3 סיבות מדוע הארגון שלך צריך מוביל חדשנות

בשנת 2020 המילה חדשנות רחוקה מלהיות זרה, והיא לחלוטין משמשת היום חלק גדול מהלקסיקון העסקי והאישי כאחד. כשמדברים על המובן העסקי, ארגונים וחברות היום שואפות להיות כל הזמן בקדמה ושמות את ערך החדשנות כנר לרגליהן. חלקן אפילו נעזרות בשירותיהם של מובילי חדשנות והדבר הזה הוא בעל חשיבות עצומה. למה? קבלו 3 סיבות מדוע הארגון שלך צריך מוביל חדשנות.

 

 

האם חדשנות עד כדי כך חשובה בארגון?

אתם עלולים לחשוב שכל הדיבור הזה על חדשנות הוא מוגזם ואולי אפילו קצת יוצא מפרופורציה, אבל זה ממש לא ככה. חדשנות היום היא ערך מוביל שארגון שמתקיים בלעדיו עלול למצוא את עצמו הרבה מאחור במירוץ העסקי. הדבר הזה עלול להביא לירידה בתפוקה, איבוד הרלוונטיות ובמקרים הקיצוניים והקשים ביותר עובדים מתוסכלים שנודדים למקומות אחרים.

 

 

לגרום לדברים לקרות

אנחנו מניחים שאם היו אומרים לכם בשנת 1990 "חכו, תראו, יום אחד יהיה כאן מקצוע שנקרא מוביל חדשנות" הייתם צוחקים לאותו אדם שאמר לכם את המשפט הזה בפרצוף. למה? כי בשנת 1990 לא היו כל כך הרבה דברים לעשות, הטכנולוגיה לא הייתה כל כך מתקדמת ולמעשה חדשנות לא הייתה בראש מעיינותיו של אף אחד. עולם כמנהגו נהג, לכולם היה טוב עם מה שהיה – וזהו. זה פשוט הספיק.

אולם היום מובילי חדשנות יכולים להוביל את הארגונים והעסקים שנמצאים בארץ בפרט ובעולם בכלל למקומות מרקיעי שחקים, וגורמים להם להפוך לשחקנים מרכזיים במשחק.  מובילי חדשנות יודעים מה צריך לעשות כדי לגרום לכל הדבר הזה לקרות, ומורידים את האחריות על העניין הזה מכם. הידע והכלים שמוביל חדשנות יכול להעניק שווים כל משאב שתשקיעו לטובת העניין הזה, אתם עוד תראו.

 

 

פיקוח ועזרה נוספת לארגון

פיקוח על תהליך החדשנות וההתחדשות הוא סיבה נוספת לצורך בארגון במוביל חדשנות.

מוביל חדשנות יכול ללוות חטיבות בארגון שלכם משלב העלאת הרעיון, דרך שלב הפיתוח ועד שלב המיתוג והפרסום שלו בצורות, כמובן, החדשניות ביותר. מוביל החדשנות ילווה ויכווין, ולכם יישאר רק ליהנות מהפירות. בנוסף, מוביל חדשנות יכול לסייע לכם לגייס את העובדים והצוותים השונים עבור התהליך ובכך להגביר את מחויבות העובדים לארגון, להגדיל את שביעות הרצון שלהם ובסופו של דבר גם את אפקטיביות העבודה שלהם.

 

 

צורך פלוס טכנולוגיה שווה לקוח מרוצה שווה הצלחה

מוביל החדשנות יודע איך לעשות את התרגיל הזה ולחבר בין צורך לבין טכנולוגיה וביחד להניב הצלחה. התרגיל הזה הוא מכריע, ומוביל חדשנות טוב יוכל לפתור אותו בהצלחה המרבית. זקוקים למוביל חדשנות בארגון שלכם? יהונתן כהן הוא האדם בשבילכם. היכנסו לאתר וקראו בעצמכם!

אולי יעניין אותך גם