מה לעשות עם הרכב לאחר תאונת דרכים

אם חלילה הייתם מעורבים בתאונת דרכים והרכב שלכם הלך טוטאלוס, אז כדאי שתדעו שלמרות שלא תוכלו למכור את הרכב לאף אדם פרטי ובטח שלא תוכלו להשתמש בו בעצמכם, עדיין ישנו פתרון.

ישנן חברות שקונות בדיוק רכבים כאלה כדי להשתמש בחלקים והן ישמחו לרכוש מכם את הגרוטאה הזאת וככה תוכלו להרוויח עוד קצת כסף בנוסף למה שתקבלו מהביטוח.

 

קנייה ופירוק רכבים

בין אם הרכב שלכם עבר תאונה או רכב ישן ולא בטיחותי שסתם תופס לכם מקום בחנייה ואין לכם באמת איך למכור אותו, תוכלו לפנות לאיזי- קונה רכבים לפירוק. החברה קונה ממכם את האוטו כדי שהיא תוכל לפרק אותו. החברה קונה סוגים שונים של רכבים: כאלו המיועדים לפירוק, מיועדים לגריטה וגם לשימוש בברזל. כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר, למסור את הרכב ולקחת את הכסף.

 

כבר לא גרוטאה שתופסת מקום

פירוק רכבים יכול להתבצע גם עם אוטובוסים, טרקטורונים ורכבי שטח נוספים (כמו גם רכבים המשמשים לחקלאות), קטנועים ואופנועים. החברה גם מציעה שירותי גרירה כך שאתם לא חייבים להגיע עד אליהם. הרבה פעמים ניתן לראות בצידי הדרך בכל מיני מקומות נידחים מגרשים עם מכוניות ישנות שעומדות שם הרבה זמן, מאביקות ומאבדות מהערך שלהן. חבל, אפשר למכור אותן, לקבל כסף וגם לתרום לסביבה ולשיפור הנוף העירוני.

 

איך תדעו שזה הזמן לשלוח את הרכב לפירוק

פרט לתאונת דרכים שבה הרכב הולך לגמרי ישנם סימנים נוספים שבעזרתם תוכלו לדעת האם הרכב שלכם כבר לא עושה את העבודה וכדאי לשלוח אותו לפירוק, והם: כאשר אתם מבקרים במוסך לעיתים קרובות יותר מפעם, כאשר אתם מתדלקים את הרכב בתדירות הרבה יותר גבוהה אף על פי שאתם לא נוסעים יותר מרחק, כאשר הרכב מתחיל לפלוט עשן כהה וסמיך ולבסוף, כאשר אתם מרגישים שאתם מוציאים הרבה כסף על התחזוקה של הרכב.

 

מדוע משתלם יותר לשלוח רכב לפירוק מאשר למכור אותו

רכב ישן, כאמור, מביא איתו הרבה בעיות והוצאות ולכן אין טעם לנסות למשוך עם הרכב, אז במקום לפרנס את בעלי המוסכים תרוויחו אתם את הכסף בכך שתשלחו אותו לפירוק. למכור רכב ישן זאת משימה לא פשוטה וגם אם תציעו מחיר משתלם הקונים לא ינהרו לראות את הרכב. הסיבה לכך היא שיש היום הצפה בשוק של מכוניות חדשות במחירים טובים ועם מימון כך שאנשים יעדיפו זאת על פני רכב ישן.

 

לסיכום

אם ברשותכם רכב ישן ובעייתי שאתם לא יודעים איך להתמודד איתו או שהייתם מעורבים בתאונת דרכים שהרסה לכם את האוטו, מומלץ לשלוח את הרכב לפירוק. אתם תקבלו במקום את הכסף במזומן וזה יכול להגיע לכמה אלפים, תיפטרו מהכאב ראש של פינוי הרכב וכמובן תפסיקו לנסוע ברכב ישן שיכול לסכן אתכם מבחינה בטיחותית.

התנגשות חזיתית

 

אולי יעניין אותך גם