משאבות חום מחיר

משאבות חום הן העתיד של עולם החימום הביתי והמוסדי.

הן מסוגלות לחמם כל חלל או מקור מים שתרצו. מדובר באמצעי חימום יעיל, איכותי, ירוק וחסכוני.

כן שמעתם נכון. הוא גם חסכוני.

רבים רואים את משאבות החום כמוצר שאינו כלכלי, בשל ההוצאות הרבות שיש להשקיע בעדו.

זו טעות משום שבמחשבה לטווח הרחוק, משאבות חום הינן הפתרון הטוב, החכם והנכון ביותר שניתן לספק לסוגיית חימום הבית, הבריכה או כל דבר אחר.

משאבות החום הן ממש לא מה שחשבתם – תנו להן צ'אנס, בעתיד זה ישתלם מאוד.

 

לפני שרוכשים – מה אתם בדיוק צריכים?

משאבות חום מתאימות למגוון רחב מאוד של שימושים וגדלים. במגזר הפרטי השימושים הנפוצים ביותר הן חימום הבית באמצעי חימום תת רצפתי וחימום מי הבריכה הביתית. בעולם התעשייה והמוסדות, מוצעות מספר אפשרויות אשר כוללות בין היתר משאבות שדומות בתכונותיהן למשאבות הביתיות, אך בעלות הספק חשמלי גבוה בהרבה. ישנן גם משאבות חום לטמפרטורות גבוהות במיוחד אשר מיועדות לתהליכים תעשייתיים כמו הרתחה של חומרים כימיים או פסטור. עליכם להיוועץ באיש מקצוע אמין ואיכותי, שיידע לומר לכם בדיוק איזו משאבה אתם צריכים. בהתייחס לגודל החלל, משך עבודה נדרש בשנה, הספק חשמלי, טמפרטורת המים הרצויה ועוד.

 

כמה תעלה משאבת חום?

כאשר דנים בסוגיה – משאבות חום – כמה זה עולה – ניתן למצוא שתי קבוצות עיקריות. הראשונה תכלול משאבות באיכות בינונית שטווח המחירים שלהן נע בין 6000 ל- 21000 ₪. הקבוצה השנייה תכלול משאבות חום באיכות גבוהה ובמחירים שנעים בין 7500 ל- 31000 ₪.

 

כמה תעלה התקנה?

כאשר מתעניינים במשאבת חום – כמה זה עולה? היא אינה השאלה היחידה שצריכה להישאל ויש לתת את הדין גם על עלות ההתקנה. עלות ההתקנה היא נגזרת של גודל המשאבה, כמות השימושים והמערכות אליהן תתחבר ומיקומה, שכן אם על גג יש צורך במנוף. עלות התקנה של משאבת חום נעה בין 5000 ל- 8500 ₪.

 

עלות השימוש

עלות השימוש היא גולת הכותרת שמספקות משאבות החום. בחירה נכונה של משאבה, התקנה מוצלחת ושימוש נכון – יכולים להביא לחסכון של עד 80% באנרגיה, ובעצם עד 80% חסכון בהוצאות השוטפות על החימום הרצוי.

 

סיכום – לטווח הרחוק זה יותר ממשתלם!

משאבות חום הן פתרון טכנולוגי, יעיל, איכותי, ירוק וחסכוני לחימום הביתי והתעשייתי. העלויות הראשוניות גבוהות אך בהיוועץ איש מקצוע אמין ואחראי תוכלו לרכוש את המשאבה המתאימה לכם ובכך להגיע להחזר השקעה תוך מספר שנים בודדות. בזכות עלויות שימוש נמוכות משמעותית משאר שיטות החימום. כאשר ניגשים לשאלה הנוגעת למשאבות חום – כמה זה עולה? –  יש לחשוב לטווח הרחוק. וזה לא רק משתלם, זה על גבול ההכרחי.

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לעיצוב הבית

יצירת בית יפה ופונקציונלי היא בראש סדר העדיפויות של בעלי בתים רבים. בין אם אתם עוברים לחלל חדש או מחפשים לחדש את המרחב הנוכחי שלכם,

קרא עוד »
ספה נפתחת
לבית ולגינה

איך לבחור ספה?

יש שיגידו שסלון הבית הוא החלל המרכזי והחשוב ביותר בבית, כיוון שחלל זה מרכז בתוכו את כלל בני הבית. בין אם אתם משפחה גדולה או

קרא עוד »