מדינת גירושין – מדוע מדינת ישראל מצטיינת בכך?

מדינת ישראל ידועה בתור אחוז הגירושין הגבוה מאוד שלה. זוגות רבים שמתחתנים מוצאים את עצמם ניגשים מהר מאוד, לפעמים תוך שנה ולפעמים תוך מספר שנים בודדות, אל מדרגות הרבנות בבקשה להתגרש, ולסיים באופן רשמי את יחסי הנישואין ביניהם.

היות ומדינת ישראל ידועה באחוז הגירושין הגבוה שלה, היא כבר זכתה לכינוי מדינת גירושין, שמתאר את המצב בה בצורה מדויקת. אז מדוע מדינת ישראל היא מדינת גירושין? איך הגענו למצב הזה? כל מה שצריך לדעת נמצא כאן למטה.

 

מדינת ישראל – מדינת גירושין

זה לא סתם שלמדינת ישראל הוצמד הכינוי מדינת גירושין. מדינת ישראל היא מדינה שבה כמות הלחצים שמופעלת על האזרחים היא כל כך גדולה, עד שאזרחי ישראל כבר מביאים את הלחצים והדאגות שלהם לתוך הבתים, ומתחילים להתקוטט עליהם עם בני הזוג שלהם.

לא מעט זוגות מתארים מצבים של ויכוחים סביב הנושא הכלכלי, לדוגמה. היות ומדינת ישראל מציבה יוקר מחיה מופרז ביחס למדינות אחרות בעולם, ובמקביל שומרת על משכורות נמוכות יחסית והיצע משרות מצומצם ביותר, הפער הזה גורם לזוגות רבים לא להצליח להתפרנס בכבוד, וסכין הלחצים מונחת על צווארם. בעקבות כך, אותם זוגות מוצאים את עצמם, לא פעם, מתגרשים.

 

מדינת גירושין בישראל – הפן הזוגי נפגם

היות והלחצים הם רבים כל כך, הדבר בא לידי ביטוי גם בכל מה שקשור במאפייני הזוגיות של הזוגות. אם במצבים תקינים וללא לחצים יכולים הזוגות לצאת לדייטים במסעדות, לצפות בסרטים יחד, לקיים יחסי מין בצורה תקינה ולהתנהל כמו זוג לכל דבר ועניין, הרי שכלל הלחצים האלו גורמים להתנהלות בלתי טבעית בקרב הזוגות, ומעלימים את הרומנטיקה שהתקיימה ביניהם בעבר.

ברגע שהפן הזוגי נפגם ונעלם, לא נותר אלא לגשת להליך הגירושין, ולצאת לדרך חדשה עם פרטנרים אחרים, דרך מלאה ברומנטיקה, באהבה ובזוגיות אמיתית.

 

 

ריבים סביב הילדים – גורם נוסף לגירושין

עוד גורם שמוביל לא מעט זוגות אל הליך הגירושין הוא החלטות שמתקבלות סביב הילדים. נושאי החינוך, החוגים, ההוצאות, צורת הגידול הילדים, מתירנות ועוד הם נושאים שמובילים לא מעט זוגות לאי הסכמות, ובסופו של דבר גם לפיצוצים, ריבים ומחלוקות שאי אפשר עוד להתמודד איתם. באופן הזה, הליך הגירושין נראה כמו ההליך המתבקש ביותר לזוגות.

 

מדינת גירושין: אם כבר גירושין אז כמו שצריך

היות והליך הגירושין הוא הליך מאוד לא פשוט, זוגות רבים שוכרים עורך דין גירושין שיוכל ללוות אותם, כל אחד מהצד שלו. עורך דין גירושין הוא זה שיכול לסייע לכל אחד מהצדדים להגיע לתוצאות טובות, הן מבחינה כלכלית של דמי מזונות, הן מבחינת משמורת על הילדים, חלוקת הרכוש ועוד. בעזרת עורך דין גירושין ניתן להפוך את ההליך להרבה יותר קצר והרבה יותר יעיל, וכמובן שגם מקצועי ככל הניתן.פנים

אולי יעניין אותך גם