ארבעה דברים שאסור לשכוח לעשות במהלך הליך הגירושין

הליך גירושין הוא הליך קשה, בעיקר מהבחינה הרגשית. לפעמים לא נשים לב ונפספס דברים חשובים שצריך לעשות במסגרת המערכה המורכבת הזאת. הנה ארבעה דברים שאתם צריכים לזכור לעשות בעת תהליך הגירושין.

 

לפנות אל הסכם הממון

את הסכם הממון נהוג לכתוב לפני החתונה והוא מכיל בתוכו את חלוקת הרכוש של בני הזוג במקרה של פרידה עתידית. הסכם ממון לרוב נערך כאשר יש פערים בין הנכסים של בני הזוג, והוא בא על מנת ליצור חלוקה שוויונית במקרה של גירושין.

אז אם ערכתם בעבר הסכם ממון, זהו בדיוק הזמן לגשת אליו ולפעול על פיו.

 

בחירת עורך דין

הליך הגירושין הוא לא הליך שכדאי לעבור לבד. מדובר בתהליך לא קל, שיכול להיות ארוך ומלווה בקשיים רבים, הן בירוקרטיים ומשפטיים וכמובן גם קשיים רגשיים.

לאחר שקיבלתם החלטה כי אתם רוצים לפתוח בהליך גירושין כדאי מאוד לפנות לעורך דין מנוסה המתמחה בדיני משפחה על מנת שילווה אתכם לכל אורך התהליך ויבטיח כי כל צד יחווה את ההליך בצורה הכי טובה שאפשר.

חשוב מאוד לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה בעל ניסיון בהליכי גירושין, כזה שמכיר את הנושא על כל בוריו וידע להכוון אתכם על מנת שתוכלו לעבור את התהליך בצורה כמה שיותר חלקה.

לקריאה נוספת על עורכי דין לנושאי גירושין הקליקו כאן.

 

שקלו הליך גישור

הליך גישור הוא הליך המאפשר לבני הזוג לפתור את הסכסוכים הקיימים ביניהם מבלי הצורך להגיע לבית המשפט.

אם אתם רוצים להקל על התהליך כמה שאפשר, וקיימת הסכמה מלאה של שני הצדדים, כדאי מאוד לנסות ולהגיע להליך גישור במטרה ליישב את המחלוקות ביניכם באופן נעים ובשיח כמה שיותר חיובי.

הליך גישור מתבצע על ידי מגשר מקצועי ומוסמך, ועם הנחייה נכונה ושיח פתוח ניתן יהיה להגיע להחלטות שיטיבו עם שני הצדדים וימנעו פנייה לבית הדין, פנייה שהיא לא בהכרח נעימה וחיובית.

כאשר הליך הגישור מתבצע על ידי עורך דין, יהיה קל יותר להשיג תוקף משפטי להחלטות שיתקבלו והתהליך יסתיים בצורה יותר מהירה וטובה עבור כל הצדדים.

 

נסו להימנע מעירוב הילדים בהליך הגירושין

גירושין של הורים זה דבר לא קל לאף ילד. אל תשמשו בילדים שלכם ככלי על מנת לפגוע בבן הזוג או על מנת לקבל דבר מסוים. נסו כמה שיותר להשאיר את הילדים מחוץ לסכסוכים המשפחתיים ואל תכבידו עליהם יותר ממה שצריך.

לא תמיד זה קל לשדר עסקים כרגיל כאשר יש מצוקה במשפחה, אך תמיד כדאי לחשוב על טובת הילדים ולנסות לעבור את ההליך בצורה הטובה ביותר שתהיה כמה שפחות כואבת לכל צד.

זכרו בסופו של דבר מדובר בפירוק של משפחה, דבר רגיש ביותר שצריך להתייחס אליו בעדינות.

הליך גירושין

אולי יעניין אותך גם