מיטות זוגיות בשנת 2021 – הטרנדים הבולטים

שנת 2020 הייתה שנת הפיג'מות הבינלאומית.

הקורונה לא השאירה לנו ברירה, אלא להתכנס בבתים.

אין אירועים, אין מסיבות, הפאבים סגורים, אפשר לצאת אך ורק לסופר.

כך יצא שהתרגלנו לצאת לכל מקום בפיג'מה.

 

מה לעשות שהיינו כל היום במיטה?

עניין נוסף קרה בתקופת הקורונה והסגרים, אנשים החליטו לחדש את הבית. העובדה כי אי אפשר לטוס לחו"ל, ורובנו מצאנו את עצמנו מבלים בעיקר בבית, הביאה יחדים, זוגות ומשפחות רבות לעשות שינוי בבית. כאשר רוב האנשים בחרו לשדרג דווקא את חדר השינה. אם להיות מדויקים יותר, רבים השתדרגו בקניית מיטות זוגיות חדשות.

 

אם עדיין לא השתדרגתם במיטה זוגית חדשה, כדאי שתדעו מהם הטרנדים הבולטים ביותר למיטות זוגיות לשנת 2021 . כדי שתהיה לכם מיטה בסטייל, אתם צריכים לבדוק שהיא כוללת את המאפיינים הבאים:

  1. מיטה גדולה

כשמדובר במיטה זוגית, הגודל כן קובע.
הטרנד הכי בולט במיטות הזוגיות לשנת 2021 הוא מיטות רחבות מאוד, כאלו שאפשר לישון בהם עם כל בני המשפחה ביחד מבלי להצטופף.
אם הרוחב הסטנדרטי של מיטות זוגיות כיום הוא 2 מטר, אז, תחזיקו חזק, מדובר במיטה

  1. גובה

אם התרגלתם לישון על מיטה בגובה סטנדרטי, כזו שאפשר לשבת עליה והרגליים שלכם נמצאות ב90 מעלות, תחשבו שוב. הטרנד הכי חם של 2021 הוא מיטות נמוכות יחסית.
ככל שהמזרן קרוב יותר לרצפה, ככה המיטה יותר בסטייל.
נכון שעד לפני כמה שנים, מיטות מהסוג הזה אפיינו רווקים שלא מצאו עדיין בסיס מיטה והסתדרו בינתיים עם שאריות משטחים מהשוק הסמוך, אבל היום, זה הקטע. אז תרשמו לפניכם: כמה שיותר קרוב לרצפה.

 

  1. מסגרת

כמה שחשוב להסתכל על המסגרת. בכל תחום בחיים, הנוכחות של המסגרת מאוד חשובה.
הטרנד החם של 2021 הוא מסגרות מעוצבות. יש מסגרות גבוהות יחסית ויש כאלו נמוכות. אתם יכולים לבחור את אורך המסגרת שמתאימה לכם.
זה לא הכול, תוכלו לבחור את צבע הבד, את החומר, ואת אופן העיצוב של המסגרות. כשאנחנו מדברים על אופן העיצוב, הכוונה היא לעיצוב של מסגרת שנראית כמו כריות נפוחות, או שיש כאלו שיש בהן משבצות או נקודות שנטמעות במסגרת. תשמחו לדעת שהמיטות ב-2021 מושפעות מעיצובים של מדינות שונות. למשל, יש מסגרות של מיטות שמושפעות מהתרבות היפנית, קל מאוד לזהות את המיטות בעלות המסגרות הללו. הן משדרות יוקרה ורוגע.

 

  1. מזרן גבוה

זהו החלק האהוב עלינו במיטות של 2021. המזרן הגבוה. מדובר במזרן כפול ולכן הוא גבוה יותר ממזרן רגיל.
השילוב בין המיטה הרחבה למזרן גבוה יגרום לכם לא רק להיות בסטייל, אלא גם להישאר במיטה כל היום.

כעת, כשאתם יודעים מהם הטרנדים החמים של מיטות זוגיות לשנת 2021, אתם יכולים לגשת לחנות הקרובה אליכם ולרכוש את האקססוריז המושלם לחדר השינה שלכם, וכן, הכוונה למיטה.

 

חדר שינה

אולי יעניין אותך גם

כיסאות ובר
רהיטים

מה עדיף שולחן בר עגול או מרובע

אחת ההתלבטויות הנפוצות ביותר שעולות בקרב המתעניינים ברכישה של שולחנות בר נוגעת לצורת הפלטה של השולחן. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד בהתלבטות שנוגעת לשולחנות בר עגולים

קרא עוד »