מהי כמות העוקבים בטיקטוק שתוכל להפוך אתכם למפורסמים

הטיקטוק פרצה לחיינו בסערה ואין ספק שבשנים הקרובות היא תישאר. כמו כל רשת חברתית אחרת – פייסבוק, אינסטגרם או יוטיוב – גם הטיקטוק היא במה לחשיפה לקהל יעד גדול מאוד, ומכיוון שרוב המשתמשים באפליקציה הם צעירים, זה גם קהל יעד רלוונטי עבור עסקים וגופים שונים שמכוונים לשם. עם זאת, חשוב להבין שכדי להפוך למפורסמים ולהגיע לחשיפה בטיקטוק, צריך להגיע לכמות עוקבים מסוימת.

 

איך הופכים למפורסמים בטיקטוק

למי שלא מכיר את האפליקציה, נתחיל בהסבר קצר. בטיקטוק ישנו דף שנקרא – פור יו, שם מופיעים אלפי סרטונים שהאלגוריתם של טיקטוק מזהה כמעניינים ורלוונטים עבור המשתמש. ככל שלסרטון יש יותר צפיות, כך האלגוריתם מזהה אותו כיותר מעניין, וכך הוא גם מגיע לחשיפה יותר גדולה. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים, כך הסיכוי שלסרטונים שתעלו תהיה יותר חשיפה, כך הם יהיו יותר רלוונטים בעייני האלגוריתם וכך הם יגיעו לעוד אנשים חדשים.

 

כמה עוקבים צריך בשביל זה

אין תשובה חד משמעית או מספר מדוייק של עוקבים שעליו ניתן להצביע ולהגיד שזה מה שיהפוך אתכם למפורסמים. מה שבטוח זה שכמה שיותר עוקבים זה יותר טוב ומעלה עוד את החשיפה. טיקטוק מבצעת את ההערכה שלה לרלוונטיות של הסרטון שלכם על פי כמות הצפיות, התגובות והלייקים, כך שמובן מאליו שככל שיהיו לכם יותר עוקבים כך הסרטון שלכם יגיע ליותר אנשים.

 

איך משיגים עוקבים

כל הסיפור הזה נשמע קצת כמו משל הביצה והתרנגולת – מה קודם למה? איך אני אקבל חשיפה אם אין לי מספיק עוקבים ואיך יהיו לי הרבה עוקבים אם אני לא מקבל חשיפה? על מנת לשבור את המעגל הזה, ניתן היום לרכוש עוקבים לטיקטוק. חברות שונות המציעות שירות זה, מבטיחות כי לאחר שתרכשו דרכם עוקבים, החשיפה לעמוד שלכם תעלה באופן מיידי ומשמעותי. אבל פה ממש לא נגמרת העבודה שלכם, היא רק מתחילה.

 

יצירת תוכן מעניין שישאיר את העוקבים החדשים

אז נכון, בעזרת קניית עוקבים לטיקטוק תוכלו להגדיל משמעותית את החשיפה שלכם לקהל יעד וגדול הרבה יותר ממה שהייתם מצליחים כנראה לבד. אבל, וזה אבל חשוב, אתם צריך לדאוג שהעוקבים החדשים שיגיעו דרך העוקבים שקניתם, יהנו מתוכן איכותי ועשיר בדף שלכם שיגרום להם גם לעקוב אחריכם וכך תמשיכו להגדיל עוד ועוד את החשיפה שלכם.

 

מה זה אומר תוכן מעניין

כאן מגיע המקום שלכם להוציא את היצירתיות שלכם ולבטא אותה. העלו סרטונים מעניינים שמושכים את העין, השתתפו באתגרי הטיקטוק, סרטונים שיעלו דיון וכאלו שיעשו שימוש בכל מה שיש לטיקטוק להציע. הסרטון צריך לתפוס את הצופה בשניות הראשונות של הצפייה כך שהוא ימשיך לראות עד סוף הסרטון. זכרו – גם אם מישהו ראה את הסרטון, והוא לא עוקב אחריכם, זה מספיק טוב עבור האלגוריתם שיקדם אתכם.

טיק טוק

אולי יעניין אותך גם