מה עדיף מערכת סולארית או דוד שמש?

עוברים דירה? רוצים לבחור את הדרך הנכונה ביותר עבורכם לחימום המים? אם כך, ברור מדוע יש לכם התלבטות. במדינת ישראל ההתלבטות היא תמיד בין מערכת סולארית או דוד שמש, והאמת היא, שלא קל לקבל את ההחלטה הנכונה. זקוקים לעזרה ולטיפים שונים בנושא? עיינו במאמר שלפניכם.

 

מהם היתרונות של מערכת סולארית?

נתחיל מעובדה פשוטה שברורה לכולנו: אם יש משהו שלא חסר בישראל, זו שמש. היא מגיעה אלינו בחינם כמעט בכל ימות השנה, זורחת וגם יוקדת בצורה משמעותית ביותר, כך שברור מדוע לקחת את האנרגיה הזאת ולהשתמש בה, זו בחירה נכונה.

למעשה, מערכת סולארית מאפשרת לנו לנצל את האנרגיה הטבעית הזאת של שמש, בלי שנזדקק בכלל לחשמל ובלי שנצטרך לפגוע עוד ועוד בכדור הארץ.

מצד שני, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהתקנת מערכת סולארית עולה לא מעט ולכן ברור מדוע בכל זאת לא מעט אנשים כן חושבים על דוד שמש. בנוסף, בדרך כלל מערכות סולאריות דורשות יותר מקום ולא כל גג של בניין יוכל להתאים לעניין.

 

עד כמה הדוד שלכם צריך להיות גדול?

חושבים על התקנת דוד שמש? כל מה שאתם רוצים לקחת את אנרגיית השמש ולנצל אותה כדי לחמם את מי המקלחת שלכם? אם כך, ברור מדוע יש לכם דילמה באיזה סוג של דוד שמש לבחור. אם החלטתם, בעזרת המומחים, שלא תוכל להתאים לכם מערכת סולארית, ברור מדוע דוד שמש הוא הפתרון וצריך לתת את הדעת על גודלו.

יש אפשרות לבחור בין דודי שמש בגדלים שונים, אך רגע לפני שאתם הולכים ובוחרים את הדוד הכי גדול שיש, רצוי להתייעץ עם המומחים. דוד שמש גדול יותר בדרך כלל ידרוש יותר זמן חימום וגם הרבה יותר מקום פיזי, כך שבסופו של דבר, לא תמיד מה שהכי גדול הוא גם הכי מוצלח.

 

איך מתקינים דוד או מערכת סולארית?

ראשית, אם תיכנסו אל אתר מים חמים תוכלו למצוא עוד מידע רב בנושא של מערכות סולאריות חכמות ודודי שמש. שנית, כמובן שכאשר מדברים על התקנה של מערכות מהסוג הזה, או של דוד שמש רגיל ופשוט, מדברים למעשה על עבודה מקצועית לכל דבר ועניין.

מבחינתכם זה אומר שלא תוכלו לעשות את זה לבד, כי מה אתם באמת יודעים על העניין? בנוסף, אפילו אם יש לכם כלים מתאימים, זה עדיין לא הופך אתכם למומחים, ולמעשה, רצוי מאוד לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש.

אומנם תשלמו להם כסף לא רק על המכשיר עצמו שבו אתם בוחרים, אלא גם על ההתקנה, אך מצד שני, זה לא באמת חייב להיות יקר. אתם תראו שעם מכשיר איכותי תמיד יהיו לכם מים חמים, והעלות היומיומית תהיה נמוכה פי כמה לעומת דוד שעובד על חשמל.

בעלי מקצוע מתקינים פאנלים סולרים על הגג

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע

6 התפקידים המרכזיים של HR

HR זה ממש לא מסתכם בלהביא דונאטס ממקום שווה להאפי האוור, וזה בטוח לא שם טרנדי ל׳׳מזכירה׳׳. עולם משאבי האנוש הוא עוגת שכבות מופלאה של

קרא עוד »
ביקורת מבנים לליקויים הנדסיים
בעלי מקצוע

זיהוי ליקויים הנדסיים: החשיבות של בדיקות מבנים לוידוא תקינותם

ליקויים הנדסיים בבניינים עלולים להוביל לסיכוני בטיחות משמעותיים, להפסדים כספיים ולחבויות משפטיות. חיוני לבצע בדיקות בנייה יסודיות כדי לזהות ליקויים פוטנציאליים ולוודא תקינות מבנית. מאמר

קרא עוד »
מזגן מרכזי
בעלי מקצוע

כך תוודאו שהמזגן המרכזי נקי

מזגן מרכזי הוא מזגן שמקרר מספר חללים בעזרת יחידת קירור אחת ומערכת צינורות, שמעבירה את האוויר אל כל החדרים אותם הוא ממזג. בניגוד למזגנים רגילים,

קרא עוד »
מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי
בעלי מקצוע

מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי?

למידה של מירוץ נכון במכונית קארט יזניק את כישוריכן כנהגים לרמות אסטרונומיות, אפילו בעת נסיעה בכבישים רגילים. כל זאת בזכות הכלים הרבים שקשורים לנהיגה שאותם

קרא עוד »