גם במובן החוויה המיוחדת.

 

חומרי הגלם ואיכות האוכל

אחרי שהבנתם מה סוג האירוע, איזה דוכן בא לכם להזמין ובאיזה מתכונת, זה הזמן לבדוק את איכות המזון. דוכני מזון שמגישים אוכל צריכים להשתמש בחומרי גלם איכותיים עם תו תקן של משרד הבריאות. יתרה מכך, זה לא רק שהאוכל צריך לעמוד בתקן, אלא הוא גם צריך להיות טעים ומשביע. השאלה המתבקשת היא – איזו חברת דוכני מזון תתאים לכם? קראו את הביקורות, המלצות ונסו לבדוק כמה וכמה מקומות לפני שאתם מזמינים דוכן אוכל.

בנוסף, יש מימד נוסף שאנחנו רוצים לוודא וזה הנראות האסתטית, במיוחד בקרב ילדים שלא יאכלו מזון "שלא נראה להם". כמו כן, אם אתם מעוניינים בסדנת אוכל, וודאו כי האדם שמעביר את הסדנה יכול להתאים אותה לילדים או למבוגרים במידת הצורך.

דוכני מזון

אולי יעניין אותך גם

שלוש קומות של עוגה
אוכל

איך להכין עוגת שכבות יפיפייה

ישנם שני סוגים של קונדיטורים חובבים, היצירתיים ואלו שאינם יצירתיים. התוודה ואומר, לצערי הרב, אני שייכת לקבוצה השנייה. העוגות שאני אופה יוצאות טעימות ברמות (או

קרא עוד »