משכנתאות מחברות הביטוח – מידע ומסלולים

אנשים רבים עומדים מול צומת דרכים ברגע שהם מעוניינים לרכוש דירה משל עצמם. למעשה, המון אנשים אינם מחזיקים בכספים בכמות מספיקה על מנת לרכוש את הדירה מהכספים האישיים שלהם, ולכן לא נותרת להם ברירה אלא לפנות למסלולי משכנתא שונים. בעוד חלק מהאנשים חושבים שלקיחת משכנתא מהבנק היא האפשרות היחידה שעומדת בפניהם, אנשים אחרים יודעים היום שגם גורמים פיננסים אחרים כמו חברות הביטוח מציעים מסלולי משכנתא משתלמים, לפעמים אפילו לא פחות מהבנקים עצמם. אז בואו נעשה סדר ונבין את כל מה שצריך לדעת על משכנתאות מחברות הביטוח – מידע ומסלולים.

 

משכנתאות מחברות הביטוח – למה לבחור דווקא באופציה הזו?

לצערנו, הבנקים במדינת ישראל לא פעם מערימים קשיים על המבקשים משכנתא. מעבר להצגת מסמכים המעידים על מצב משפחתי, הכנסה ועוד, נכנסים גם גורמים כמו יכולת החזר, תנאים קשוחים וגם ריבית גבוהה בחלק מהמקרים. אל לכם לטעות, גם חברות הביטוח לא ישחררו לכם כספי משכנתא כל כך בקלות, אבל לפעמים התנאים במסלולים שלהן יהיו נוחים יותר, מה שיהיה שווה יותר את התהליך ההתחלתי הלא פשוט הזה.

 

משכנתאות מחברות הביטוח – מידע ומסלולים

אז כן, אין כאן שום צורך לרוץ מיד אל הבנק כדי לקבל את המשכנתא שלכם, וחברות הביטוח פותחות את דלתותיהן עבורכם בשביל לבדוק האם יש לכם אפשרות לקחת דווקא דרכן את המשכנתא. גם לחברות הביטוח קיימות מחלקות יעודיות שמטפלות בענייני המשכנתא, והיועצים שלהן ישמחו לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם על המסלולים השונים.

כל מי שמעוניין ברכישת נכסים יכול לקבל מחברות הביטוח השונות סכום מצטבר של עד 60% מערך הנכס, כאשר כל זה תוך מתן שירות מעולה, זמינות, נוחות וייעוץ מקצועי מבעלי המקצוע שעובדים בחברות הביטוח. התנאים של חברות הביטוח בדרך כלל מקלים יותר על הלווה, ולכן ברגע החשוב הזה חשוב לשים לב לכל הפרטים הקטנים.

 

מסלולי משכנתאות – איזה מסלול של משכנתאות מחברות הביטוח הוא הכי מומלץ?

מסלולי משכנתאות יש לא מעט. חלק מהמסלולים מותאמים באופן אישי לכל לווה ולווה וחלקם מסלולים דומים למסלולים שמוצעים לכם גם על ידי הבנקים (כמו משכנתא בריבית קבועה בצמוד למדד, משכנתא בריבית פריים, משכנתא בלון ועוד). בגלל שהעניין הזה הוא אישי כל כך, כל לווה ולווה צריך לבדוק איזה מסלול משכנתאות מחברות הביטוח הכי מתאים לו.

 

על מיחזור משכנתא שמעתם? כן, גם זה תופס כאן

מיחזור משכנתא מאפשר לכם לבצע פעולות חשובות מאוד. איך ומה זה אומר? פשוט מאוד. כדי לקחת משכנתאות מחברות הביטוח אתם לא צריכים להיות נטולי משכנתא. גם אם כבר לוויתם כספים ואתם נמצאים בעיצומו של מסלול משכנתא קיים, מיחזור משכנתא מאפשר לכם להחליף את המסלול הקיים במסלול משכנתא אחר – אטרקטיבי יותר ועם תנאים טובים יותר ולשחרר מכם את מסלול המשכנתא הקיים.

 

הכל נשמע לי מעולה, אבל ממש לא בא לי להיכנס לעניין הזה לבד

סיטואציה כזו היא מובנת לחלוטין. הרבה פעמים קבלת החלטה בנושא המשכנתא היא רגע מכריע לגמרי, והרבה אנשים לא מעוניינים לעמוד בו לבד. בין אם תחליטו ללכת על כיוון של משכנתאות מחברות הביטוח ובין אם תרצו להישאר באיזור המוכר והידוע של משכנתאות מהבנקים, כדאי לכם להתייעץ קודם כל עם מישהו מקצועי.

ייעוץ משכנתאות הוא שלב חשוב מאוד בקבלת ההחלטה, ובדיוק ברגע הזה כדאי לכם להיכנס לאתר משכנתא אינפו. חברת משכנתא אינפו מחזיקה בטובי בעלי המקצוע שיוכלו לייעץ לכם מה כדאי לעשות ולמה. שיהיה בהצלחה!

 

קניית דירה

אולי יעניין אותך גם

תשלום מס שבח
פיננסים

מי פטורים מתשלום מס שבח?

מי שאינו בקיא בענייני הנדל"ן עלול לא להכיר את החוקים הנוגעים למס שבח. החוק קובע שעל כל רווח שנוצר בעקבות עסקת נדל"ן על המרוויח לשלם

קרא עוד »
דולרים
פיננסים

המדריך המלא לקרנות פנסיה

בעולם אידאלי, כולנו היינו לומדים כמה שנים, מתחילים לעבוד ואחרי 40 שנה פחות או יותר יוצאים לגמלאות. את המשכורת שקיבלנו באותן 40 שנה, תחליף קצבה

קרא עוד »