מה עדיף – לשכור או לקנות מדפסות לעסק

בין אם מדובר בחנות משרדית או משרד מרובה מסמכים, נראה שהיום עסקים רבים צריכים מדפסת מקצועית לעסק, ואפילו רצוי אחת שיש בה כמה שיותר פונקציות שמקלות על העבודה.

אל מול הדיגיטציה והשינויים האקולוגיים שעובר עולם העבודה, נשאלת השאלה אם בכלל עדיף לקנות מדפסת, או שאולי עדיך בכלל להשכיר אחת. תשובת המערכת ועוד, בהמשך הכתבה

 

השכרת מדפסת כפתרון אידיאלי

בשלב זה בטח המחשבה הראשונה שעוברת בראשכם היא "למה שנשכיר מדפסת?" אז מסתבר, שבראש ובראשונה, השכרת מדפסות, מרובות פונקציות או בעלות מאפיינים בסיסיים, הפכה להיות האופציה הנכונה ביותר כלכלית לכל בית עסק. אין ספק שזו הצהרה שלא קל להתחבר אליה. כל התשובות מיד בהמשך.

 

חסכון בהוצאות

היום יותר מתמיד, בעידן הכלכלי שמתמודד, נושם ומתאים את עצמו למשבר הקורונה על כל השלכותיו, השכרת שירות הפכה להיות אלטרנטיבה זולה ומשתלמת הרבה יותר מרכישה. כיום, כל חוזה השכרה, יהיה באשר יהיה, כולל בתוכו מגוון של הנחות ותוספות על עסקה. בית העסק נהנה משירות וזמינות 24 שעות ביממה וחברת ההשכרה של המדפסות משגשגת ומשמרת מקומות עבודה בזכות הכנסה קבועה מבתי עסק.

 

שירותים נלווים למכשור

כיום, השכרת מדפסת לא תספק לכם את המדפסת בלבד. הסכם השכרת ציוד הדפסה תעניק לכם ביטוח וכיסוי מלא של חברת ההשכרה. תוכלו להנות מחיבור לספקי נייר, טכנאים שמחברים את מתקן ההדפסה לרשת האינטרנט, תסנכרן את כתובות המייל לשליחת צילומי ועותקי מסמכים לכל עובדי המשרד, והיד עוד נטוייה.

 

מדפסות מתקדמות

בזכות השירות הנ"ל, ניתן להשיג עבור המשרד או בית העסק שלכם מדפסות ומכונות צילום מן השורה הרעאשונה. כיום ניתן לרכוש או להשכיר מדפסות שבהןיש פונקציות מתקדמות כמו ספר כתובות מייל, התאמת איכות ההדפסה עד לרמת חומר הנייר, שכפול והעתקת מסמכים במהירות גבוהה וחסכון בדיו.

 

פריסה ארצית

שירות השכרת מדפסות לעולם לא יגביל את עצמו לעיר אחת בלבד. כיום ניתן למצוא מספקי שירות שכזה שפועלים בפריסה ארצית רחבה מאוד, כך שעל כל צרה ובעיה, אתם יכולים להיות בטוחים שיגיע נציג שירות ותמיכה עד לבית העסק. מענה טלפוני וזמינות של תמיכה טכנית מן הסתם יהיו זמינים ללקוחות.

 

רגע לפני שמדפיסים

הרציונל הנוסף מאחורי שירות השכרת מדפסות הוא שכיום גם ככה שוק מוצרי האלקטרוניקה מוצף במוצרים, מה שמוביל לקרב על הצרכן הפרטי. שירותי השכרת מדפסות מאגד את מיטב המכשירים וחוסך מהצרכן התחייבות בתשלומים רבים למוצר שלא בהכרח יזדקק לו בתדירות כה גבוהה.

ניתן להתאים את חבילות ההשכרה ואת איכות המדפסות לצורכי מקום העבודה, ובכך להמנע מתשלומים מיותרים. בכל רגע נתון ניתן להחליף את המדפסת ולשדרג אותה במידת הצורך. חיסכון כלכלי ומעטפת תמיכה מלאה – יותר מזה אנחנו לא צריכים.

דיו

 

אולי יעניין אותך גם