מה החשיבות של בדק בית לפני קבלת המפתח לדירה

בימים האחרונים מגיעים אלינו דיווחים אודות מקרים שאירעו לאחרונה לרוכשי דירות שגילו כי היו צריכים לבצע הליך של בדק בית לפני קבלת המפתח. מספר המקרים שעולה מידי יום גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את החשיבות של ביצוע בדיקה זו טרם קבלת המפתח. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שיש לכם את כל האינפורמציה החיונית בנושא, שתאפשר לכם להיכנס לבית החדש עם ביטחון.

 

רגע, מה זה בכלל אומר לבצע "בדק בית"?

יכול להיות שהגעתם לפה לאחר ששמעתם על המקרים שצוינו לעיל, אך אינכם יודעים בדיוק במה מדובר. אם כך, אתם יכולים להיות רגועים. שכן, אנו תמיד יוצאים מנקודת הנחה שהקוראים שלנו לא מכירים ב – 100% את המושגים שעליהם אנו כותבים. לכן, אנו מציינים פירוט קצר אודותיהם בתחילת המדריך. הפעם נציין כי בדק בית הינו הליך שבוחן את הבית שאליו אתם מתכננים להיכנס. ההליך מתבצע על ידי מהנדס מוסמך שבודק את הדברים הבאים:

  • מערכת החשמל שבבית
  • מערכת המים שבבית
  • הקירות והמרצפות

בדק בית דירה מקבלן

החשיבות הגבוהה בביצוע בדק בית טרם קבלת המפתח לדירה

חשוב מאוד לבצע הליך של בדק בית דירה מקבלן לפני קבלת המפתח כדי תוכלו להיות בטוחים שאתם נכנסים לדירה שכל המערכות בה הן תקינות. אף אחד לא רוצה לגלות שהבית שהוא רכש ממיטב כספו יתגלה לאחר זמן מה כתקול. יש מי שגילו למשל שהצנרת שבורה, כך שהקירות התמלאו עובש. בדיקה שתתבצע לפני קבלת המפתח תאפשר להתמקח עם הקבלן ולהציג בפניו את הממצאים שהתגלו.

 

רוצים לבצע הליך של בדק בית? תיישמו את השלב ה – 1: תערכו בירור אודות חברה מומלצת

אם אתם רוצים להיכנס לבית החדש שלכם בתחושת ביטחון, עליכם קודם כל לערוך בירור אודות חברת בדק בית מוכרת ומומלצת. אנו מציעים לערוך בירור עם השכנים שלכם, מכרים או קרובי משפחה. שכן, הם אלו שיוכלו למסור לכם מידע אמין אודות חברות שכאלה.

בדק בית דירה מקבלן

רוצים לבצע הליך של בדק בית? תיישמו את השלב ה – 2: תתאמו עם נציג מטעם החברה תאריך להגעה

בשלב זה אתם כנראה תחזיקו בכמה שמות של חברות מומלצות. כך שנותר לכם רק לבחור בזו שהומלצה מספר רב של פעמים וליצור עמה קשר. לאחר שתעשו זאת, תתבקשו למסור תאריכים שבהם בעל המקצוע יוכל לבקר ולבדוק את המקום. דעו כי חשוב מאוד שתיקחו יום חופש ותהיו נוכחים במהלך הבדיקה כולה במקום.

 

השורה התחתונה – אל תוותרו על בדק בית

עכשיו אתם יודעים שיש חשיבות גבוהה מאוד לבדיקת בדק בית טרם קבלת המפתח. בשלב זה נותר לכם רק לפנות אל חברה מוסמכת בתחום ולקבל את שירותיה. לנו נשאר רק לאחל לכם שתבצעו את ההליך בשלבים המוקדמים, כדי שתימנעו ממצב של אי נעימות.

בדק בית דירה מקבלן

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לעיצוב הבית

יצירת בית יפה ופונקציונלי היא בראש סדר העדיפויות של בעלי בתים רבים. בין אם אתם עוברים לחלל חדש או מחפשים לחדש את המרחב הנוכחי שלכם,

קרא עוד »
ספה נפתחת
לבית ולגינה

איך לבחור ספה?

יש שיגידו שסלון הבית הוא החלל המרכזי והחשוב ביותר בבית, כיוון שחלל זה מרכז בתוכו את כלל בני הבית. בין אם אתם משפחה גדולה או

קרא עוד »