מה עדיף שולחן בר עגול או מרובע

אחת ההתלבטויות הנפוצות ביותר שעולות בקרב המתעניינים ברכישה של שולחנות בר נוגעת לצורת הפלטה של השולחן.

במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד בהתלבטות שנוגעת לשולחנות בר עגולים ומרובעים.

כך שאם תהיתם בנושא ואינכם יודעים במה לבחור, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מה עדיף לכם מבין השניים.

 

הקדמה

רגע לפני שנפתח את המדריך, חשוב לנו לציין שאנחנו לא מכירים אתכם ולא יודעים מה ההעדפות שלכם או איך הבית שלכם נראה. כך שאנחנו לא יכולים להגיד לכם סתם כך  מהם השולחנות המתאימים לכם. לכן, המדריך הנוכחי יכוון אתכם כיצד לבחור את השולחן שעדיף לכל אחד ואחת מכם באופן המדויק ביותר. עכשיו, כשעשינו סדר בנושא, אפשר להתחיל בהסברים.

 

מתי עדיף שולחן בר עגול?

כדי לבדוק מתי עדיף לבחור בשולחנות בר עגולים, פנינו אל כמה מומחים בתחום עיצוב הבית. לדבריהם, שולחנות בר עגולים מתאימים למצבים הבאים:

  • חללים קטנים שאין בהם מקום לשולחן גדול עם הרבה אנשים
  • חצר של בית
  • פנים של בית קפה או מסעדה

בגלל שמדובר בהתאמה לחללים קטנים, התבקשנו לציין בפניכם את החשיבות בבירור המידות של השולחן לפני הרכישה. כך תוכלו להיות בטוחים שהוא מתאים לחלל שלכם ב-100%.

 

מתי עדיף שולחן בר מרובע?

המומחים שלנו מציינים כי בחירה של שולחנות בר מרובעים צריכה להתקיים במצבים שבהם מדובר בחללים גדולים ומרווחים. כך שמדובר בעצם בבתים גדולים, חצרות גדולות, מסעדות גדולות ובתי קפה מרווחים. המומחים שלנו ציינו בפנינו שבעת רכישה של שולחן בר מרובע, כדאי לבדוק שיש לכם כיסאות בר מותאמים הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הגובה.

 

מתי עדיף לבחור בשניהם?

התברר לנו שיש מצבים שבהם עדיף לבחור בשני השולחנות ולא רק באחד מהשניים. המומחים הזמינו אותנו לישיבה על כוס קפה בבר שכונתי כדי שנראה בעצמנו מצב שכזה כדוגמא. כך שאנחנו יכולים לספר לכם שעדיף לבחור בשולחן בר עגול ומרובע עבור מסעדות, ברים ובתי קפה שניתן לשבת בהם לא רק בתוך מקום סגור, אלא גם במקום פתוח. מתברר שההעדפה הזו נובעת לא רק בעקבות חללים גדולים או קטנים, אלא גם בעקבות סיבות עיצוביות שנלקחות בחשבון.

 

איך תוכלו לדעת מה עדיף לכם מבחינה עיצובית?

אם אתם  יודעים איזה שולחן (מרובע או עגול) מתאים לכם, אבל אתם לא בטוחים לגבי העיצוב שלו (כלומר, הצבע, הסגנון וכו'), אנחנו ממליצים לכם להסתייע במעצב פנים שיסייע לכם לבחור את השולחן המתאים לכם ביותר מכל הבחינות. אחרי שנפגשנו עם מעצבי הפנים שסייעו לנו בכתיבת המדריך, הבנו את החשיבות האדירה בהסתייעות בהם.

 

לסיום

כעת אתם יודעים מה עדיף לכם, שולחן בר עגול או מרובע, כך שנותר לכם רק לבחור את אחד מהשניים וליהנות מישיבה נוחה על הגובה. מאחלים לכם בחירה נכונה ובהצלחה.

בר משקאות

 

אולי יעניין אותך גם