למה כל אחד חייב מערכת מיזוג אוויר טובה?

במדינה כמו ישראל בה החום פוקד אותנו כמעט בכל יום, אפילו בחורף, כל בית או מבנה ציבורי חייב שיהיה לו מערכת מיזוג מקצועית.

הטמפרטורה בחדר משפיעה על האקלים החברתי והאישי של כל אחד – אם למשהו חם מדי או קר מדי כולם ירגישו בכך, והאווירה לא תהיה נעימה.

מה הופך מערכת מיזוג לטובה? במאמר זה מכונסות ההגדרות הבסיסיות ביותר למערכת מיזוג שתשפר לכם את איכות החיים.

 

לא נמאס לכם שהמזגן מרעיש?

כשהולכים לישון, כשיושבים במשרד, כשאוכלים ארוחת ערב עם הילדים – הוא תמיד נמצא שם, הרעש של המזגן. מערכת איכותית של מיזוג אוויר מתחייבת לתת לכם מזגנים שקטים שיאפשרו לכם ליהנות ממזג אוויר נעים, בלי להתלבט כל הזמן אם לכבות את המזגן כי הוא מרעיש. כדאי להשקיע עוד כסף בשביל למנוע את הרעש הבלתי נסבל הזה.

 

שליטה בטמפרטורה 

במערכות חכמות של מיזוג אוויר ניתן להגדיר את הטמפרטורה הרצויה בחדר מראש. במזגנים ישנים צריך לכבות את המזגן כשקר מדי, ואז להדליק אותו שוב כשחם מדי – ובכך לפגוע במנוע של המזגן ובנוחות של המשתמש. כאשר מוגדרת טמפרטורה רצויה החלל יהיה ממוזג בצורה תואמת למשתמש במשך כל היום. כמו כן, כיוון שאין צורך לכבות ולהדליק את המזגן פעמים רבות, המזגן נשמר בצורה טובה יותר. על אף שמערכת מיזוג חכמה היא יקרה יותר בקנייה הראשונית, היא נשמרת יותר טוב ולכן היא חסכונית יותר.

 

קודם כל בריאות

מי חשב שמזגן יכול להשפיע על הבריאות? מפתיע, אבל הוא יכול. המזגן פולט אל תוך המבנה בו אתם נמצאים אוויר שמגיע אל הריאות שלכם ומשפיע עליכם. אוויר לא נקי שיוצא מהמזגן יכול לגרום לעובש וריבוי חיידקים מזיקים, לכן כדאי לדאוג לרכוש מזגן שדואג לחיטוי וריענון של האוויר. בחלק מהמזגנים היום מותקנת טכנולוגיה שמבצעת את חיטוי האוויר הנצרך, מומלץ לרכוש את המזגנים האלה ולהיפטר מהמזגנים הישנים שלכם.

 

טיפ חשוב

אם אתם צריכים להתקין מערכת מיזוג אוויר חדשה במבנה ציבורי או בית, כדאי לכם לקבל שירות מקצועי. ישנן חברות שונות שמציעות יעוץ, תכנון, התקנה ותיקונים – כדאי להשקיע סכום כספי בהתחלה, כדי לא לבזבז כסף על תיקונים. מצורף קישור לחברה שמספקת שירותים מצוינים – א. לפיד.

 

לסיכום 

לא משנה איפה – בבית, בבית הספר, במשרד – מערכת מיזוג האוויר משפיעה על איכות החוויה של דיירי המבנה. מיזוג נכון נמדד באיכות האוויר שהוא פולט, בחסכוניות שלו, במזגן שקט וביכולת שלו לשלוט על הטמפרטורה בצורה נכונה. לעיתים מערכת מיזוג אוויר מצריכה תכנון מקצועי, במקרה כזה כדאי לפנות לחברות ממומלצות. השקעה ראשונית המיזוג טוב עלולה להיות יקרה מעט, אך היא משתלמת ביותר כיוון שהיא מצריכה פחות תיקונים, והכי חשוב – מעניקה איכות חיים!

 

גג

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע

6 התפקידים המרכזיים של HR

HR זה ממש לא מסתכם בלהביא דונאטס ממקום שווה להאפי האוור, וזה בטוח לא שם טרנדי ל׳׳מזכירה׳׳. עולם משאבי האנוש הוא עוגת שכבות מופלאה של

קרא עוד »
ביקורת מבנים לליקויים הנדסיים
בעלי מקצוע

זיהוי ליקויים הנדסיים: החשיבות של בדיקות מבנים לוידוא תקינותם

ליקויים הנדסיים בבניינים עלולים להוביל לסיכוני בטיחות משמעותיים, להפסדים כספיים ולחבויות משפטיות. חיוני לבצע בדיקות בנייה יסודיות כדי לזהות ליקויים פוטנציאליים ולוודא תקינות מבנית. מאמר

קרא עוד »
מזגן מרכזי
בעלי מקצוע

כך תוודאו שהמזגן המרכזי נקי

מזגן מרכזי הוא מזגן שמקרר מספר חללים בעזרת יחידת קירור אחת ומערכת צינורות, שמעבירה את האוויר אל כל החדרים אותם הוא ממזג. בניגוד למזגנים רגילים,

קרא עוד »
מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי
בעלי מקצוע

מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי?

למידה של מירוץ נכון במכונית קארט יזניק את כישוריכן כנהגים לרמות אסטרונומיות, אפילו בעת נסיעה בכבישים רגילים. כל זאת בזכות הכלים הרבים שקשורים לנהיגה שאותם

קרא עוד »