מכשירים לפתיחת סתימות

מי מאיתנו לא מכיר את הרגע הזה שבו אנו מורידים את המים בניאגרה שבשירותים, ובמקום לבצע את פעולתה השגרתית – מפלס המים רק עולה ומאיים לגלוש אל מעבר לשירותים? מדובר על אחד המקרים הקלאסיים ביותר של סתימה, ורבים מאיתנו כבר יודעים כיצד לנסות ולהתמודד עם סתימה כזו בכוחות עצמנו. אילו מכשירים יוכלו לסייע לכם בפתיחת סתימות, ומתי יש צורך להזעיק איש מקצוע שיסייע לנו בפתיחת הסתימה?

 

מהן הסיבות הנפוצות להתרחשותן של סתימות בבית?

סתימות עלולות להתרחש במספר מקומות שונים ברחבי הבית (כיור המטבח, אסלה בשירותים, מקלחת ועוד), ולהיגרם ממספר רחב של סיבות. כך למשל, סתימה בכיור המטבח עלולה להיגרם מהצטברות שאריות של מזון ושומנים, שחוסמים את המעבר התקין של המים אל הביוב וכך המים בכיור עולים על גדותיהם.

דוגמה נפוצה נוספת היא סתימה שמתרחשת בניאגרה בשירותים, שעלולה להתרחש עקב השלכה של מגבונים, טמפונים, תחבושות היגייניות ואף חיתולים אל האסלה, כך שעם הזמן אלמנטים אלו חוסמים את המעבר התקין של המים מהאסלה אל הביוב.

 

האם וכיצד ניתן לנסות ולפתוח את הסתימה בכוחות עצמי?

ישנם מקרים בהם הסתימה היא קלה, והמקור שלה נראה לעין. במקרים אלו, תוכלו לנסות ולהתמודד עם פתיחת הסתימה בכוחות עצמכם, על ידי שימוש במכשירים ביתיים כמו פומפה, מסיר שומנים וצינורות ברזל.

את הסתימה יש לנסות ולפתוח במהירות האפשרית, שכן ככל שהיא תישאר כפי שהיא לאורך זמן רב יותר, כך יהיה קשה יותר לפתוח אותה והסיכוי שתצליחו לבצע זאת בכוחות עצמכם יורד. במידה והניסיון לפתיחה עצמאית של הסתימה לא צלח, מומלץ להתקשר במהירות לאינסטלטור מקצועי שיסייע לכם בפתיחת הסתימה.

 

באילו מקרים יהיה צורך באינסטלטור מקצועי על מנת לפתוח את הסתימה?

אל אינסטלטור מקצועי מומלץ לפנות בכל פעם שאתם פוגשים סתימה בביתכם, או לכל הפחות לאחר שניסיתם לפתוח את הסתימה בכוחות עצמכם אך ללא הצלחה. פנייה לאינסטלטור מקצועי היא פנייה לאיש המקצוע המומחה והמנוסה ביותר במצבים אלו, אשר מכיר לעומק את מערכות האינסטלציה בבית ואת הסיבות לקרות סתימה שכזו, ולכן יוכל לתת מענה מהיר ואיכותי ולפתוח את הסתימה לפני שייגרם נזק נוסף.

האינסטלטור משתמש במכשירים מקצועיים שיכולים לפתור את הבעיה בצורה פשוטה וללא יצירת נזקים משניים – כמו למשל שימוש במכשיר הביובית, דיזה, מצלמות, רובוטים שמסייעים לאתר את מיקום וסיבת התקלה, ראשי חיתוך ומכשירים רלוונטיים נוספים. לאינסטלטור המקצועי ישנו ידע שאין לאנשים אחרים בתחום האינסטלציה, כך שמומלץ לא לקחת את הסיכון ליצירת נזקים ולפנות ישירות לאינסטלטור.

אם התרחשה סתימה בבית שלכם, ואתם מעוניינים בשירותיו של אינסטלטור אמין ומקצועי לתיקון מהיר של התקלה – תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.xblade.co.il/ וליצור קשר עם אינסטלטור מקצועי, בכל יום מימות השבוע ובכל שעה ביום!

 

מפתח שבדי על צינור

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע

6 התפקידים המרכזיים של HR

HR זה ממש לא מסתכם בלהביא דונאטס ממקום שווה להאפי האוור, וזה בטוח לא שם טרנדי ל׳׳מזכירה׳׳. עולם משאבי האנוש הוא עוגת שכבות מופלאה של

קרא עוד »
ביקורת מבנים לליקויים הנדסיים
בעלי מקצוע

זיהוי ליקויים הנדסיים: החשיבות של בדיקות מבנים לוידוא תקינותם

ליקויים הנדסיים בבניינים עלולים להוביל לסיכוני בטיחות משמעותיים, להפסדים כספיים ולחבויות משפטיות. חיוני לבצע בדיקות בנייה יסודיות כדי לזהות ליקויים פוטנציאליים ולוודא תקינות מבנית. מאמר

קרא עוד »
מזגן מרכזי
בעלי מקצוע

כך תוודאו שהמזגן המרכזי נקי

מזגן מרכזי הוא מזגן שמקרר מספר חללים בעזרת יחידת קירור אחת ומערכת צינורות, שמעבירה את האוויר אל כל החדרים אותם הוא ממזג. בניגוד למזגנים רגילים,

קרא עוד »
מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי
בעלי מקצוע

מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי?

למידה של מירוץ נכון במכונית קארט יזניק את כישוריכן כנהגים לרמות אסטרונומיות, אפילו בעת נסיעה בכבישים רגילים. כל זאת בזכות הכלים הרבים שקשורים לנהיגה שאותם

קרא עוד »